Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρχίσαμε .....


Οι οδηγοί της κατηγορίας WRC-2 πραγματοποίησαν τις πρώτες τους δοκιμές στα 3,7 χλμ. της ειδικής διαδρομής Εξαμίλια. Έντεκα από τα 17 πληρώματα που συμμετέχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις συμμετείχαν στις δοκιμές και η πρώτη τους εντύπωση είναι πως πρόκειται για έναν σκληρό αλλά ωραίο αγώνα.

36 AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina SKODA Fabia S 2000
«Είναι η πρώτη μας φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι δοκιμές σήμερα ήταν πολύ σημαντικές, γιατί μπορέσαμε και είδαμε το στήσιμο του αυτοκινήτου και πήραμε μια εικόνα για το τι θα επακολουθήσει. Είχαμε μια μεγάλη έξοδο στην Πορτογαλία και προσπαθούμε να το ξεχάσουμε. Σκοπεύουμε να οδηγήσουμε ήρεμα στην αρχή και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην πρώτη πεντάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ καλά οργανωμένο, τα πάντα είναι ξεκάθαρα κι εύκολα για τον οδηγό, κάτι που είναι πολύ σημαντικό».

40 SMAILOV Arman - RUSOV Andrey SUBARU Impreza WRX STI
«Συμμετέχω για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις και είναι η πρώτη μου χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Μέσα στο αυτοκίνητο έχουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, ενώ η διαδρομή χαρακτηρίζεται από τις αλλεπάλληλες. Ψάχνουμε να βρούμε το σωστό στήσιμο για το Subaru. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε στον αγώνα».

41 FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando MITSUBISHI Lancer EVO X
«Έχουμε το προβάδισμα στην κατηγορία Production του WRC 2. Κερδίσαμε σε Μεξικό, Πορτογαλία και Αργεντινή και θέλουμε να κατακτήσουμε τον τίτλο στο θεσμό. Πέρυσι, βρισκόμασταν διαρκώς στην 1η θέση στην κατηγορία μας κατά τη διάρκεια του Ακρόπολις, αλλά στην τελευταία ε.δ. εγκαταλείψαμε από σπασμένη ανάρτηση. Αυτή τη χρονιά θα πάρουμε εκδίκηση! Το αυτοκίνητο είναι δυνατό, ο κινητήρας ισχυρός και περιστοιχιζόμαστε από μία σπουδαία ομάδα».

48 AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian FORD Fiesta RRC
«Το Ράλλυ Ακρόπολις φημίζεται για τις σκληρές ειδικές διαδρομές του, γι' αυτό και δεν εξεπλάγην από αυτά που είδαμε σήμερα. Στόχος μας είναι πρώτα απ' όλα να τερματίσουμε και δεύτερον να καταφέρουμε να τερματίσουμε στην πρώτη τριάδα, ώστε να διατηρήσουμε το προβάδισμα στην κατηγορία WRC-2».

49 KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei MINI John Cooper Works
«Έχουμε όμορφες αναμνήσεις από το Ράλλυ Ακρόπολις. Θέλουμε να οδηγήσουμε γρήγορα με στόχο να τερματίσουμε στο βάθρο. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει για τον αγώνα, ο οποίος είναι αρκετά σκληρός, αλλά όχι υπερβολικά. Αγαπάμε το Ράλλυ Ακρόπολις, είναι πολύ ωραίο, έχει πολύ καλές ειδικές διαδρομές και φυσικά αγαπάμε τον κόσμο στην Ελλάδα».

50 GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr MINI John Cooper Works
«Είναι ο δεύτερος αγώνας μας στο WRC. Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο, μελετάμε πώς δουλεύει. Θέλουμε να τερματίσουμε στον αγώνα. Μόνο αυτό».

71 RASHEED Ala'A - MATAR Joseph FORD Fiesta RRC
«Ουσιαστικά είναι ο δεύτερος αγώνας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και προσπαθούμε να μάθουμε το αυτοκίνητο. Ελπίζουμε να τερματίσουμε και να το απολαύσουμε. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ σκληρό και αυτή είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιου είδους επιφάνειες, αλλά μας αρέσει».

72 ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo MITSUBISHI Lancer EVO X
«Συμμετέχουμε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Το αυτοκίνητο είναι καλό και σήμερα στο τεστ δοκιμάσαμε την ανάρτηση και τα ελαστικά. Θα θέλαμε να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».

74 KUBICA Robert - BARAN Maciek CITROEN DS3 RRC
«Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας. Βρισκόμαστε εδώ για πρώτη φορά, είναι δύσκολα, αλλά γνώριζα από πριν τι να περιμένω. Η διαδρομή είναι σκληρή με μεγάλες πέτρες, κάτι που δυσκολεύει το αυτοκίνητο. Κάναμε μερικά περάσματα, απλώς για να δούμε εάν το αυτοκίνητο είναι όπως πρέπει για τον αγώνα. Στόχος μας είναι να αποκτήσουμε εμπειρία. Θα οδηγήσουμε ήρεμα, προσπαθώντας να αποφεύγουμε τα προβλήματα».

82 PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar FORD Fiesta RRC
«Ήρθα πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2010 για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Αυτό είναι το δεύτερο Ράλλυ Ακρόπολις στο οποίο συμμετέχω. Πέρυσι, συμμετείχα με διαφορετικό αυτοκίνητο, ένα Subaru Impreza. Μου αρέσει η Ελλάδα, είναι ένα πολύ ωραίο μέρος κι επίσης μου αρέσουν οι ε.δ. του αγώνα. Αυτή τη χρονιά βρίσκομαι στο τιμόνι ενός Ford Fiesta. Είναι πολύ σημαντικό να τερματίσω και να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία. Το Fiesta δε θα έχει πρόβλημα στο Ακρόπολις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...