Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

46o Rally Δ.Ε.Θ. .....


31η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, η εποχή όπου η σύγχρονη Ελλάδα διδάσκει στυλ και ύφος. Ταυτόχρονα με την ανθούσα τότε Δ.Ε.Θ. ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει για πρώτη φορά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον αγώνα που έμελλε να γίνει ο μακροβιότερος της Ελλάδας μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Πέρασαν 47 χρόνια από την πρώτη διοργάνωση και με εξαίρεση το 1969 και το 2009, ο αγώνας έγινε συνολικά 45 φορές. Αγωνιζόμενοι ή μη, με πολλές ή λίγες συμμετοχές, με ήλιο ή βροχή, το ραντεβού για όλους τους εμπλεκόμενους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν και παραμένει να είναι το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης. Είναι το Σαββατοκύριακο στο οποίο η καρδιά της Θεσσαλονίκης αλλά και της Χαλκιδικής χτυπάει στους ρυθμούς του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το δυσκολότερο και ίσως το πιο επικίνδυνο εγχείρημα είναι η προσπάθεια να καλυφθούν σε λίγες σειρές ή σελίδες η ιστορία ενός θεσμού που υπάρχει εδώ και 47 χρόνια. Έτσι το δικό μας εγχείρημα θα είναι απλά μια στατιστικής φύσης αναδρομή. Όσο για το φετινό 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αυτό θα διοργανωθεί στις 14&15 Σεπτεμβρίου και έχει σκοπό να σας συναρπάσει.

Στατιστικά: 
Νικητές: Μοσχούς 7 φορές (1979-1985), Κύρκος Λεωνίδας 6 φορές (1995, 1996, 1999,2000,2001 και 2007), “Jigger” 5 φορές (1987-1990 και 1992), «Βόρειος» 3 φορές (1966-1968), «Σιρόκο» 3 φορές (1972, 1975 και 1977), Χαμπής 2 φορές (1974 και 1986), Αποστόλου 2 φορές (1991και 1993), Χατζητσοπάνης Παναγιώτης 2 φορές (2002 και 2004), Τσολακίδης 2 φορές (2003 και 2006) και από μία φορά οι Καλεμτζάκης (1970), «Όζελοτ» (1971), Ζαφρανάς (1973), Παρταλιός (1976) «Ιαβέρης» (1978), Βωβός (1994), Πεταλίδης (1997), Καϊτατζής (1998), Ευσταθίου (2005), Σωτήρχος (2008), Μίχος (2010),Κύρκος Λάμπρος (2011) , Βελάνης (2012). 

Αγωνιστικά: Ο αγώνας κερδήθηκε 8 φορές με Ford και ισάριθμες με Lancia, 6 φορές με Datsun, 6 φορές με Mitsubishi, 5 φορές με Renault, 3 φορές με Nissan, 2 φορές με Mini Cooper, 2 φορές με Opel και από 1 φορά με NSU, Toyota, Audi, Peugeot, Subaru.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...