Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Απολαύστε το υπεύθυνα !!!


Στις 13 - 14 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια της 79ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει για 47η χρονιά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ο Όμιλος, επιστρέφει στο μέλλον, αψηφά την τάση για μικρούς αγώνες, προσφέρει έναν χορταστικό αγώνα με πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα κι ένα γεμάτο δράση Σαββατοκύριακο.
Διοργανώνει έναν αγώνα κοντά στις επιθυμίες του αγωνιζόμενου και του θεατή, με τον τεχνικό έλεγχο και τον τερματισμό στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., την εκκίνηση στην Πλατεία Αριστοτέλους και τις ειδικές διαδρομές να «γεμίζουν» το Σαββατοκύριακο.
Σάββατο μεσημέρι και η Πλατεία Αριστοτέλους κατακλύζεται από χρώματα και ήχους. Αγωνιστικά, πληρώματα, μηχανικοί, επίσημοι, θεατές, δημοσιογράφοι, φωτογράφοι και εικονολήπτες συνθέτουν το πολύχρωμο πάζλ που ακούει στο όνομα Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Νωρίτερα το αγωνιστικό καραβάνι έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο, στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. Και ενώ τα τελευταία πληρώματα περνούν χειροκροτούμενα από τον κόσμο την ράμπα εκκίνησης στην Πλατεία Αριστοτέλους, τα πρώτα έχουν φτάσει ήδη στην ειδική διαδρομή και ανυπομονούν να αποδείξουν την ταχύτητα και την δεξιοτεχνία τους στον πιο ΜΕΓΑΛΟ αγώνα αυτοκινήτου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. 
Τον χαρακτηρισμό ΜΕΓΑΛΟ αγώνα δικαιώνουν οι δύο ειδικές διαδρομές των συνολικά 35 χλμ. το Σάββατο και οι τρεις ειδικές διαδρομές των 58 χιλιομέτρων την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου.
Επιπλέον κίνητρο ώστε να μην λείψει κανείς από αυτόν τον μεγάλο αγώνα είναι η δωρεάν διαμονή για τα πληρώματα το Σάββατο βράδυ στην Αρναία, (όπου και το service park) και η χαμηλού κόστους αυτοκινητάμαξα για τους ερχόμενους από μακριά. Κυρίες και κύριοι το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι προ πυλών, οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκίνησαν, μείνετε συντονισμένοι στο site μας www.aoth.gr, και απολαύστε το συνειδητά με όποιον τρόπο μπορείτε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ