Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MotoGP στην Aragon.....


Σε ακόμη έναν συναρπαστικό αγώνα με αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι την καρό σημαία, ο Marc Μarquez πήρε σπουδαία νίκη και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Jorge Lorenzo προσπάθησε να αμυνθεί στον καταιγιστικό ρυθμό του 20χρονου Ισπανού, αλλά τελικά συμβιβάστηκε με τη 2η θέση. 
Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Valentino Rossi εκμεταλλευόμενος την πτώση και εγκατάλειψη του Dani Pedrosa. 
H εκκίνηση του αγώνα είχε πρωταγωνιστή και πάλι τον Lorenzo, ο οποίος χωρίς να χάσει ούτε χιλιοστό του δευτερολέπτου πέρασε πρώτος. Κάποιες μικρές ανακατατάξεις ισορροπήθηκαν ύστερα από λίγες στροφές, με πιο κερδισμένο όλων τον Valentino Rossi που ανέβηκε στην 4η θέση.
Στην κορυφή, ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha τα έδωσε όλα και σε μισό γύρο έκανε διαφορά εννέα δεκάτων του δευτερολέπτου. Στην ουρά, οι Laverty και Petrucci είχαν επαφή μεταξύ τους και έπεσαν, ενώ ο Scassa κατάφερε να τους αποφύγει αλλά να βγει πολύ εκτός πίστας.
Ο Lorenzo δεν είχε εύκολο έργο αφού δεν μπόρεσε να αυξήσει περισσότερο τη διαφορά του. Ο Marquez άρχισε να τον πλησιάζει, ενώ ακόμη πιο γρήγορος ήταν ο Dani Pedrosa ο οποίος είχε φτάσει στον πίσω τροχό του team mate του. Στα 28α γενέθλιά του, ο Ισπανός αναβάτης ήθελε τη νίκη όσο τίποτε άλλο. 
Πιο πίσω, γινόταν ακόμη μια θεαματική μάχη, με τους Rossi και Bradl να κονταροχτυπιούνται και τους Crutchlow και Bautista να παρακολουθούν.
Ο Dani ήταν καταιγιστικός και πέρασε τον team mate του. Οι δύο Honda ήταν ταχύτερες από τη Yamaha του Lorenzo τον οποίο πλησίαζαν όλο και περισσότερο. 
Όμως, μια κακή στιγμή άλλαξε τη ροή του αγώνα.
Στην έξοδο μιας στροφής ο Marquez άνοιξε αρκετά τη γραμμή του και έχασε χρόνο. Την ίδια στιγμή, ο Pedrosa ανοίγοντας λίγο παραπάνω το γκάζι "έχασε" τον πίσω τροχό και η μοτοσικλέτα του τον πέταξε κάτω. Σύρθηκε για αρκετά μέτρα με τα γόνατα, τη στιγμή που ο Marquez χρειάστηκε να ανοιχτεί αρκετά για να τον αποφύγει. Ο Dani εγκατέλειψε και μεταφέρθηκε στο ιατρείο όπου διαπιστώθηκε ότι είχε ελαφρύ τραύμα στο γόνατο.Από αυτό το συμβάν και έπειτα, ο Marquez εξαπέλυσε την επίθεσή του. 
Ενώ ο  Lorenzo είχε φύγει δύο δευτερόλεπτα μπροστά, ο 20χρονος Ισπανός γύρο με το γύρο μείωνε συνεχώς τη διαφορά.
Από την 3η έως την 6η θέση οι μάχες είχαν φτάσει στην αποκορύφωσή τους. 
Ο Bautista έφτασε σε απόσταση βολής τον Valentino και μελετούσε τις γραμμές του. 
Πίσω του ο Bradl έβλεπε πως είχε πολλές πιθανότητες να διεκδικήσει και αυτός την 3η θέση, ενώ ο Crutchlow σημαντικά πιο αργός από όσο έχει δείξει σε προηγούμενους αγώνες, περίμενε κάποιο λάθος των τριών για να επιτεθεί.
Δέκα γύρους πριν από το τέλος, ο Marquez πέρασε τον Lorenzo και έκανε μια μικρή διαφορά ασφαλείας. Δεν προσπάθησε να φύγει πολύ μπροστά, αλλά φυλάγοντας τα ελαστικά του έλεγχε τη διαφορά του.
Στο μεταξύ, ο Bautista πέρασε τον Rossi και έβλεπε το βάθρο να γίνεται πραγματικότητα. Δύο γύρους πριν από το τέλος, ο "γιατρός" ξαναπέρασε στην 3η θέση. Οι Bautista και Bradl έδωσαν θεαματική μάχη με συνεχείς αλληλοπροσπεράσεις. Αυτό βοήθησε τον "γιατρό" να πάρει μια μικρή ανάσα και να πανηγυρίσει την 3η θέση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)