Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ος ΑΓΩΝΑΣ GTCC ΜΕΓΑΡΑ 15-16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ .....


Μετά από την μεγάλη επιθυμία των οδηγών και τις προσπάθειες της Οργανωτικής Επιτροπής επιτέλους το όνειρο γίνεται πραγματικότητα.
Το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί ο 5ος και  τελευταίος αγώνας  του Επάθλου GTCC  στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων μαζί με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Με τον καλύτερο τρόπο θα κλείσει και αυτή η αγωνιστική χρονιά, καθώς  ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος, θα δοθούν μεγάλες μάχες με τον χρόνο, γιατί  είναι ο τελευταίος αγώνας  και από αυτόν θα κριθούν οι πρωταθλητές του 2014 καθώς σε πολλές κλάσεις οι βαθμολογικές διαφορές είναι πολύ μικρές.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Οι Δηλώσεις συμμετοχών ξεκινούν την Δευτέρα 3/11/2014 και τελειώνουν την Δευτέρα 10/11/2014 και ώρα 20:00.
Η κάθε συμμετοχή θα θεωρείται ως ολοκληρωμένη μόνο μετά την πληρωμή του παραβόλου συμμετοχής.
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τον ΕΙΔΙΚΟ KΑΝΟΝΙΣΜΟ GTCC 2014 πριν δηλώσετε συμμετοχή.
Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ την Αίτηση Συμμετοχής του GTCC
(αρχείο Αcrobat Reader)

ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα είναι:
- Συμμετοχή σε μια κατηγορία: 80 ευρώ
- Διπλή συμμετοχή (στην κατηγορία OPEN η SALOON): 50 ευρώ
- Έκπτωση (10 ευρώ) για τους πρωτοεμφανιζόμενους.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:
Οι συμμετέχοντες που θα πάρουν μέρος για πρώτη φορά στο Έπαθλο GTCC 2014, θα πρέπει να προσκομίσουν υποχρεωτικά τα παρακάτω έγγραφα:
- Αντίγραφο άδειας οδήγησης
- Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτου
- Αντίγραφο δελτίου αθλητή (λισάνς)
- Εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου (επικυρωμένη από αστυνομικό τμήμα ή Κ.Ε.Π), σε περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν είναι στο όνομα του συμμετέχοντα. 

ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ:
Την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 18.00-20.00, οι συμμετέχοντες οδηγοί θα πρέπει να προσκομίσουν τα απαραίτητα έγγραφα και το παράβολο συμμετοχής, στα γραφεία της STARTLINE:
Μιλτιάδου και Δημοκρατίας 47 / Παλαιό Φάληρο (Τηλ.- FAX 210-9812341)
(Google Maps Link)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: στο 6977214431 (GTCC)

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για την στήριξή της, τον ΑΣΣΟΑΑ  για την οργάνωση του αγώνα, την Startline για την βοήθειά της στην λήψη συμμετοχών καθώς και τους  χορηγούς μας

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ