Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RSD και Rally Acropolis .....

Μια ακόμη πολύ επιτυχημένη παρουσία είχε η ομάδα RSD του Πάνου Κωνσταντάκου στο φετινό Rally Ακρόπολις.
Συγκεκριμένα η ομάδα είχε 3 ετοιμοπόλεμα πληρώματα που συμμετείχαν τόσο στις Ασφάλτινες όσο και στην Χωμάτινες απαιτητικές Ειδικές Διαδρομές του Αγώνα.



Οι Φιλιππίδης - Σαΐνης με το λευκό EVO IX ξεκίνησαν την 1η Ασφάλτινη Μέρα με μιά άτυχη στιγμή στην 1η Ειδική Διαδρομή. 
Παρέσυραν μια κορδέλα -μαζί με το πασαλίκι - με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου και να κόψουν ρυθμό, τερματίζοντας έτσι στην 7η Θέση της Γενικής Κατάταξης και στην 5η της Κλάσης Ν/4.
Η Χωμάτινη Μέρα βρήκε την ομάδα σε πλήρη εγρήγορση.



Οι Φιλιππίδης - Σαΐνης με το EVO IX, Κωνσταντάκος - Μαχαίρας με Subaru WRX Sti και οι Παλαιολόγος - Δελώτας με EVO VIII ξεκίνησαν την προσπάθεια τους με τους καλύτερους οιωνούς.
Στο τέλος της Ημέρας οι Φιλιππίδης - Σαΐνης κατέλαβαν την 4η Θέση στην Γενική Κατάταξη και την αντίστοιχη στην Ν/4, κερδίζοντας μάλιστα και τις 3 τελευταίες Ειδικές Διαδρομές.



Οι Κωνσταντάκος - Μαχαίρας κατέλαβαν την 5η Θέση Γενικής και την αντίστοιχη στην κλάση Ν/4, κάνοντας έναν Αγώνα Τακτικής προσανατολισμένοι στην διασκέδαση του πληρώματος.



Τέλος οι Παλαιολόγος - Δελώτας έφεραν το Mitsubishi EVO VIII στην 7η Θέση Γενικής και 1η στην κλάση Α/8.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας στον επόμενο Αγώνα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής