Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μετά από το 1ο Σκέλος .....


Το πρώτο loop ειδικών ολοκληρώθηκε και τα πληρώματα βρίσκονται ήδη στο σέρβις παρκ της Ν. Περάμου για την απαραίτητη φροντίδα των αυτοκινήτων. 
Οι Νικολόπουλος-Τσιάπας με το Lancer EVO VI κέρδισαν και την 3η ε.δ. του αγώνα διευρύνοντας τη διαφορά τους από τον δεύτερους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο με το Lancer EVO X. Οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza N12 παραμένουν 3οι, με τους Νιώρα-Κακαλή με ίδιο αυτοκίνητο να έχουν μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στα 2 δλ.! 
Πιο πίσω, η μάχη για την F2 έχει συναρπαστική εξέλιξη, με τους Αναδιώτη-Μακρινό με το Renault Clio Sport να περνούν τους Χαλδαίο – Σαμαρά με το Citroen C2 R2, με τους πρώτους να έχουν μία διαφορά της τάξεως των 3,2 δευτερολέπτων. 

Ας δούμε όμως τι δήλωσαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές κατά την είσοδο τους στο σέρβις: 

Ξενοφών Νικολόπουλος: «Ο αγώνας μοιάζει με συνέχεια του περσινού, με τον καιρό να μας προβληματίζει. Εμείς δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα και οδηγήσαμε προσεκτικά αφού γλίστραγε. Κρίμα για τον Μιχάλη (Ευθυμίου) που εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα.»

Διονύσης Σπανός: «Θα μπορούσα να πω ότι πήγαμε καλύτερα από ότι περιμέναμε. Επιλέξαμε τη μεσαία γόμα, με αποτέλεσμα σε κάποιες ειδικές όπως το Μελετάκι να γλιστράμε αρκετά.»

Γρηγόρης Νιώρας: «Επιλέξαμε χαραγμένα ελαστικά, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι δύστροπο και να γλιστράμε. Τόσο στην 1η ε.δ., όσο και στη 2η ε.δ. είχαμε μία μικρή έξοδο, ενώ στην 3η γλιστράγαμε πολύ. Τηρουμένων των αναλογιών είμαστε ικανοποιημένοι.»

Βασίλης Αναδιώτης: «Ήταν δύσκολο το πρώτο loop, αφού σε κάποια σημεία γλίστραγε, σε κάποια άλλα κράταγε. Εμείς επιλέξαμε τη μεσαία γόμα, με αποτέλεσμα στο βρεγμένο να έχουμε πρόσφυση, αλλά στο στεγνό να γλιστράμε αρκετά. Εμείς δεν πρόκειται να αλλάξουμε τακτική στο δεύτερο loop, αφού θα ακολουθήσουμε τους ίδιους ρυθμούς.»

Στέλιος Χαλδαίος: «Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα και προσπαθήσαμε να κινηθούμε προσεκτικά. Προσπαθούμε να μάθουμε το αυτοκίνητο, το οποίο είναι πραγματικά υπέροχο.»

Σάββας Λευκαδίτης: «Επιλέξαμε βρόχινα ελαστικά, με αποτέλεσμα σε κάποιες ειδικές όπως η Ψάθα να χάσουμε πολύ χρόνο. Αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να τερματίσουμε.»

FLASH: Tα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ιστορικών σταμάτησαν την προσπάθεια τους στο σημείο της εξόδου των Γιαννακούλη-Πετρόπουλου και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...