Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TO 4o .....


Τον 4ο συνεχόμενο τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή πανηγύρισε στο Grand Prix της Ινδίας ο Sebastian Vettel, παίρνοντας μια άξια νίκη καθώς είχε το ρυθμό αλλά και τη στρατηγική για να ανεβεί στο 1ο σκαλί του βάθρου.
2ος ο Nico Rosberg έδωσε το πλεονέκτημα στη Mercedes που ανέβηκε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Βάθρο σαν νίκη και για τον Romain Grosjean που εκίνησε από την 17η θέση αλλά με άψογη στρατηγική και διαχείριση ελαστικών τερμάτισε 3ος.
Όσκαρ ατυχίας για τον Mark Webber που εγκατέλειψε από πρόβλημα στον εναλλάκτη ενώ είχε σίγουρη τη δεύτερη θέση. Παρά την εγκατάλειψή του, η Red Bull εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
H στρατηγική και η διαχείριση των ελαστικών ήταν το σημείο-κλειδί στον αγώνα της Ινδίας. Οι ελεύθερες δοκιμές είχαν δείξει ότι η μαλακή γόμα της Pirelli ήταν ο "μπελάς" των πιλότων καθώς η αντοχή της ήταν περιορισμένη.
Στην εκκίνηση, ο Vettel έχοντας την pole position ξεκίνησε πολύ καλά και παρέμεινε πρώτος. Στο τέλος της ευθείας υπήρξε τριπλή επαφή του Kimi Raikkonen με τον Webber αρχικά και τον Alonso στη συνέχεια. Ο πιο χαμένος της υπόθεσης ήταν ο Ισπανός που είχε σπασμένη εμπρός αεροτομή.
Οι δύο Mercedes έφυγαν πολύ καλά, όμως, στην πρώτη ευθεία ο απίστευτα μαχητικός Massa με εκπληκτικό προσπέρασμα βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Ο ρυθμός του Vettel δεν άφηνε περιθώρια για αμφιβολίες. Στον 1ο γύρο είχε ήδη διαφορά 2,5 δευτερολέπτων.
Προς έκπληξη όλων όμως, ο Γερμανός πιλότος μπήκε μόλις στο 2ο γύρο στα pits αλλάζοντας από μαλακή γόμα σε μέση. O Massa που οδηγούσε τον αγώνα δεν μπορούσε να ανοίξει τη διαφορά του από τον Rosberg.
O Alonso που μπήκε πρόωρα στα pits για να αντικαταστήσει τη σπασμένη πτέρυγα ενημέρωσε την ομάδα του ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με το τιμόνι.
Οι τρεις πρωτοπόροι έκαναν το πρώτο τους pit stop και στην κορυφή βρέθηκε ο Webber. O Αυστραλός προσέγγισε διαφορετικά τον αγώνα καθώς εκίνησε με τη μέση γόμα. Ο team mate του αφού έκανε διαδοχικούς ταχύτερους γύρους άρχισε να μειώνει τη διαφορά του από την κορυφή.
Τη στιγμή που όλοι είχαν δηλώσει ότι αντιμετώπισαν πρόβλημα με την αντοχή της μαλακής γόμας, ο Button δεν δυσκολεύτηκε να κάνει 21 γύρους με αυτήν.
Στις πιο πίσω θέσεις, ο Alonso προσπαθούσε να πάρει το καλύτερο που μπορούσε, δηλαδή την είσοδό του στη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα. Με "αθόρυβο" τρόπο, οι δύο Lotus κέρδιζαν θέσεις, αφού οι Raikkonen και Grosjean έκαναν άψογη διαχείριση των ελαστικών τους.
Κορυφαίος του αγώνα σε αυτόν τον τομέα ήταν ο Sutil που έκανε 42 γύρους με τη μέση γόμα και τους υπόλοιπους 18 με τη μαλακή.
H Red Bull φαινόταν έτοιμη να πανηγυρίσει το 1-2 όταν από το team radio ειδοποίησαν τον Webber να σταματήσει το μονοθέσιο του σε ασφαλές σημείο. Ο Αυστραλός που είχε κάνει δύο pit stop και βρισκόταν στη δεύτερη θέση χωρίς να απειλείται, είχε πρόβλημα με τον εναλλάκτη και εγκατέλειψε.
Στον 56ο γύρο εγκατέλειψε και ο Hulkenberg σταματώντας ένα εντυπωσιακό σερί εμφανίσεων. Οι τελευταίοι έξι γύροι έκριναν την κατάταξη στην πρώτη δεκάδα. Ο Raikkonen ήταν 3ος αλλά με πολύ φθαρμένα ελαστικά.
Ο Grosjean τον έφτασε και τον πέρασε ανεβαίνοντας στο βάθρο. Τον Φιλανδό πέρασε και ο Rosberg στη συνέχεια. Ήταν εμφανές ότι το μονοθέσιο του δεν είχε καθόλου πρόσφυση και αναγκάστηκε να κάνει ακόμη ένα pit stop και επέστρεψε στον αγώνα έβδομος.
Ο Massa εξαργύρωσε τη μαχητικότητά του με την τέταρτη θέση, ενώ ωραία μάχη έδωσαν οι Perez και Hamilton στην οποία επικράτησε ο Μεξικανός.
Ο Button δοκίμασε να τελειώσει τον αγώνα με ένα pit stop αλλά η στρατηγική δεν του βγήκε καθώς τερμάτισε μόλις στην 14η θέση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)