Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Octavia G-TEC .....


Η Skoda διευρύνει την γκάμα του δημοφιλέστερου μοντέλου της με δύο νέες εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG) την Octavia G-TEC και την πρακτικότερη Combi G-TEC οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά ξεκινώντας από τα 18.410 ευρώ και 19.610 ευρώ συμπεριλαμβανομένης απόσυρσης, αντιστοίχως.
Οι εκδόσεις διπλού καυσίμου της Octavia προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας αλλά και σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον.
Εξοπλίζονται με TSI 1,4 λίτρων ισχύος 110 ίππων ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο ή, εναλλακτικά, με αμόλυβδη βενζίνη. 
Χάρη στις δύο δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 97 λίτρων ή 15 κιλών, υπό πίεση 200 bar η Octavia G-Tec μπορεί, με την αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου να διανύσει έως και 410 χλμ. Με τη συνδρομή της παραδοσιακής δεξαμενής καυσίμου το μέγεθος αυτό ανέρχεται σε 1.330 χλμ. 
Σε ό,τι αφορά τις τιμές κατανάλωσης, η Octavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. κάτι που σημαίνει ότι με την τιμή του φυσικού αερίου στα 0,971 ευρώ/κιλό το κόστος χρήσης διαμορφώνεται σε μόλις 3,4 ευρώ /100 χλμ. 
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διπλού καυσίμου εκδόσεις της Octavia, διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το πακέτο Green Τec το οποίο περιλαμβάνει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως το σύστημα start-stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Έτσι εκτός από την υψηλή αυτονομία και αποδοτικότητα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 97 γρ./χλμ. η Skoda Octavia G-Tec απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια της εγκατάστασης του CNG, οι δύο δεξαμενές φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών. 
Ως αποτέλεσμα η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 460 λίτρα (στην τετράθυρη) ή τα 480 λίτρα (στην combi). 
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγέθη της Octavia G-Tec, την ισχύ των 110 ίππων συμπληρώνει η μέγιστη ροπή 200 Nm διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ, ενώ, σχετικά με τις επιδόσεις, η G-Tec επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 195 χλμ./ώρα. 
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, οι εκδόσεις φυσικού αερίου προσφέρουν εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 25%, ενώ η αναλογία των υδρογονανθράκων είναι μειωμένη κατά 80%. Επίσης στη λειτουργία CNG κινητήρα εκπέμπεται 80% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη αν το καύσιμο είναι βενζίνη.
Επίσης με δεδομένη την χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου το κόστος κατανάλωσης είναι κατά 60 % χαμηλότερο από αυτό της βενζίνης και κατά 40% περίπου χαμηλότερο από αυτό του πετρελαίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο