Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ''Nioras Racing Team'' στη μάχη του τίτλου .....


Οι Γρηγόρης Νιώρας - Κώστας Κακαλής παραμένουν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας μετά από τον τέταρτο αγώνα του 50ου  Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το "Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος", στο οποίο παρά την πληθώρα των προβλημάτων που αντιμετώπισαν τερμάτισαν στην τέταρτη θέση.
Το "Ράλλυ Στερεάς Ελλάδος" – που ήταν και ο τελευταίος χωμάτινος αγώνας του Πρωταθλήματος Ράλλυ 2014- πραγματοποιήθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Ιτέας σχεδιασμένο σε παλιότερες Ακροπολικές ειδικές διαδρομές.
Εκεί οι Γρηγόρης Νιώρας και Κώστας Κακαλής είδαν από την πρώτη ειδική το σκληρό πρόσωπο του αγώνα, χάνοντας μετά από τετ-α-κε πολύτιμο χρόνο, ενώ στη δεύτερη ειδική ένα πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι του Subaru Impreza "Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας" τους στέρησε πολύτιμα δευτερόλεπτα και παράλληλα τη δυνατότητα να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων.
Στο δεύτερο σκέλος η μεγάλη φθορά των ελαστικών ήταν αυτή που δεν τους επέτρεψε να κυνηγήσουν κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, συλλέγοντας ωστόσο πολύτιμους βαθμούς για τη διεκδίκηση του τίτλου.
Η ομάδα έχοντας στο πλευρό της το "Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας", την εταιρία "Λιακάκος Α.Ε.Β.Ε. Ψυκτικά Μηχανήματα και Ανταλλακτικά", την "Υδρόγειο Ασφαλιστική", τη "Hankook" και την εταιρία πολυτελών κατοικιών One Athens θα συνεχίσει την προσπάθειά της στον επόμενο Πρωταθληματικό αγώνα της χρονιάς, το ασφάλτινο "Ράλλυ Δ.Ε.Θ." που θα πραγματοποιηθεί στις 14 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Στόχος της ομάδας είναι να ολοκληρώσει το Πρωτάθλημα του 2014, συμμετέχοντας και στο "Ράλλυ Κρήτης", σε ένα να αγώνα που παλιότερα έχει κερδίσει.
Το αυτοκίνητο προετοιμάζει και υποστηρίζει μηχανικά η "Attica Motors Service" εμφανισιακά ο "RAPATAS Body Works" και το στήσιμο των αναρτήσεων επιμελείται η εταιρία ''RSD'' ενώ τέλος χορηγός επικοινωνίας είναι το PeriTroxon.gr.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-