Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Rally Sprint Λαμίας .....


Το 9ο Ράλλυ Σπριντ Λαμίας, που αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Χώματος και διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και τον Δήμο Λαμιέων, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, ολοκληρώθηκε με νικητές του Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Τα δυο αδέλφια, που ήταν με άνεση το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά και έφτασαν σε μια εύκολη νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, μήκους 17,85 χιλιομέτρων. 



Πίσω τους, στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Θόδωρος Σιδεράκης (Subaru Impreza N14), 



οι οποίοι ξεπέρασαν τους "El Nak Jr."-Νίκο Μουζάκη (Subaru Impreza WRX), που μοιράστηκαν ένα αυτοκίνητο παλαιότερης εξέλιξης και συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών.



Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Νίκος Μοσχόπουλος (MG Rover 25), που στην πρώτη τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο των 1600 κ.εκ., δυσκολεύτηκαν λίγο στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή, όμως στη συνέχεια άλλαξαν τις ρυθμίσεις του, βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο τους και τελικά, επικράτησαν στην κατηγορία των δικίνητων αυτοκινήτων (F2), όπως και την F3. 



Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Σάκης Τουλάκης-Αλέξης Αλαμανής (VW Golf) που κέρδισαν την κατηγορία Ε, έχοντας μάλιστα πετύχει τον καλύτερο χρόνο της F2 στο πρώτο πέρασμα και εντέλει ανταμείφθηκαν με ένα ιδιαίτερα τιμητικό αποτέλεσμα, όπως είναι η 2η θέση του βάθρου της κατηγορίας.  



Την πρώτη εξάδα και το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι "Pazonen"-Βασίλης Κούγιας (Toyota Yaris), που βρέθηκαν στη 2η θέση της F3 και κατέκτησαν τη νίκη στην κλάση Α/5.  



Την τριάδα της κατηγορίας F3, πίσω από τους Αναγνωστάκο-Μοσχόπουλο και "Pazonen"-Κούγια, συμπλήρωσαν, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα του οδηγού, οι "Armaki"-Ηλίας Αγγελής (Nissan Micra K11) που βρέθηκαν στην 2η θέση  της Α/5, στην οποία τους ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (MG ZR 105). 
Τέλος, την τριάδα της κατηγορίας Ε συμπλήρωσαν οι Γιώργος και Σωτήρης Δήμος (Ford Escort) και Νίκος Παραπέρας-Δημήτρης Τσιγκόπουλος (Toyota Celica). 
Από τα 17 αυτοκίνητα που εκίνησαν, στον τερματισμό έφτασαν τα 14. 








Από τους άτυχους του αγώνα, οι Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000) προδόθηκαν από το πισωκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε που μοιράζονταν, εγκαταλείποντας στο δεύτερο σκέλος και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατηγορίας Ε. Ακόμη, οι Ευθύμιος Κυρίτσης-Βασίλης Σιακώνης (Subaru Impreza) και Μίλτος Πλατώνης-Αχιλλέας Τράνταλης (Toyota Yaris), εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από πρόβλημα στον κινητήρα και έξοδο αντίστοιχα.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας θέλει να ευχαριστήσει θερμά, όλους τους αγωνιζόμενους που στήριξαν τον αγώνα σε μια δύσκολη περίοδο, τους θεατές που βρέθηκαν στην Ειδική Διαδρομή και κατά γενική ομολογία ήταν πολυάριθμοι, καθώς και τους χορηγούς-υποστηρικτές του αγώνα. Μεγάλος χορηγός ήταν τα "Εστιατόρια Ρούμελη", με το "Εστιατόριο Νέα Ρούμελη" να αποτελεί το Κέντρο του αγώνα (Service Park, Γραμματεία, Χώρος Τεχνικού Ελέγχου και Απονομής), ενώ όπως πάντα, στο πλευρό της λέσχης στάθηκε η "Θερμοπετρόλ Χατζητσοπάνης". Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή τη χρονιά, στην μεγαλύτερη ασφάλεια των πληρωμάτων συνέβαλλε η συνεργασία της Λέσχης με την "My-Track Real Time GPS Tracking Systems", μέσω των υπηρεσιών της οποίας, τα αυτοκίνητα παρακολουθούνταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως την τελετή απονομής τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Λαμιέων, κ.Νίκος Σταυρογιάννης ο οποίος απένειμε τα έπαθλα στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν: 

Γιάννης Ακράτος
"Η Ειδική Διαδρομή ήταν ωραία, αν και στο πρώτο πέρασμα μας φάνηκε λίγο γλιστερή. Μετά το τέλος του πρώτου περάσματος είδαμε πως η διαφορά ήταν μεγάλη, οπότε στη συνέχεια δεν πιέσαμε ιδιαίτερα, ώστε να διατηρήσουμε τη θέση μας. Ο αγώνας ήταν ωραίος και εμείς είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα".

Πάνος Κωνσταντάκος
"Παρά τις επικρίσεις πριν από τη διεξαγωγή του αγώνα, η Ειδική Διαδρομή ήταν τέλεια. Κρίμα που οι συμμετοχές δεν ήταν περισσότερες και είμαι βέβαιος πως όσοι δεν ήρθαν, έχασαν. Εμείς περάσαμε όμορφα και είμαστε ευχαριστημένοι. Και εις άλλα με υγεία".

El Nak Jr.
"Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία. Εμείς από τη μεριά μας κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε με ένα αυτοκίνητο που είναι υποδεέστερο του συναγωνισμού και είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα".

Γιάννης Αναγνωστάκος
"Η Ειδική Διαδρομή ήταν πολύ ωραία και ο καιρός τελικά μας έκανε το χατίρι. Παράλληλα, οι θεατές ήταν αρκετοί και αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Εμείς στο πρώτο πέρασμα δε γνωρίζαμε το αυτοκίνητο, το οποίο ήταν ιδιαίτερα σκληρό. Στο Service αλλάξαμε τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, στη συνέχεια κάναμε κατά μισό λεπτό ταχύτερο χρόνο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι".

Αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στο ΕΔΩ !!! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ