Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Silverstone .....


Σε έναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία για τα συμβάντα του και τις τεράστιες διακυμάνσεις στην κατάταξη, ο Nico Rosberg πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Mark Webber και τρίτο τον Fernando Alonso. Με ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς την απειλή βροχής, η στρατηγική χρήσης των ελαστικών αναμενόταν να παίξει τεράστιο ρόλο. 
Οι πρώτοι ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, ενώ ο Jenson Button από τη δέκατη θέση, ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα. Ο Paul di Resta εκίνησε τελευταίος λόγω ποινής. 
Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές το μονοθέσιο του βρέθηκε μισό κιλό πιο ελαφρύ από το ελάχιστο επιτρεπόμενο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton διατηρήθηκε άνετα στην κορυφή, ενώ ο Vettel πέρασε τον Rosberg. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε και ο Webber που από 4ος βρέθηκε 15ος. 
Ρεσιτάλ μαχητικότητας έδωσε ο Βραζιλιάνος Felipe Massa ο οποίος μέσα σε λίγες στροφές είχε σκαρφαλώσει στην 5η θέση.
O Alonso είχε ωραία μονομαχία με τον Ricciardo, και o Hamilton άνοιγε τη διαφορά του.
Ο κάθε πιλότος είχε ως κρυφό άσο στο μανίκι του τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα ελαστικά. 
Τα ευτράπελα όμως ξεκίνησαν νωρίς. 
Λίγα λεπτά αφότου ο Button επισήμανε ότι η θερμοκρασία στα εμπρός ελαστικά του δεν ήταν η σωστή, ο Hamilton, ενώ οδηγούσε τον αγώνα, είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό του που διαλύθηκε στην ευθεία. 
Μπήκε στα pits, έβαλε τη σκληρή γόμα και πλέον δεν είχε ελπίδες για κάτι.
Ελάχιστα αργότερα, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Massa. 
To πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε, έκανε τετ-α-κε και έχασε πολύ χρόνο μέχρι να επιστρέψει στα pits. 
Οι πιλότοι ενημερώθηκαν και στις ομάδες σήμανε συναγερμός.
Οι όποιες στρατηγικές είχαν αποφασιστεί πήγαν απλά περίπατο. 
Αμέσως, οι περισσότεροι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα. O Alonso με τη ευκαιρία, πήρε φόρα και αμέσως ανέβηκε τρεις θέσεις. Μέσω team radio, οι ομάδες συνιστούσαν στους πιλότους να είναι πολύ προσεκτικοί στις εξόδους των στροφών και να μην περνάνε πάνω από τα κερμπς.
Πάνω που η κατάσταση έδειξε να εξομαλύνεται και ο αγώνας να ξαναπαίρνει ρυθμό, ο Vergne ήταν το τρίτο θύμα, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Το ελαστικό του διαλύθηκε στην ευθεία, έχοντας πίσω του τον Alonso που ετοιμαζόταν για να τον προσπεράσει.
Μετά και από αυτό, η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητη. 
Καθαρίστηκε η πίστα και έγινε έλεγχος σε κάποια σημεία προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Με τη Mercedes SLS να οδηγεί τον αγώνα αρκετούς γύρους, οι διαφορές μηδενίστηκαν και στην ουσία όλα ξεκινούσαν από την αρχή. 
Ο Vettel βρισκόταν συνεχώς στην κορυφή μετά την ατυχία του Hamilton. Όμως, ο Γερμανός ήταν ακόμη πιο άτυχος.
Έμεινε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην αρχή της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε πάλι και πιο προνοητικοί στην Ferrari, έβαλαν αμέσως τους Alonso και Massa στα pits για αλλαγή ελαστικών. 
Όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Kimi Raikkonen που βρισκόταν στη δεύτερη θέση και δεν είχε αλλάξει ελαστικά, δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Webber. 
O Αυστραλός ανέβηκε 2ος και έβαλε στόχο τη Mercedes του Nico Rosberg. 
O Kimi έχασε ακόμη μία θέση καθώς τον πέρασε και ο Alonso. 
Ο πραγματικός αγώνας έγινε στους τελευταίους πέντε γύρους. 
Ο Massa πίεζε συνεχώς για να πάρει κι αυτός ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Τα συμβάντα με τα ελαστικά δεν είχαν τελειώσει. Τελευταίο θύμα ήταν ο Sergio Perez, κι αυτός ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαλύθηκε το πίσω αριστερό ελαστικό. 
Ο Μεξικανός εγκατέλειψε, όπως και ο Grosjean που δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό σε όλο τον αγώνα. 
Η καρό σημαία βρήκε νικητή τον Nico Rosberg και πίσω του τον Mark Webber. 
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι