Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Skoda Octavia G-TEC .....


Η Skoda διευρύνει την γκάμα του δημοφιλέστερου μοντέλου της με δύο νέες εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG) την Octavia G-TEC και την πρακτικότερη Combi G-TEC οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά ξεκινώντας από τα 18.410 ευρώ και 19.610 ευρώ συμπεριλαμβανομένης απόσυρσης, αντιστοίχως.
Οι εκδόσεις διπλού καυσίμου της Octavia προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας αλλά και σε ό,τι αφορά τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον.
Εξοπλίζονται με TSI 1,4 λίτρων ισχύος 110 ίππων ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο ή, εναλλακτικά, με αμόλυβδη βενζίνη. 
Χάρη στις δύο δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 97 λίτρων ή 15 κιλών, υπό πίεση 200 bar η Octavia G-Tec μπορεί, με την αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου να διανύσει έως και 410 χλμ. Με τη συνδρομή της παραδοσιακής δεξαμενής καυσίμου το μέγεθος αυτό ανέρχεται σε 1.330 χλμ. 
Σε ό,τι αφορά τις τιμές κατανάλωσης, η Octavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. κάτι που σημαίνει ότι με την τιμή του φυσικού αερίου στα 0,971 ευρώ/κιλό το κόστος χρήσης διαμορφώνεται σε μόλις 3,4 ευρώ /100 χλμ. 
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διπλού καυσίμου εκδόσεις της Octavia, διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους το πακέτο Green Τec το οποίο περιλαμβάνει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως το σύστημα start-stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Έτσι εκτός από την υψηλή αυτονομία και αποδοτικότητα, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 97 γρ./χλμ. η Skoda Octavia G-Tec απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ό,τι αφορά την ασφάλεια της εγκατάστασης του CNG, οι δύο δεξαμενές φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών. 
Ως αποτέλεσμα η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ διαμορφώνεται σε 460 λίτρα (στην τετράθυρη) ή τα 480 λίτρα (στην combi). 
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα μεγέθη της Octavia G-Tec, την ισχύ των 110 ίππων συμπληρώνει η μέγιστη ροπή 200 Nm διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ, ενώ, σχετικά με τις επιδόσεις, η G-Tec επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 195 χλμ./ώρα. 
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, οι εκδόσεις φυσικού αερίου προσφέρουν εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 25%, ενώ η αναλογία των υδρογονανθράκων είναι μειωμένη κατά 80%. Επίσης στη λειτουργία CNG κινητήρα εκπέμπεται 80% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη αν το καύσιμο είναι βενζίνη.
Επίσης με δεδομένη την χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου το κόστος κατανάλωσης είναι κατά 60 % χαμηλότερο από αυτό της βενζίνης και κατά 40% περίπου χαμηλότερο από αυτό του πετρελαίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!