Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Mάχη της Κρήτης .....


Με νίκη των Λάμπρου Κύρκου – Γιώργου Πολυζώη, ολοκληρώθηκε το 35ο Rally Κρήτης, 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος rally, 5ος γύρος του Πανελληνίου Κυπέλου οδηγών – συνοδηγών ασφάλτινων rally και 3ος γύρος του Κυπέλου οδηγών – συνοδηγών rally Κρήτης.
Διοργανωτής ήταν ο Α. Ο. Κρήτης, έχοντας συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και το Δημοτικό Οργανισμό Προσχολικής Αγωγής Φροντίδας & Μαζικής Άθλησης Ηρακλείου (ΔΟΠΑΦΜΑΗ) – Τμήμα Αθλητισμού.
Ο αγώνας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, παρά τα απρόοπτα που προέκυψαν την τελευταία στιγμή, κάνοντας το έργο της οργάνωσης ακόμα πιο δύσκολο.
Εκκίνησαν 37 πληρώματα και ύστερα από δυνατές μάχες στις έξι ειδικές διαδρομές, κατάφεραν να τερματίσουν 29.
Ο καιρός έκανε το χατίρι σε όλους, οι θεατές έδωσαν βροντερό παρόν, οι αγωνιζόμενοι τον καλύτερο τους εαυτό και το αποτέλεσμα ήταν ανεπανάληπτο.
Οι Κύρκος – Πολυζώης έτρεχαν σε “δικό τους” αγώνα, οδηγώντας το Mitsubishi Lancer Evo9 στο όριο, κέρδισαν και τις έξι ειδικές του αγώνα, ενώ δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά από άλλο πλήρωμα. Με αυτή τους τη νίκη εξασφάλισαν και τον τίτλο, αφού μεγάλωσαν το προβάδισμα που είχαν στη βαθμολογία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally.
Πίσω τους έγινε κυριολεκτικά σφαγή για όλες τις θέσεις, με τη μάχη της κορυφής να ξεχωρίζει, όπου τουλάχιστον εφτά πληρώματα από την πρώτη ειδική και για όλη τη διάρκεια του αγώνα, πάλευαν στα δευτερόλεπτα διεκδικώντας τη δεύτερη και την τρίτη θέση  της γενικής κατάταξης.
Στη 2η θέση τερμάτισαν λοιπόν οι Νίκος Καρπάνος – Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo10, ακολούθησαν οι νικητές της κλάσης Α6, Γιάννης Κακεπάκης – Μάριος Τσαούσογλου με Citroen SaxoVTS, 4οι τερμάτισαν οι νικητές της Α8 Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέκος Χαλκιαδάκης με Seat Ibiza Kit Car  και 5οι οι Γρηγόρης Νιώρας – Κώστας Κακαλής με Subaru Impreza  STI.
Στην 6η θέση της γενικής και τη 2η της Α6 τερμάτισαν οι Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης με Peugeot 106, στην 7η οι νικητές της Α7 Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης με  Peugeot 306, στην 8η  και την 3η της Α6 οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206, στην 9η θέση της γενικής οι πρώτοι της ομάδας Ε Μανόλης Κυργιανιτάκης – Σήφης Φαραντάκης και στη 10η οι Βασίλης Αναδιώτης – Μανόλης Μακρινός με Reno Clio Sport.
Νικητές στην κλάση Α5 οι Λευτέρης Αλυγιζάκης – Μιχάλης Χατζηδάκης με Rover MG ZR 105 και στην κλάση ΕΕ10  οι Γιάννης Δαμιανάκης, Μιχάλης Μπανταλάκης με   Peugeot 205.
Άτυχοι στάθηκαν οι Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας με Mitsubishi Lancer Evo 6 που εγκατέλειψαν στην 4η ειδική από μηχανική βλάβη ενώ βρίσκονταν στην 2η θέση της γενικής κατάταξης. Από μηχανική βλάβη στην πρώτη εμφάνιση του Hyundai Accent WRC  εγκατέλειψαν και οι Μανόλης Πιτσάκης – Σπύρος Μπαρδάκης στην 1η ειδική.
Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία “SuperCretaGas-Σταύρος Κουμουλάς”ενώ σημαντική ήταν για άλλη μία φορά η υποστήριξη της “ANEK-SUPERFAST” καθώς και του ομίλου “ΚΡΗΤΗ TV”.
Παρόν και έτοιμοι να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ήταν οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, καθώς και η οδική βοήθεια “BEST ASSISTANCE”.

Τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές:

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΥΡΚΟΣ: «Συγχαρητήρια για την οργάνωση που υπήρξε. Είχε πολύ κόσμο στις ειδικές. Πέρυσι ήρθαμε και κάναμε μία αναγνώριση στο δρόμο και φέτος ήρθαμε και κάναμε πιο καλούς χρόνους από πέρυσι. Όλα πήγαν καλά, πήραμε και τον τίτλο και είμαστε ευχαριστημένοι. Το Ράλι Κρήτης αξίζει να παραμείνει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, έχει τις προοπτικές και τον κόσμο που βοηθάει». 

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΠΑΝΟΣ: Ο Νίκος Καρπάνος τερμάτισε στη δεύτερη θέση και ήταν σαφώς πολύ ικανοποιημένος. Όπως είπε: «Μας πήγαν όλα πολύ καλά και καταφέραμε να τερματίσουμε δεύτεροι. Συνεχίζουμε στο πρωτάθλημα που ακολουθούμε. Ο αγώνας ήταν αρκετά καλός σε γενικές γραμμές, δεν υπήρχαν προβλήματα. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε, ήταν πολλοί στις ειδικές και εύχομαι και του χρόνου να γίνει ένας αγώνας εξίσου καλός και να καταφέρουμε να έρθουμε».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΚΕΠΑΚΗΣ: «Είχε πάρα πολύ καλές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, ήταν πολύ καλά αυτοκίνητα, τα οποία με ένα αυτοκίνητο σαν το δικό μου δύσκολα πιάνονται. Κάναμε το καλύτερο, το δείξαμε με το τελικό αποτέλεσμα». 
Ο συνοδηγός του Μάριος Τσαούσογλου μας είπε από την πλευρά του: «Είχαμε κάνει τον αγώνα και πέρυσι. Είχαμε κάποιες μικροατυχίες, δεν μας επηρέασαν τελικά και βγήκε το αποτέλεσμα που θέλαμε».

ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ: Παρών στον αγώνα ήταν και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) ο οποίος δήλωσε: «Πήγανε όλα πάρα πολύ καλά. Ήταν ένας υπέροχος αγώνας τόσο από οργανωτικής πλευράς όσο και από συναγωνισμό. Είχαμε πάρα πολύ ενδιαφέρον και στη γενική του αγώνα και στις κλάσεις. Ήταν αγώνας για συγχαρητήρια. Η πρόθεσή μας είναι το Ράλι Κρήτης να είναι και του χρόνου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Από εκεί και μετά πρέπει να λυθούν ορισμένα προβληματάκια που δημιουργήθηκαν με την τοπική αυτοδιοίκηση για να μπορούμε να κάνουμε έναν αγώνα όπως πρέπει».




















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)