Η καθολική επικράτηση του Vettel περιόρισε το ενδιαφέρον στην κορυφή, στο Grand Prix της Σιγκαπούρης. Στις πιο πίσω θέσεις, όμως, όσες προσπεράσεις έγιναν στο συγκεκριμένο αγώνα, δεν έγιναν σε όλη τη χρονιά.
Ο Alonso ήταν 2ος, ενώ ο Kimi Raikkonen κάνοντας εξαιρετικό αγώνα και με άψογη στρατηγική, ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.
Από εκεί και κάτω, για τις πιο πίσω θέσεις έγινε ένας συναρπαστικός αγώνας ιδίως στους τελευταίους 20 γύρους.
H εκκίνηση είχε αρκετές εκπλήξεις αλλά ήταν "καθαρή" από συμβάντα. Ο Vettel έχασε για λίγα μέτρα την πρώτη θέση από τον Nico Rosberg αλλά την ανέκτησε αμέσως. Εκπληκτικός ήταν ο Fernando Alonso, ο οποίος στο τέλος της πρώτης στροφής πέρασε τέσσερα μονοθέσια και ανέβηκε στην 3η θέση.
Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull ήταν εκτός συναγωνισμού. Σε δύο γύρους είχε κάνει 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τη Mercedes του N. Rosberg. Έχοντας εκκινήσει όλοι, πλην του Adrian Sutil, με την πολύ μαλακή γόμα, έκαναν διαχείριση των ελαστικών τους περιμένοντας να δουν πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας.
Ο Kimi Raikkonen, κάνοντας την έκπληξη ήταν ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή, μόλις στον 11ο γύρο. Έβαλε πάλι την πολύ μαλακή γόμα και ανέβαζε ρυθμό προσπαθώντας να κερδίσει όσο περισσότερες θέσεις, αφού εκίνησε 13ος.
Η κατάσταση στην κορυφή δεν είχε ενδιαφέρον, με τον Vettel να έχει ανεβάσει τη διαφορά του πάνω από τα 10 δευτερόλεπτα από τον Rosberg και στις πιο πίσω θέσεις η κατάσταση να είναι ελεγχόμενη.
Ο αγώνας πήρε άλλη τροπή όταν ο Daniel Ricciardo "έχασε" τα φρένα σε μια κλειστή στροφή, χτύπησε στα προστατευτικά και η Toro Rosso ακινητοποιήθηκε. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα και η εικόνα άλλαξε άρδην.
Αρκετοί πιλότοι μπήκαν αμέσως να αλλάξουν ελαστικά, όχι όμως οι δύο πρωτοπόροι. O Alonso έβαλε τη μέση γόμα με σκοπό να πάει με αυτήν μέχρι το τέλος.
Όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Vettel ακολουθώντας το δικό του ξέφρενο ρυθμό, αμέσως άνοιξε τη διαφορά του από τον Nico Rosberg.
O Romain Grosjean, όσο καλά τα είχε πάει στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, τόσο άτυχος ήταν στον αγώνα. Εγκατέλειψε στον 40ο γύρο με πρόβλημα στην εισαγωγή αέρα της E21.
Όσοι είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών, θα τερμάτιζαν τον αγώνα χωρίς άλλο pit stop. Όποιος είχε σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του, θα ήταν ο πιο κερδισμένος.
Ο Vettel μπήκε να κάνει την τελευταία αλλαγή βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Η απόσταση ασφαλείας που είχε κάνει ήταν τέτοια, που βγήκε πάλι πρώτος, αρκετά μπροστά από τον F. Alonso.
Ο Jenson Button ήταν 3ος αλλά με τη μέση γόμα σε προχωρημένο στάδιο φθοράς. O Kimi Raikkonen έφτασε τη McLaren του Βρετανού και οι δύο τους έδωσαν ωραία μάχη για αρκετούς γύρους, μέχρι ο Φιλανδός να καταφέρει να προσπεράσει.
Οι δύο Mercedes είχαν συναντήσει αρκετή κίνηση μπροστά τους και με θεαματικές προσπεράσεις κέρδιζαν θέσεις προσπαθώντας να πλησιάσουν ξανά στην κορυφή.
Ο Mark Webber έκανε κι αυτός εξαιρετικό αγώνα και με διαδοχικές προσπεράσεις ανέβηκε στην τέταρτη θέση, βάζοντας στόχο τη Lotus του K. Raikkonen. Με το ρυθμό που είχε, οριακά προλάβαινε να δώσει μάχη με τον Φιλανδό.
Οι δύο McLaren δεν μπορούσαν να αμυνθούν και υπέκυψαν στην ασφυκτική των δύο Mercedes και του Felipe Massa.
Στον 55ο γύρο, ο Paul di Resta είχε έξοδο και χτύπησε τη Force India στα προστατευτικά ελαστικά. Το μονοθέσιο απομακρύνθηκε γρήγορα όμως, και δεν χρειάστηκε η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας.
O πιο άτυχος της ημέρας ήταν ο Mark Webber. Ενώ είχε βάλει στόχο το 3ο σκαλί του βάθρου, τον πρόδωσε το κιβώτιο ταχυτήτων της Red Bull. Λίγους γύρους πριν από το τέλος, το μονοθέσιο του άρχισε να βγάζει καπνούς από το πίσω μέρος και τελικά εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο.
Ο Αυστραλός έφτασε στο γκαράζ της ομάδας του ως... συνοδηγός πάνω στη Ferrari του Fernando!
Έτσι ο Kimi πέτυχε το ακατόρθωτο κατακτώντας την τρίτη θέση, ενώ ο νικητής, Vettel πρακτικά έχει κλειδώσει την πρωτιά και τον παγκόσμιο τίτλο στη βαθμολογία οδηγών.