Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Octavia G-TEC .....


Η Skoda διευρύνει την γκάμα του δημοφιλέστερου μοντέλου της με δύο νέες εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG) την Octavia G-TEC και την πρακτικότερη Combi G-TEC οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά ξεκινώντας από τα 18.410 ευρώ και 19.610 ευρώ συμπεριλαμβανομένης απόσυρσης, αντιστοίχως.
Οι εκδόσεις διπλού καυσίμου της Octavia προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας αλλά και σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον.
Εξοπλίζονται με TSI 1,4 λίτρων ισχύος 110 ίππων ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο ή, εναλλακτικά, με αμόλυβδη βενζίνη. 
Χάρη στις δύο δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 97 λίτρων ή 15 κιλών, υπό πίεση 200 bar η Octavia G-Tec μπορεί, με την αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου να διανύσει έως και 410 χλμ. Με τη συνδρομή της παραδοσιακής δεξαμενής καυσίμου το μέγεθος αυτό ανέρχεται σε 1.330 χλμ. 
Σε ό,τι αφορά τις τιμές κατανάλωσης, η Octavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. κάτι που σημαίνει ότι με την τιμή του φυσικού αερίου στα 0,971 ευρώ/κιλό το κόστος χρήσης διαμορφώνεται σε μόλις 3,4 ευρώ /100 χλμ. 
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διπλού καυσίμου εκδόσεις της Octavia, διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το πακέτο Green Τec το οποίο περιλαμβάνει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως το σύστημα start-stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Έτσι εκτός από την υψηλή αυτονομία και αποδοτικότητα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 97 γρ./χλμ. η Skoda Octavia G-Tec απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια της εγκατάστασης του CNG, οι δύο δεξαμενές φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών. 
Ως αποτέλεσμα η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 460 λίτρα (στην τετράθυρη) ή τα 480 λίτρα (στην combi). 
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγέθη της Octavia G-Tec, την ισχύ των 110 ίππων συμπληρώνει η μέγιστη ροπή 200 Nm διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ, ενώ, σχετικά με τις επιδόσεις, η G-Tec επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 195 χλμ./ώρα. 
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, οι εκδόσεις φυσικού αερίου προσφέρουν εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 25%, ενώ η αναλογία των υδρογονανθράκων είναι μειωμένη κατά 80%. Επίσης στη λειτουργία CNG κινητήρα εκπέμπεται 80% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη αν το καύσιμο είναι βενζίνη.
Επίσης με δεδομένη την χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου το κόστος κατανάλωσης είναι κατά 60 % χαμηλότερο από αυτό της βενζίνης και κατά 40% περίπου χαμηλότερο από αυτό του πετρελαίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι