Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Silverstone .....


Σε έναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία για τα συμβάντα του και τις τεράστιες διακυμάνσεις στην κατάταξη, ο Nico Rosberg πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Mark Webber και τρίτο τον Fernando Alonso. Με ιδανικές καιρικές συνθήκες και χωρίς την απειλή βροχής, η στρατηγική χρήσης των ελαστικών αναμενόταν να παίξει τεράστιο ρόλο. 
Οι πρώτοι ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, ενώ ο Jenson Button από τη δέκατη θέση, ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα. Ο Paul di Resta εκίνησε τελευταίος λόγω ποινής. 
Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές το μονοθέσιο του βρέθηκε μισό κιλό πιο ελαφρύ από το ελάχιστο επιτρεπόμενο.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton διατηρήθηκε άνετα στην κορυφή, ενώ ο Vettel πέρασε τον Rosberg. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε και ο Webber που από 4ος βρέθηκε 15ος. 
Ρεσιτάλ μαχητικότητας έδωσε ο Βραζιλιάνος Felipe Massa ο οποίος μέσα σε λίγες στροφές είχε σκαρφαλώσει στην 5η θέση.
O Alonso είχε ωραία μονομαχία με τον Ricciardo, και o Hamilton άνοιγε τη διαφορά του.
Ο κάθε πιλότος είχε ως κρυφό άσο στο μανίκι του τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στα ελαστικά. 
Τα ευτράπελα όμως ξεκίνησαν νωρίς. 
Λίγα λεπτά αφότου ο Button επισήμανε ότι η θερμοκρασία στα εμπρός ελαστικά του δεν ήταν η σωστή, ο Hamilton, ενώ οδηγούσε τον αγώνα, είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό του που διαλύθηκε στην ευθεία. 
Μπήκε στα pits, έβαλε τη σκληρή γόμα και πλέον δεν είχε ελπίδες για κάτι.
Ελάχιστα αργότερα, το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Massa. 
To πίσω αριστερό ελαστικό του διαλύθηκε, έκανε τετ-α-κε και έχασε πολύ χρόνο μέχρι να επιστρέψει στα pits. 
Οι πιλότοι ενημερώθηκαν και στις ομάδες σήμανε συναγερμός.
Οι όποιες στρατηγικές είχαν αποφασιστεί πήγαν απλά περίπατο. 
Αμέσως, οι περισσότεροι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα. O Alonso με τη ευκαιρία, πήρε φόρα και αμέσως ανέβηκε τρεις θέσεις. Μέσω team radio, οι ομάδες συνιστούσαν στους πιλότους να είναι πολύ προσεκτικοί στις εξόδους των στροφών και να μην περνάνε πάνω από τα κερμπς.
Πάνω που η κατάσταση έδειξε να εξομαλύνεται και ο αγώνας να ξαναπαίρνει ρυθμό, ο Vergne ήταν το τρίτο θύμα, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Το ελαστικό του διαλύθηκε στην ευθεία, έχοντας πίσω του τον Alonso που ετοιμαζόταν για να τον προσπεράσει.
Μετά και από αυτό, η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητη. 
Καθαρίστηκε η πίστα και έγινε έλεγχος σε κάποια σημεία προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Με τη Mercedes SLS να οδηγεί τον αγώνα αρκετούς γύρους, οι διαφορές μηδενίστηκαν και στην ουσία όλα ξεκινούσαν από την αρχή. 
Ο Vettel βρισκόταν συνεχώς στην κορυφή μετά την ατυχία του Hamilton. Όμως, ο Γερμανός ήταν ακόμη πιο άτυχος.
Έμεινε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων, στην αρχή της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε πάλι και πιο προνοητικοί στην Ferrari, έβαλαν αμέσως τους Alonso και Massa στα pits για αλλαγή ελαστικών. 
Όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, ο Kimi Raikkonen που βρισκόταν στη δεύτερη θέση και δεν είχε αλλάξει ελαστικά, δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Webber. 
O Αυστραλός ανέβηκε 2ος και έβαλε στόχο τη Mercedes του Nico Rosberg. 
O Kimi έχασε ακόμη μία θέση καθώς τον πέρασε και ο Alonso. 
Ο πραγματικός αγώνας έγινε στους τελευταίους πέντε γύρους. 
Ο Massa πίεζε συνεχώς για να πάρει κι αυτός ό,τι καλύτερο μπορούσε.
Τα συμβάντα με τα ελαστικά δεν είχαν τελειώσει. Τελευταίο θύμα ήταν ο Sergio Perez, κι αυτός ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Διαλύθηκε το πίσω αριστερό ελαστικό. 
Ο Μεξικανός εγκατέλειψε, όπως και ο Grosjean που δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό σε όλο τον αγώνα. 
Η καρό σημαία βρήκε νικητή τον Nico Rosberg και πίσω του τον Mark Webber. 
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο