Σε έναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία για τα συμβάντα του και τις τεράστιες διακυμάνσεις στην κατάταξη, ο Nico Rosberg πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Mark Webber και τρίτο τον Fernando Alonso. Με ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς την απειλή βροχής, η στρατηγική χρήσης των ελαστικών αναμενόταν να παίξει τεράστιο ρόλο.
Οι πρώτοι ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, ενώ ο Jenson Button από τη δέκατη θέση, ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα. Ο Paul di Resta εκίνησε τελευταίος λόγω ποινής.
Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές το μονοθέσιο του βρέθηκε μισό κιλό πιο ελαφρύ από το ελάχιστο επιτρεπόμενο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton διατηρήθηκε άνετα στην κορυφή, ενώ ο Vettel πέρασε τον Rosberg. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε και ο Webber που από 4ος βρέθηκε 15ος.
Ρεσιτάλ μαχητικότητας έδωσε ο Βραζιλιάνος Felipe Massa ο οποίος μέσα σε λίγες στροφές είχε σκαρφαλώσει στην 5η θέση.
O Alonso είχε ωραία μονομαχία με τον Ricciardo, και o Hamilton άνοιγε τη διαφορά του.
Ο κάθε πιλότος είχε ως κρυφό άσο στο μανίκι του τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα ελαστικά.
Τα ευτράπελα όμως ξεκίνησαν νωρίς.
Λίγα λεπτά αφότου ο Button επισήμανε ότι η θερμοκρασία στα εμπρός ελαστικά του δεν ήταν η σωστή, ο Hamilton, ενώ οδηγούσε τον αγώνα, είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό του που διαλύθηκε στην ευθεία.
Μπήκε στα pits, έβαλε τη σκληρή γόμα και πλέον δεν είχε ελπίδες για κάτι.
Ελάχιστα αργότερα, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Massa.
To πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε, έκανε τετ-α-κε και έχασε πολύ χρόνο μέχρι να επιστρέψει στα pits.
Οι πιλότοι ενημερώθηκαν και στις ομάδες σήμανε συναγερμός.
Οι όποιες στρατηγικές είχαν αποφασιστεί πήγαν απλά περίπατο.
Αμέσως, οι περισσότεροι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα. O Alonso με τη ευκαιρία, πήρε φόρα και αμέσως ανέβηκε τρεις θέσεις. Μέσω team radio, οι ομάδες συνιστούσαν στους πιλότους να είναι πολύ προσεκτικοί στις εξόδους των στροφών και να μην περνάνε πάνω από τα κερμπς.
Πάνω που η κατάσταση έδειξε να εξομαλύνεται και ο αγώνας να ξαναπαίρνει ρυθμό, ο Vergne ήταν το τρίτο θύμα, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Το ελαστικό του διαλύθηκε στην ευθεία, έχοντας πίσω του τον Alonso που ετοιμαζόταν για να τον προσπεράσει.
Μετά και από αυτό, η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητη.
Καθαρίστηκε η πίστα και έγινε έλεγχος σε κάποια σημεία προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Με τη Mercedes SLS να οδηγεί τον αγώνα αρκετούς γύρους, οι διαφορές μηδενίστηκαν και στην ουσία όλα ξεκινούσαν από την αρχή.
Ο Vettel βρισκόταν συνεχώς στην κορυφή μετά την ατυχία του Hamilton. Όμως, ο Γερμανός ήταν ακόμη πιο άτυχος.
Έμεινε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην αρχή της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε πάλι και πιο προνοητικοί στην Ferrari, έβαλαν αμέσως τους Alonso και Massa στα pits για αλλαγή ελαστικών.
Όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Kimi Raikkonen που βρισκόταν στη δεύτερη θέση και δεν είχε αλλάξει ελαστικά, δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Webber.
O Αυστραλός ανέβηκε 2ος και έβαλε στόχο τη Mercedes του Nico Rosberg.
O Kimi έχασε ακόμη μία θέση καθώς τον πέρασε και ο Alonso.
Ο πραγματικός αγώνας έγινε στους τελευταίους πέντε γύρους.
Ο Massa πίεζε συνεχώς για να πάρει κι αυτός ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Τα συμβάντα με τα ελαστικά δεν είχαν τελειώσει. Τελευταίο θύμα ήταν ο Sergio Perez, κι αυτός ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαλύθηκε το πίσω αριστερό ελαστικό.
Ο Μεξικανός εγκατέλειψε, όπως και ο Grosjean που δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό σε όλο τον αγώνα.
Η καρό σημαία βρήκε νικητή τον Nico Rosberg και πίσω του τον Mark Webber.
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου.