Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην μάχη .....


Το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ οδηγώντας ένα Honda Civic Type-R, της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.,  Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας Honda στην Ελλάδα, συμμετάσχει στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Rallye Automobile Monte Carlo.
Ο οδηγός του Civic Type-R Δημήτρης Δριβάκος κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών μία ημέρα πριν την εκκίνηση του αγώνα δήλωσε: «το Rally monte Carlo είναι ένας δύσκολος αγώνας κυρίως εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Την Τρίτη έπεσε χιόνι σε πολλές ειδικές διαδρομές, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε λάστιχα για χιόνι και με καρφιά. Για πρώτη φορά ο αγώνας ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χλμ. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το Civic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3 Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.»
To 83ο Rallye Automobile Monte Carlo, ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2015 θα πραγματοποιηθεί από τις 22 - 25 Ιανουαρίου 2015 με εκκίνηση την Place du Casino in Monte Carlo και τερματισμό την Place du Palais. Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403χλμ.
Tο επιτελείο της Honda Team Εrg πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών,τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιταλία (JAS Motorsports). 
Η ελληνική ομαδα στελεχώνεται από τους:
Νίκος Θρουβάλας, Πέτρος Βασιλείου, Σωτήρης Φωτόπουλος,  Δημήτρης Ναυρίδης, Ηρώ Μπιστολά και Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος).


Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

Honda Civic Type–R FN2 R3
Κινητήρας:Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά  με κυβισμό 1998 cm3 
Μεγ. Ισχύς:> 270PS @ 8500 rpm
ECU:Efi Euro 4
Κιβώτιο Ταχυτήτων:Sadev σειριακό (6+1)
Μετάδοση:Διπλόδισκος συμπλέκτης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)
Ανάρτηση:Ρυθμιζόμενη X-Treme Tech
Φρένα:Brembo 328/278, αεριζόμενα
Αγωνιστική κατηγορία:A7/R3
Πρωτάθλημα:Intercontinental Rally Championship

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!