Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Silverstone .....


Σε έναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία για τα συμβάντα του και τις τεράστιες διακυμάνσεις στην κατάταξη, ο Nico Rosberg πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Mark Webber και τρίτο τον Fernando Alonso. Με ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς την απειλή βροχής, η στρατηγική χρήσης των ελαστικών αναμενόταν να παίξει τεράστιο ρόλο. 
Οι πρώτοι ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, ενώ ο Jenson Button από τη δέκατη θέση, ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα. Ο Paul di Resta εκίνησε τελευταίος λόγω ποινής. 
Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές το μονοθέσιο του βρέθηκε μισό κιλό πιο ελαφρύ από το ελάχιστο επιτρεπόμενο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton διατηρήθηκε άνετα στην κορυφή, ενώ ο Vettel πέρασε τον Rosberg. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε και ο Webber που από 4ος βρέθηκε 15ος. 
Ρεσιτάλ μαχητικότητας έδωσε ο Βραζιλιάνος Felipe Massa ο οποίος μέσα σε λίγες στροφές είχε σκαρφαλώσει στην 5η θέση.
O Alonso είχε ωραία μονομαχία με τον Ricciardo, και o Hamilton άνοιγε τη διαφορά του.
Ο κάθε πιλότος είχε ως κρυφό άσο στο μανίκι του τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα ελαστικά. 
Τα ευτράπελα όμως ξεκίνησαν νωρίς. 
Λίγα λεπτά αφότου ο Button επισήμανε ότι η θερμοκρασία στα εμπρός ελαστικά του δεν ήταν η σωστή, ο Hamilton, ενώ οδηγούσε τον αγώνα, είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό του που διαλύθηκε στην ευθεία. 
Μπήκε στα pits, έβαλε τη σκληρή γόμα και πλέον δεν είχε ελπίδες για κάτι.
Ελάχιστα αργότερα, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Massa. 
To πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε, έκανε τετ-α-κε και έχασε πολύ χρόνο μέχρι να επιστρέψει στα pits. 
Οι πιλότοι ενημερώθηκαν και στις ομάδες σήμανε συναγερμός.
Οι όποιες στρατηγικές είχαν αποφασιστεί πήγαν απλά περίπατο. 
Αμέσως, οι περισσότεροι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα. O Alonso με τη ευκαιρία, πήρε φόρα και αμέσως ανέβηκε τρεις θέσεις. Μέσω team radio, οι ομάδες συνιστούσαν στους πιλότους να είναι πολύ προσεκτικοί στις εξόδους των στροφών και να μην περνάνε πάνω από τα κερμπς.
Πάνω που η κατάσταση έδειξε να εξομαλύνεται και ο αγώνας να ξαναπαίρνει ρυθμό, ο Vergne ήταν το τρίτο θύμα, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Το ελαστικό του διαλύθηκε στην ευθεία, έχοντας πίσω του τον Alonso που ετοιμαζόταν για να τον προσπεράσει.
Μετά και από αυτό, η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητη. 
Καθαρίστηκε η πίστα και έγινε έλεγχος σε κάποια σημεία προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Με τη Mercedes SLS να οδηγεί τον αγώνα αρκετούς γύρους, οι διαφορές μηδενίστηκαν και στην ουσία όλα ξεκινούσαν από την αρχή. 
Ο Vettel βρισκόταν συνεχώς στην κορυφή μετά την ατυχία του Hamilton. Όμως, ο Γερμανός ήταν ακόμη πιο άτυχος.
Έμεινε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην αρχή της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε πάλι και πιο προνοητικοί στην Ferrari, έβαλαν αμέσως τους Alonso και Massa στα pits για αλλαγή ελαστικών. 
Όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Kimi Raikkonen που βρισκόταν στη δεύτερη θέση και δεν είχε αλλάξει ελαστικά, δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Webber. 
O Αυστραλός ανέβηκε 2ος και έβαλε στόχο τη Mercedes του Nico Rosberg. 
O Kimi έχασε ακόμη μία θέση καθώς τον πέρασε και ο Alonso. 
Ο πραγματικός αγώνας έγινε στους τελευταίους πέντε γύρους. 
Ο Massa πίεζε συνεχώς για να πάρει κι αυτός ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Τα συμβάντα με τα ελαστικά δεν είχαν τελειώσει. Τελευταίο θύμα ήταν ο Sergio Perez, κι αυτός ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαλύθηκε το πίσω αριστερό ελαστικό. 
Ο Μεξικανός εγκατέλειψε, όπως και ο Grosjean που δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό σε όλο τον αγώνα. 
Η καρό σημαία βρήκε νικητή τον Nico Rosberg και πίσω του τον Mark Webber. 
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)