Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally d'Italia Sardegna .....


O Sebastien Ogier πήρε πανηγυρικά τη νίκη στο Rally d'Italia, καθώς έχοντας κερδίσει και την Power Stage, πήγε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή απλώς για τα διαδικαστικά. Ο Γάλλος, με VW Polo R, πήρε κεφάλι στη γενική κατάταξη από την αρχή του αγώνα και έμεινε εκεί μέχρι και την τελευταία Ε.Δ.
Είναι η 4η φετινή νίκη για τον εργοστασιακό οδηγό της VW, που "ξεμακραίνει", στη βαθμολογία των οδηγών.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τ. Neuville. O Βέλγος, με το Ford Fiesta RS, έκανε την "επίθεση" του από το μισό της πρώτης ημέρας και εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Mikko Hirvonen που εγκατέλειψε από ατύχημα, αλλά και τον μέτριο ρυθμό του Dani Sordo, κέρδισε εύκολα θέσεις και τερμάτισε 2ος.
Αυτός που εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο Jari-Matti Latvala. Ο Φιλανδός με το VW Polo R, μόλις στην 1η Ε.Δ. του αγώνα είχε σκασμένο λάστιχο και έχασε περισσότερο από δύο λεπτά χρόνο. Δεν το έβαλε κάτω, και με σταθερό ρυθμό και πέντε νίκες σε ισάριθμες Ε.Δ. κάλυψε το χαμένο έδαφος και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.


Στο ντεμπούτο του σε αγώνα, ο πρωταθλητής της ακαδημίας WRC, πήρε την εκπληκτική έκτη θέση και σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον στη συνέχεια.
Ο Robert Kubica, έχοντας εμπιστοσύνη στο Citroen DS3 RRC, πήρε εύκολα την πρωτοπορία στην κατηγορία WRC2 από την αρχή έως το τέλος του Aγώνα.


Δύο ήταν οι σημαντικές εγκαταλείψεις, αυτές των Evgeny Novikov, με Ford Fiesta RS και Andreas Mikkelsen με VW Polo R. 
Και οι δύο είχαν ατύχημα και η ζημιά ήταν μεγάλη κάτι που δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο