Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μετά από το 1ο Σκέλος .....


Το πρώτο loop ειδικών ολοκληρώθηκε και τα πληρώματα βρίσκονται ήδη στο σέρβις παρκ της Ν. Περάμου για την απαραίτητη φροντίδα των αυτοκινήτων. 
Οι Νικολόπουλος-Τσιάπας με το Lancer EVO VI κέρδισαν και την 3η ε.δ. του αγώνα διευρύνοντας τη διαφορά τους από τον δεύτερους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο με το Lancer EVO X. Οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12 παραμένουν 3οι, με τους Νιώρα-Κακαλή με ίδιο αυτοκίνητο να έχουν μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στα 2 δλ.! 
Πιο πίσω, η μάχη για την F2 έχει συναρπαστική εξέλιξη, με τους Αναδιώτη-Μακρινό με το Renault Clio Sport να περνούν τους Χαλδαίο – Σαμαρά με το Citroen C2 R2, με τους πρώτους να έχουν μία διαφορά της τάξεως των 3,2 δευτερολέπτων. 

Ας δούμε όμως τι δήλωσαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές κατά την είσοδο τους στο σέρβις: 

Ξενοφών Νικολόπουλος: «Ο αγώνας μοιάζει με συνέχεια του περσινού, με τον καιρό να μας προβληματίζει. Εμείς δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα και οδηγήσαμε προσεκτικά αφού γλίστραγε. Κρίμα για τον Μιχάλη (Ευθυμίου) που εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα.»

Διονύσης Σπανός: «Θα μπορούσα να πω ότι πήγαμε καλύτερα από ότι περιμέναμε. Επιλέξαμε τη μεσαία γόμα, με αποτέλεσμα σε κάποιες ειδικές όπως το Μελετάκι να γλιστράμε αρκετά.»

Γρηγόρης Νιώρας: «Επιλέξαμε χαραγμένα ελαστικά, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι δύστροπο και να γλιστράμε. Τόσο στην 1η ε.δ., όσο και στη 2η ε.δ. είχαμε μία μικρή έξοδο, ενώ στην 3η γλιστράγαμε πολύ. Τηρουμένων των αναλογιών είμαστε ικανοποιημένοι.»

Βασίλης Αναδιώτης: «Ήταν δύσκολο το πρώτο loop, αφού σε κάποια σημεία γλίστραγε, σε κάποια άλλα κράταγε. Εμείς επιλέξαμε τη μεσαία γόμα, με αποτέλεσμα στο βρεγμένο να έχουμε πρόσφυση, αλλά στο στεγνό να γλιστράμε αρκετά. Εμείς δεν πρόκειται να αλλάξουμε τακτική στο δεύτερο loop, αφού θα ακολουθήσουμε τους ίδιους ρυθμούς.»

Στέλιος Χαλδαίος: «Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα και προσπαθήσαμε να κινηθούμε προσεκτικά. Προσπαθούμε να μάθουμε το αυτοκίνητο, το οποίο είναι πραγματικά υπέροχο.»

Σάββας Λευκαδίτης: «Επιλέξαμε βρόχινα ελαστικά, με αποτέλεσμα σε κάποιες ειδικές όπως η Ψάθα να χάσουμε πολύ χρόνο. Αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να τερματίσουμε.»

FLASH: Tα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ιστορικών σταμάτησαν την προσπάθεια τους στο σημείο της εξόδου των Γιαννακούλη-Πετρόπουλου και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)