Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίς ηττημένους η «μάχη του Μαραθώνα» .....


Οργανωτικά άρτιο και συναρπαστικό σε εξέλιξη το «6th Olympic Classic Tour Rally – Marathon Cup» ανήκει από σήμερα το απόγευμα στην ιστορία. Ο διεθνής αγώνας Regularity Rally εκκίνησε την Παρασκευή 10/10 από την αφετηρία του κλασσικού Μαραθωνίου δρόμου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12/10 το απόγευμα στο γραφικό λιμάνι της Νέας Μάκρης.  
Και στις δύο Τελετές πλήθος φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων χειροκρότησαν όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκης, έδωσε τη δική του ξεχωριστή «showbiz» πινελιά σε μια διοργάνωση που δεν αποτελεί μια απλή αγωνιστική εκδήλωση, αλλά ένα διεθνές πολιτιστικό γεγονός που τιμά και διαφημίζει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη. 
«Θα το ξανακάνουμε, και μάλιστα ακόμη καλύτερο», υποσχέθηκε ο Δήμαρχος, ευχαριστώντας όλα τα στελέχη της διοργάνωσης, όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Χρήστο Αποστολίδη, ο οποίος όχι μόνο σχεδίασε για πολλοστή φορά έναν άψογο αγώνα, αλλά είχε την ιδέα να τον συνδέσει με τον Μαραθώνα, μια από τις πλέον διάσημες περιοχές της Αττικής και της Ελλάδας. 
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως όλες τις εκδηλώσεις που συνδέονται με τον αγώνα (Εκκίνηση, Τερματισμός, Απονομή), τίμησαν με την παρουσία τους, εκτός του Ηλία Ψινάκη, όλα τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης (ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Μαραθώνα κ. Σπύρος Λιβαθινός, ο Πρόεδρος της Δ.Κ. Μαραθώνα κ. Άγγελος Λένας, ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δ. Μαραθώνα κ. Αλέξανδρος Σόμογλου, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικοί σύμβουλοι, κ.ά.), εκπρόσωποι των χορηγών εταιριών «Dromeas» και «Shell», οι Εθελοντές της ΕΜΑΡ του Μαραθώνα, καθώς και εκατοντάδες θεατές. Και δεν είναι τυχαίο γιατί, όλη αυτή η αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής και κοινότητας, αποδεικνύει τη θέληση όλων για ευρύτερη και μακρόβια συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το νυχτερινό «βάπτισμα του πυρός» της Παρασκευής που περιελάμβανε μία Ειδική Διαδρομή με τρεις χρονομετρήσεις, τα πληρώματα διαγωνίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή σε μια δύσκολη και επίπονη για άνθρωπο και μηχανές διαδρομή συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων που περιελάμβανε 33 χρονομετρήσεις (!), σε όλο σχεδόν το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Βορειοανατολικής Αττικής, καθώς και κάποια τμήματα της Βοιωτίας και της Εύβοιας. Σχεδόν από το πρωί του 2ου Σκέλους του αγώνα οι πολύπειροι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911, 1965) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Οδηγώντας με τη γνωστή τους σταθερότητα και με ελάχιστα λάθη κατάφεραν να ολοκληρώσουν  τον αγώνα στη 1η θέση, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Φαίνεται πως φέτος είναι η χρονιά τους, αφού ήταν οι ίδιοι που πριν λίγους μήνες θριάμβευσαν και στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Ιταλοί Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (VW Beetle Cabrio, 1970), δεδηλωμένοι πλέον φιλέλληνες, οι οποίοι βρίσκονται μια ανάσα από το Ευρωπαϊκό Τίτλο της FIA «Trophy for Historic Regularity Rallies», θεσμό στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Olympic Classic Tour Rally. Οι συνήθεις …ύποπτοι, Γιώργος Δελαπόρτας - Δημοσθένης Παπαγιαννόπουλος (Alfa Romeo GTV 2000, 1973), οι άνθρωποι δηλαδή που μαζί με τους Marcattilj - Giammarino και Κατσαούνη – Μανσόλα, πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο, ολοκλήρωσαν τις θέσεις τους βάθρου.
Με ελάχιστες διαφορές –μια ακόμη ένδειξη του αδυσώπητου συναγωνισμού-  την εξάδα συμπληρώνουν οι  Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini, 1978), Θόδωρος Χαδιώς – Γιώργος Κίκιζας (Porsche 911 Carrera RS, 1972) και Γιώργος Ντανάκας – Δημήτρης Καραδήμας (Porsche 911 E Targa, 1973).
Είναι σίγουρο, λοιπόν, πως με όσα είδαμε φέτος στην πανέμορφη αυτή περιοχή της Βορειοανατολικής Αττικής, ο Μαραθώνας από τώρα και στο εξής δεν θα συνδέεται μόνο με τη επική νίκη των Ελλήνων ενάντια στους Πέρσες και/ή τον Μαραθώνιο δρόμο, αλλά και με το «Olympic Classic Tour Rally», το οποίο μάλιστα του χρόνου πιθανόν να μην είναι μόνο αγώνας ακριβείας, αλλά και ταχύτητας. 

Πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα του HELLENIC LANCIA CLUB (www.hlc.gr).


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.