Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην 2η Θέση του βάθρου .....


Η ομάδα της Hyundai Motorsport ανέβηκε στο βάθρο του WRC για 4η φορά στη σύντομη ιστορία της, καθώς ο Thierry Neuville (# 7 Hyundai i20 WRC) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Ράλι Σουηδίας, στο δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.
Το αποτέλεσμα καταδεικνύει ότι η Hyundai Motorsport εδραιώνει τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών με 55 πόντους, ενώ ο Neuville πήρε επίσης δύο πόντους Power Stage για τη δεύτερη θέση στη τελική φάση του αγώνα. Βρίσκεται λοιπόν στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με 30 μονάδες.
Ο Neuville δήλωσε : "Τι ράλι ήταν αυτό! Δεν είχαμε καμία τόσο σκληρή μάχη για μεγάλο χρονικό διάστημα και ήταν υπέροχο που αποτέλεσε μέρος ενός τόσο συναρπαστικού φινάλε. Κανείς δεν περίμενε πραγματικά να φθάσουμε στη νίκη με μια τόσο λαμπρή απόδοση. Φυσικά, πίεσα σκληρά για να πάρω τη νίκη, πέρνοντας μεγάλο ρίσκο και ειλικρινά δεν θα μπορούσα να είχα κάνει περισσότερα. Μια δεύτερη θέση εξακολουθεί να είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για μένα και για όλους στην ομάδα, οι οποίοι έχουν εργαστεί σκληρά".
Ο Hayden Paddon (# 8 Hyundai i20 WRC) είχε ένα δυνατό ξεκίνημα στη δεύτερη σεζόν του, ως μέρος της ομάδας Hyundai Motorsport. Η πέμπτη θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει αποκτήσει ο Νεοζηλανδός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μια θέση υψηλότερα από την προηγούμενη καλύτερη επίδοση του με την ομάδα (2014 Ράλι Αυστραλίας). 
Παράλληλα, με συνοδηγό τον John Kennard, ο Paddon έχει προσαρμόσει το οδηγικό στυλ του για να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά του αριθμού 8 Hyundai i20 WRC και τις μοναδικές προκλήσεις που τίθενται από τις χειμερινές Σουηδικές διαδρομές. Η 5η θέση του, εξασφαλίζει 10 πόντους στον κατασκευαστή ως μέρος της ομάδας της Hyundai Shell World Rally.
Ο Paddon σχολίασε: "Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς και συνολικά πολύ σημαντικό να αποκτήσουμε την εμπειρία σε αυτές τις απαιτητικές χειμωνιάτικες συνθήκες. Είχαμε να δουλέψουμε πολύ στην προσαρμογή του στυλ οδήγησης με το set-up του μονοθεσίου και στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των διαδρομών. Είμαι ευχαριστημένος με το πώς αντιμετωπίσαμε αυτό το ράλι και με τις βελτιώσεις που έχουμε κάνει. Είχαμε σίγουρα κάποιες καλές στιγμές - καθώς και κάποιες δυσκολίες - αλλά το να τερματίσεις στην πρώτη πεντάδα είναι ένα πραγματικά πολύ καλό αποτέλεσμα και οι βαθμολογίες σημαντικά σημεία για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Νομίζω ότι έχουμε επιτύχει ό, τι περισσότερο μπορούσαμε και αυτό είναι σίγουρα μια καλή βάση πάνω στην οποία μπορούμε να στηριχθούμε για το Μεξικό".
Αντίστοιχα, ο Kevin Abbring είπε: " Ήταν ένας αγώνας που σίγουρα δεν θα ξεχαστεί εύκολα και είμαι πραγματικά χαρούμενος που τερμάτισα στον πρώτο αγώνα με το Hyundai i20 WRC. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία και ένα πραγματικό προνόμιο να έχεις δοκιμασθεί αυτές τις δύσκολες διαδρομές του Ράλι Σουηδίας. Σίγουρα απαιτούν σεβασμό. Η ομάδα ήταν εξαιρετική και έχουν εμένα και τον Seb να βρούμε γρήγορα τα πατήματά μας. Ανυπομονώ να βρεθώ και πάλι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου σε επόμενο μου αγώνα του WRC".
Για την ομάδα της Hyundai Motorsport, το Ράλι Σουηδίας ήταν ένα εξαιρετικό γεγονός με ανταγωνιστικές αποδόσεις και από τα τρία αυτοκίνητα της. Η πρόοδος που σημειώθηκε από την ομάδα σε σύγκριση με τον ίδιο αγώνα πριν από ένα χρόνο, αποδεικνύεται από τη σκληρή δουλειά όλης της ομάδας, τόσο στον αγώνα όσο και στο εργοστάσιο της ομάδας στο Alzenau. Η σημερινή δεύτερη θέση σηματοδοτεί την 4η νίκη της σε αγώνα WRC (Μεξικό, Πολωνία και Γερμανία το 2014) και την πρώτη της σεζόν με τερματισμό και των τριών αυτοκινήτων. 
 Ο επικεφαλής της Ομάδας κ. Michel Nandan σχολίασε : "Αυτή μας αυτή στο βάθρο είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για όλους στη Hyundai Motorsport. Το επίπεδο της απόδοσης μας ενθαρρυντικό, αν και την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό για εμάς να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε. Ο Thierry ήταν σε εξαιρετική φόρμα και η κατάκτηση της 2ης θέσης του άξιζε. Προφανώς, επωφελήθηκε από την ατυχία του Andrea στην τροφοδοσία, αλλά αυτό δεν πρόκειται να υποβαθμίσει την επιδόση του Thierry, η οποία ήταν εξαιρετική. Μία θέση στο βάθρο, δύο σημεία Power Stage και η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών όσο και των Οδηγών δημιουργεί ένα πολύ ωραίο ανάγνωμα! Ο Hayden επίσης κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη πεντάδα στον τερματισμό με την ομάδα - στον πρώτο του αγώνα WRC της σεζόν - μια αξιέπαινη επίδοση. Ο Kevin έχει επίσης ξεπεράσει τις προσδοκίες μας εδώ, με μια ώριμο παρουσία στο ράλι. Δούλεψε σκληρά και κατάφερε να τερματίσει ακριβώς έξω από την πρώτη δεκάδα. Θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα - τόσο στη Σουηδία όσο και πίσω στο Alzenau. Δεν ήταν ένα απλό ράλι και απέδειξαν όλοι τεράστιο επαγγελματισμό, όπου  μπορούμε όλοι να είμαστε πολύ υπερήφανοι".


Γενική Κατάταξη:

1. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 
2. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +6.4 
3. A. Mikkelsen / O. Floene (Volkswagen Polo R WRC) 39.8 
4. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +2:26.0 
5. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +3:31.5 
6. E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +3:53.0 
7. K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +4:05.8 
8. M. Prokop / J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +4:26.0 
9. Y. Protasov / P. Cherepin (Ford Fiesta RS WRC) +5:32.2 
10. Μ. Østberg / J. Andersson (Citroën DS3 WRC) +6:50.9 
11. K. Abbring / S. Marshall (Hyundai i20 WRC) +7:55.6  

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA - Βαθμολογία Οδηγών

S. Ogier 53 points / T. Neuville 30 / A. Mikkelsen 30 / J.M. Latvala 19 / M. Østberg 14 / E. Evans 14 / O. Tanak 12 / H. Paddon 10 / K. Meeke 10 / D. Sordo 8 / M. Prokop 6 / S. Loeb 6 / K. Abbring 1 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)