Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια ξεχωριστή γιορτή στο Ελληνικό !


Ένας αγώνας διαφορετικός από τους άλλους εξελίχθηκε,στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού. 
Ήταν το Athens Rally Sprint 2013 που διοργάνωσαν με επιτυχία τα αθλητικά σωματεία ΜΕΛΑΝΙΩΝ και ΑΛΑΜΕ, με την φροντίδα της IRON TEAM. Αντί για διαδρομές στα όρη και στα άγρια βουνά, εκτός αστικού ιστού, ο συγκεκριμένος αγώνας εξελίχθηκε σε μια «άλλη διαδρομή», οριοθετημένη με τεχνητά μέσα ανάμεσα σε παρτέρια, κυβόλιθους πεζοδρομιών, υπόστεγα, θέσεις στάθμευσης, και στενούς δρόμους που ενώνουν τις εγκαταλελειμμένες και ως επί το πλείστον ρημαγμένες αθλητικές εγκαταστάσεις του πρώην Δυτικού Αερολιμένα Αθηνών.


Ένα σκηνικό, ίσως ιδανικό για τα περίφημα stand-up του Αμερικανού κασκαντέρ και ενίοτε rallyman Ken Block, μετατράπηκε σε Ειδική Διαδρομή και μετέδωσε κέφι και ζωντάνια σε 86 (!) αγωνιζόμενους και χιλιάδες θεατές, μέσα από αυτή ακριβώς της πρωτοτυπία και τη διαφορετικότητά του.
Δέκα χλμ. σε τρεις δόσεις ήταν το μενού, αρκετά πλήρες και εύγευστο, όπως αποδείχθηκε:
«Αν και δεν καταφέραμε να κάνουμε καλό χρόνο, εκτός από το τελευταίο πέρασμα, είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι γιατί ήταν ένα καλό τεστ για εμάς. Η δυσκολία της πίστας βοήθησε στο να γίνει ένας πολύ ωραίος και εντυπωσιακός αγώνας», είπε ο Στέφανος Καμιτσάκης, ο οποίος ήταν ο νικητής του Athens Rally Sprint, στο μπάκετ ενός Mitsubishi EVO IX, έχοντας δίπλα του τον πολύπειρο Φίλιππο Τζεφεράκο. 


Μεγάλος άτυχος του αγώνα, αφού ήταν ταχύτερος όλων στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική των 10 χλμ με 7:11.307 (επίδοση που παρέμεινε κορυφαία μέχρι το τέλος του αγώνα), αλλά στο δεύτερο πέρασμα εγκατέλειψε από κινητήρα, ήταν ο Τάκης Καϊταζής που έδειξε πως παραμένει «ζεστός» αν και κάνει μόνο σποραδικές εμφανίσεις: «Κάναμε πιστεύω μια καλή προσπάθεια, αλλά σταθήκαμε άτυχοι. Γενικά η διαδρομή γλιστρούσε αρκετά και σε μερικά σημεία σε μπέρδευε, αλλά σαν σύνολο ήταν πολύ ωραία και τεχνική. Συνολικά η εκδήλωση μου άρεσε πολύ. Είχε αρκετές συμμετοχές παρά την οικονομική κρίση, γεγονός που αποδεικνύει πως οι αγώνες δεν πάσχουν από συμμετοχές αλλά από ιδέες! Και αυτή ήταν μια καλή ιδέα, γι’ αυτό την αγκάλιασαν οι αγωνιζόμενοι.» 


Το Athens Rally Sprint, εκτός από το Έπαθλο Αττικής προσμετρούσε και Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οι μάχες εδώ ήταν εκπληκτικές και τα περάσματα των άψογα συντηρημένων ιστορικών αγωνιστικών ήταν θεαματικότατα: «Αγώνας που δεν έχει ιστορικά δεν είναι αγώνας. Έγινε ένας εκπληκτικός αγώνας και φάνηκε πως οι ικανότητες των νεότερων είναι πάρα πολλές. Εμείς αγωνιζόμαστε γιατί έχουμε μέσα μας το μικρόβιο. Τρέχουμε για την τρέλα μας και το απολαμβάνουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Μπέντας που οδήγησε με τον Κυριάκο Κοφινά ένα άψογα συντηρημένο Ford Escort MK1 του 1968, στη 3η θέση της κατηγορίας 1. 


Τέλος καλό, όλα καλά, λοιπόν για το «παρθενικό» Athens Rally Sprint του 2013, και ανανέωση του ραντεβού των οργανωτών με όλους τους αγωνιζόμενους για του χρόνου, μακάρι στον ίδιο χώρο! Ακόμη όμως κι’ αν το Ελληνικό δεν είναι διαθέσιμο, ο τόπος και ο χρόνος σίγουρα θα βρεθεί. Η τρέλα και το μεράκι μια χούφτας ανθρώπων της οργάνωσης που μόχθησαν για τη διοργάνωση στο Ελληνικό, απέδειξε πως πραγματικοί και διαφορετικοί αγώνες αυτοκινήτου μπορούν να πραγματοποιηθούν και στα πιο απίθανα μέρη. 
Και ίσως αυτά να είναι που χρειάζεται ο χώρος για να ξεφύγει από τη μιζέρια και την εσωστρέφεια που τον τελματώνουν εδώ και δεκαετίες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο