Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

46o Rally Δ.Ε.Θ. .....


31η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, η εποχή όπου η σύγχρονη Ελλάδα διδάσκει στυλ και ύφος. Ταυτόχρονα με την ανθούσα τότε Δ.Ε.Θ. ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει για πρώτη φορά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον αγώνα που έμελλε να γίνει ο μακροβιότερος της Ελλάδας μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Πέρασαν 47 χρόνια από την πρώτη διοργάνωση και με εξαίρεση το 1969 και το 2009, ο αγώνας έγινε συνολικά 45 φορές. Αγωνιζόμενοι ή μη, με πολλές ή λίγες συμμετοχές, με ήλιο ή βροχή, το ραντεβού για όλους τους εμπλεκόμενους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν και παραμένει να είναι το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης. Είναι το Σαββατοκύριακο στο οποίο η καρδιά της Θεσσαλονίκης αλλά και της Χαλκιδικής χτυπάει στους ρυθμούς του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το δυσκολότερο και ίσως το πιο επικίνδυνο εγχείρημα είναι η προσπάθεια να καλυφθούν σε λίγες σειρές ή σελίδες η ιστορία ενός θεσμού που υπάρχει εδώ και 47 χρόνια. Έτσι το δικό μας εγχείρημα θα είναι απλά μια στατιστικής φύσης αναδρομή. Όσο για το φετινό 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αυτό θα διοργανωθεί στις 14&15 Σεπτεμβρίου και έχει σκοπό να σας συναρπάσει.

Στατιστικά: 
Νικητές: Μοσχούς 7 φορές (1979-1985), Κύρκος Λεωνίδας 6 φορές (1995, 1996, 1999,2000,2001 και 2007), “Jigger” 5 φορές (1987-1990 και 1992), «Βόρειος» 3 φορές (1966-1968), «Σιρόκο» 3 φορές (1972, 1975 και 1977), Χαμπής 2 φορές (1974 και 1986), Αποστόλου 2 φορές (1991και 1993), Χατζητσοπάνης Παναγιώτης 2 φορές (2002 και 2004), Τσολακίδης 2 φορές (2003 και 2006) και από μία φορά οι Καλεμτζάκης (1970), «Όζελοτ» (1971), Ζαφρανάς (1973), Παρταλιός (1976) «Ιαβέρης» (1978), Βωβός (1994), Πεταλίδης (1997), Καϊτατζής (1998), Ευσταθίου (2005), Σωτήρχος (2008), Μίχος (2010),Κύρκος Λάμπρος (2011) , Βελάνης (2012). 

Αγωνιστικά: Ο αγώνας κερδήθηκε 8 φορές με Ford και ισάριθμες με Lancia, 6 φορές με Datsun, 6 φορές με Mitsubishi, 5 φορές με Renault, 3 φορές με Nissan, 2 φορές με Mini Cooper, 2 φορές με Opel και από 1 φορά με NSU, Toyota, Audi, Peugeot, Subaru.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ