Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίς ηττημένους η «μάχη του Μαραθώνα» .....


Οργανωτικά άρτιο και συναρπαστικό σε εξέλιξη το «6th Olympic Classic Tour Rally – Marathon Cup» ανήκει από σήμερα το απόγευμα στην ιστορία. Ο διεθνής αγώνας Regularity Rally εκκίνησε την Παρασκευή 10/10 από την αφετηρία του κλασσικού Μαραθωνίου δρόμου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12/10 το απόγευμα στο γραφικό λιμάνι της Νέας Μάκρης.  
Και στις δύο Τελετές πλήθος φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων χειροκρότησαν όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκης, έδωσε τη δική του ξεχωριστή «showbiz» πινελιά σε μια διοργάνωση που δεν αποτελεί μια απλή αγωνιστική εκδήλωση, αλλά ένα διεθνές πολιτιστικό γεγονός που τιμά και διαφημίζει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη. 
«Θα το ξανακάνουμε, και μάλιστα ακόμη καλύτερο», υποσχέθηκε ο Δήμαρχος, ευχαριστώντας όλα τα στελέχη της διοργάνωσης, όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Χρήστο Αποστολίδη, ο οποίος όχι μόνο σχεδίασε για πολλοστή φορά έναν άψογο αγώνα, αλλά είχε την ιδέα να τον συνδέσει με τον Μαραθώνα, μια από τις πλέον διάσημες περιοχές της Αττικής και της Ελλάδας. 
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως όλες τις εκδηλώσεις που συνδέονται με τον αγώνα (Εκκίνηση, Τερματισμός, Απονομή), τίμησαν με την παρουσία τους, εκτός του Ηλία Ψινάκη, όλα τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης (ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Μαραθώνα κ. Σπύρος Λιβαθινός, ο Πρόεδρος της Δ.Κ. Μαραθώνα κ. Άγγελος Λένας, ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δ. Μαραθώνα κ. Αλέξανδρος Σόμογλου, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικοί σύμβουλοι, κ.ά.), εκπρόσωποι των χορηγών εταιριών «Dromeas» και «Shell», οι Εθελοντές της ΕΜΑΡ του Μαραθώνα, καθώς και εκατοντάδες θεατές. Και δεν είναι τυχαίο γιατί, όλη αυτή η αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής και κοινότητας, αποδεικνύει τη θέληση όλων για ευρύτερη και μακρόβια συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το νυχτερινό «βάπτισμα του πυρός» της Παρασκευής που περιελάμβανε μία Ειδική Διαδρομή με τρεις χρονομετρήσεις, τα πληρώματα διαγωνίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή σε μια δύσκολη και επίπονη για άνθρωπο και μηχανές διαδρομή συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων που περιελάμβανε 33 χρονομετρήσεις (!), σε όλο σχεδόν το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Βορειοανατολικής Αττικής, καθώς και κάποια τμήματα της Βοιωτίας και της Εύβοιας. Σχεδόν από το πρωί του 2ου Σκέλους του αγώνα οι πολύπειροι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911, 1965) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Οδηγώντας με τη γνωστή τους σταθερότητα και με ελάχιστα λάθη κατάφεραν να ολοκληρώσουν  τον αγώνα στη 1η θέση, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Φαίνεται πως φέτος είναι η χρονιά τους, αφού ήταν οι ίδιοι που πριν λίγους μήνες θριάμβευσαν και στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Ιταλοί Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (VW Beetle Cabrio, 1970), δεδηλωμένοι πλέον φιλέλληνες, οι οποίοι βρίσκονται μια ανάσα από το Ευρωπαϊκό Τίτλο της FIA «Trophy for Historic Regularity Rallies», θεσμό στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Olympic Classic Tour Rally. Οι συνήθεις …ύποπτοι, Γιώργος Δελαπόρτας - Δημοσθένης Παπαγιαννόπουλος (Alfa Romeo GTV 2000, 1973), οι άνθρωποι δηλαδή που μαζί με τους Marcattilj - Giammarino και Κατσαούνη – Μανσόλα, πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, ολοκλήρωσαν τις θέσεις τους βάθρου.
Με ελάχιστες διαφορές –μια ακόμη ένδειξη του αδυσώπητου συναγωνισμού-  την εξάδα συμπληρώνουν οι  Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini, 1978), Θόδωρος Χαδιώς – Γιώργος Κίκιζας (Porsche 911 Carrera RS, 1972) και Γιώργος Ντανάκας – Δημήτρης Καραδήμας (Porsche 911 E Targa, 1973).
Είναι σίγουρο, λοιπόν, πως με όσα είδαμε φέτος στην πανέμορφη αυτή περιοχή της Βορειοανατολικής Αττικής, ο Μαραθώνας από τώρα και στο εξής δεν θα συνδέεται μόνο με τη επική νίκη των Ελλήνων ενάντια στους Πέρσες και/ή τον Μαραθώνιο δρόμο, αλλά και με το «Olympic Classic Tour Rally», το οποίο μάλιστα του χρόνου πιθανόν να μην είναι μόνο αγώνας ακριβείας, αλλά και ταχύτητας. 

Πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα του HELLENIC LANCIA CLUB (www.hlc.gr).


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι