Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2η ημέρα ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ .....


Όλοι οι συμμετέχοντες του αγώνα συνέχισαν το πρόγραμμα αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών σήμερα. Οι οδηγοί FIA, ERC Priority και αυτοκινήτων κλάσης RC2 πραγματοποίησαν αναγνωρίσεις στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα, τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί συνέχισαν τη διαδικασία στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές.


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC 
«Οι ειδικές που είδαμε σήμερα ήταν αρκετά σκληρές, με πολλές πέτρες και σίγουρα, όχι εύκολες για το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, είναι όμορφες και ανυπομονώ να οδηγήσω σε αυτές με το αγωνιστικό αυτοκίνητο».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι χωμάτινες ειδικές διαδρομές είναι πολύ δύσκολες και αρκετά όμορφες. Παράλληλα, είναι σε καλή κατάσταση και αυτό είναι θετικό».

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι σε καλύτερη κατάσταση από όσο περίμενα. Φυσικά είναι σκληρές, όμως καλύτερες από όσο περίμενα και μου αρέσουν».

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Οι ειδικές είναι πολύ γρήγορες σε αρκετά σημεία. Φυσικά πρόκειται για το Ακρόπολις, οπότε είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και με πολλές πέτρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το έδαφος είναι πολύ γλιστερό και αυτό μου αρέσει. Το σίγουρο είναι ότι δε θέλω να είμαι πρώτος στο δρόμο υπό αυτές τις συνθήκες».

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Οι ειδικές διαδρομές που είδαμε σήμερα είναι καλές, όμως νομίζω ότι μετά από 10-15 αυτοκίνητα θα εμφανιστούν πολλές πέτρες. Πάντως, δεν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό».

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Κάποια σημεία είναι πολύ δύσκολα. Ιδιαίτερα τα τμήματα που βρίσκονται σε χαμηλό υψόμετρο στη 2η ε.δ. (Νέα Κινέτα) είναι πολύ γρήγορα. Μου αρέσει ο αγώνας».

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Οι ε.δ. είναι πολύ όμορφες και επίσης πολύ γρήγορες. Οι δρόμοι είναι πολύ καλύτεροι από όσο περίμενα. Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα, όλοι μου λένε ότι αυτός ο αγώνας καταστρέφει αυτοκίνητα, αλλά οι οργανωτές έχουν κάνει καλή δουλειά. Ο αγώνας μου αρέσει πολύ».

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Οι ε.δ. είναι ωραίες. Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δύσκολες οι σωστές σημειώσεις, όμως είναι σίγουρο πως είναι πολύ καλές και διασκεδαστικές στην οδήγηση».

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες διαδρομές είναι ωραίες. Είναι αρκετά γρήγορες, ενώ τις περίμενα σε χειρότερη κατάσταση. Θα δούμε ποια θα είναι η κατάστασή τους μετά το πρώτο πέρασμα, αν δηλαδή θα έχουν καταστραφεί ή όχι».

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Ο δρόμος έχει «σπάσει» στην 3η ε.δ. (Λουτράκι), τη στιγμή που οι πρώτες δυο (Κλένια-Μυκήνες, Νέα Κινέτα) είναι πολύ ωραίες. Σε γενικές γραμμές, οι ειδικές είναι δύσκολες αλλά ωραίες».

14 SERDERIDIS Jourdan/MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5 
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι όμορφες και τεχνικές. Μου αρέσει ιδιαίτερα η 3η διαδρομή (Λουτράκι), επειδή είναι η ομορφότερη ειδική διαδρομή που έχω δει. Η 2η Ειδική Διαδρομή (Νέα Κινέτα) είναι σκληρή για το αυτοκίνητο, πολύ γρήγορη και διασκεδαστική.Τι άλλο να ζητήσει κανείς;».

16 LATEGAN Henk/WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Οι χωμάτινες ειδικές είναι επίσης πολύ ωραίες. Η πρώτη (Κλένια-Μυκήνες) είναι πολύ στενή και με μεγάλες κεκτημένες ταχύτητες. Οι επόμενες δύο είναι γρήγορες, φαρδιές, με καλό οδόστρωμα και θα είναι πολύ διασκεδαστικές. Στο δεύτερο πέρασμα, θα βγουν στην επιφάνεια μεγάλες πέτρες».

151 KOPECKY Jan/DRESLER Pavel SKODA Fabia S2000
«Δυστυχώς κάνουμε μόνο τις αναγνωρίσεις του αγώνα. Οι χωμάτινες διαδρομές είναι φανταστικές και όχι τόσο σκληρές όσο ήταν το 2007, όταν και είχα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ