Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια ξεχωριστή γιορτή στο Ελληνικό !


Ένας αγώνας διαφορετικός από τους άλλους εξελίχθηκε,στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού. 
Ήταν το Athens Rally Sprint 2013 που διοργάνωσαν με επιτυχία τα αθλητικά σωματεία ΜΕΛΑΝΙΩΝ και ΑΛΑΜΕ, με την φροντίδα της IRON TEAM. Αντί για διαδρομές στα όρη και στα άγρια βουνά, εκτός αστικού ιστού, ο συγκεκριμένος αγώνας εξελίχθηκε σε μια «άλλη διαδρομή», οριοθετημένη με τεχνητά μέσα ανάμεσα σε παρτέρια, κυβόλιθους πεζοδρομιών, υπόστεγα, θέσεις στάθμευσης, και στενούς δρόμους που ενώνουν τις εγκαταλελειμμένες και ως επί το πλείστον ρημαγμένες αθλητικές εγκαταστάσεις του πρώην Δυτικού Αερολιμένα Αθηνών.


Ένα σκηνικό, ίσως ιδανικό για τα περίφημα stand-up του Αμερικανού κασκαντέρ και ενίοτε rallyman Ken Block, μετατράπηκε σε Ειδική Διαδρομή και μετέδωσε κέφι και ζωντάνια σε 86 (!) αγωνιζόμενους και χιλιάδες θεατές, μέσα από αυτή ακριβώς της πρωτοτυπία και τη διαφορετικότητά του.
Δέκα χλμ. σε τρεις δόσεις ήταν το μενού, αρκετά πλήρες και εύγευστο, όπως αποδείχθηκε:
«Αν και δεν καταφέραμε να κάνουμε καλό χρόνο, εκτός από το τελευταίο πέρασμα, είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι γιατί ήταν ένα καλό τεστ για εμάς. Η δυσκολία της πίστας βοήθησε στο να γίνει ένας πολύ ωραίος και εντυπωσιακός αγώνας», είπε ο Στέφανος Καμιτσάκης, ο οποίος ήταν ο νικητής του Athens Rally Sprint, στο μπάκετ ενός Mitsubishi EVO IX, έχοντας δίπλα του τον πολύπειρο Φίλιππο Τζεφεράκο. 


Μεγάλος άτυχος του αγώνα, αφού ήταν ταχύτερος όλων στο πρώτο πέρασμα από την Ειδική των 10 χλμ με 7:11.307 (επίδοση που παρέμεινε κορυφαία μέχρι το τέλος του αγώνα), αλλά στο δεύτερο πέρασμα εγκατέλειψε από κινητήρα, ήταν ο Τάκης Καϊταζής που έδειξε πως παραμένει «ζεστός» αν και κάνει μόνο σποραδικές εμφανίσεις: «Κάναμε πιστεύω μια καλή προσπάθεια, αλλά σταθήκαμε άτυχοι. Γενικά η διαδρομή γλιστρούσε αρκετά και σε μερικά σημεία σε μπέρδευε, αλλά σαν σύνολο ήταν πολύ ωραία και τεχνική. Συνολικά η εκδήλωση μου άρεσε πολύ. Είχε αρκετές συμμετοχές παρά την οικονομική κρίση, γεγονός που αποδεικνύει πως οι αγώνες δεν πάσχουν από συμμετοχές αλλά από ιδέες! Και αυτή ήταν μια καλή ιδέα, γι’ αυτό την αγκάλιασαν οι αγωνιζόμενοι.» 


Το Athens Rally Sprint, εκτός από το Έπαθλο Αττικής προσμετρούσε και Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Οι μάχες εδώ ήταν εκπληκτικές και τα περάσματα των άψογα συντηρημένων ιστορικών αγωνιστικών ήταν θεαματικότατα: «Αγώνας που δεν έχει ιστορικά δεν είναι αγώνας. Έγινε ένας εκπληκτικός αγώνας και φάνηκε πως οι ικανότητες των νεότερων είναι πάρα πολλές. Εμείς αγωνιζόμαστε γιατί έχουμε μέσα μας το μικρόβιο. Τρέχουμε για την τρέλα μας και το απολαμβάνουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Μπέντας που οδήγησε με τον Κυριάκο Κοφινά ένα άψογα συντηρημένο Ford Escort MK1 του 1968, στη 3η θέση της κατηγορίας 1. 


Τέλος καλό, όλα καλά, λοιπόν για το «παρθενικό» Athens Rally Sprint του 2013, και ανανέωση του ραντεβού των οργανωτών με όλους τους αγωνιζόμενους για του χρόνου, μακάρι στον ίδιο χώρο! Ακόμη όμως κι’ αν το Ελληνικό δεν είναι διαθέσιμο, ο τόπος και ο χρόνος σίγουρα θα βρεθεί. Η τρέλα και το μεράκι μια χούφτας ανθρώπων της οργάνωσης που μόχθησαν για τη διοργάνωση στο Ελληνικό, απέδειξε πως πραγματικοί και διαφορετικοί αγώνες αυτοκινήτου μπορούν να πραγματοποιηθούν και στα πιο απίθανα μέρη. 
Και ίσως αυτά να είναι που χρειάζεται ο χώρος για να ξεφύγει από τη μιζέρια και την εσωστρέφεια που τον τελματώνουν εδώ και δεκαετίες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)