Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρχίσαμε .....


Οι οδηγοί της κατηγορίας WRC-2 πραγματοποίησαν τις πρώτες τους δοκιμές στα 3,7 χλμ. της ειδικής διαδρομής Εξαμίλια. Έντεκα από τα 17 πληρώματα που συμμετέχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις συμμετείχαν στις δοκιμές και η πρώτη τους εντύπωση είναι πως πρόκειται για έναν σκληρό αλλά ωραίο αγώνα.

36 AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina SKODA Fabia S 2000
«Είναι η πρώτη μας φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι δοκιμές σήμερα ήταν πολύ σημαντικές, γιατί μπορέσαμε και είδαμε το στήσιμο του αυτοκινήτου και πήραμε μια εικόνα για το τι θα επακολουθήσει. Είχαμε μια μεγάλη έξοδο στην Πορτογαλία και προσπαθούμε να το ξεχάσουμε. Σκοπεύουμε να οδηγήσουμε ήρεμα στην αρχή και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην πρώτη πεντάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ καλά οργανωμένο, τα πάντα είναι ξεκάθαρα κι εύκολα για τον οδηγό, κάτι που είναι πολύ σημαντικό».

40 SMAILOV Arman - RUSOV Andrey SUBARU Impreza WRX STI
«Συμμετέχω για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις και είναι η πρώτη μου χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Μέσα στο αυτοκίνητο έχουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, ενώ η διαδρομή χαρακτηρίζεται από τις αλλεπάλληλες. Ψάχνουμε να βρούμε το σωστό στήσιμο για το Subaru. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε στον αγώνα».

41 FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando MITSUBISHI Lancer EVO X
«Έχουμε το προβάδισμα στην κατηγορία Production του WRC 2. Κερδίσαμε σε Μεξικό, Πορτογαλία και Αργεντινή και θέλουμε να κατακτήσουμε τον τίτλο στο θεσμό. Πέρυσι, βρισκόμασταν διαρκώς στην 1η θέση στην κατηγορία μας κατά τη διάρκεια του Ακρόπολις, αλλά στην τελευταία ε.δ. εγκαταλείψαμε από σπασμένη ανάρτηση. Αυτή τη χρονιά θα πάρουμε εκδίκηση! Το αυτοκίνητο είναι δυνατό, ο κινητήρας ισχυρός και περιστοιχιζόμαστε από μία σπουδαία ομάδα».

48 AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian FORD Fiesta RRC
«Το Ράλλυ Ακρόπολις φημίζεται για τις σκληρές ειδικές διαδρομές του, γι' αυτό και δεν εξεπλάγην από αυτά που είδαμε σήμερα. Στόχος μας είναι πρώτα απ' όλα να τερματίσουμε και δεύτερον να καταφέρουμε να τερματίσουμε στην πρώτη τριάδα, ώστε να διατηρήσουμε το προβάδισμα στην κατηγορία WRC-2».

49 KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei MINI John Cooper Works
«Έχουμε όμορφες αναμνήσεις από το Ράλλυ Ακρόπολις. Θέλουμε να οδηγήσουμε γρήγορα με στόχο να τερματίσουμε στο βάθρο. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει για τον αγώνα, ο οποίος είναι αρκετά σκληρός, αλλά όχι υπερβολικά. Αγαπάμε το Ράλλυ Ακρόπολις, είναι πολύ ωραίο, έχει πολύ καλές ειδικές διαδρομές και φυσικά αγαπάμε τον κόσμο στην Ελλάδα».

50 GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr MINI John Cooper Works
«Είναι ο δεύτερος αγώνας μας στο WRC. Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο, μελετάμε πώς δουλεύει. Θέλουμε να τερματίσουμε στον αγώνα. Μόνο αυτό».

71 RASHEED Ala'A - MATAR Joseph FORD Fiesta RRC
«Ουσιαστικά είναι ο δεύτερος αγώνας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και προσπαθούμε να μάθουμε το αυτοκίνητο. Ελπίζουμε να τερματίσουμε και να το απολαύσουμε. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ σκληρό και αυτή είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιου είδους επιφάνειες, αλλά μας αρέσει».

72 ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo MITSUBISHI Lancer EVO X
«Συμμετέχουμε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Το αυτοκίνητο είναι καλό και σήμερα στο τεστ δοκιμάσαμε την ανάρτηση και τα ελαστικά. Θα θέλαμε να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».

74 KUBICA Robert - BARAN Maciek CITROEN DS3 RRC
«Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας. Βρισκόμαστε εδώ για πρώτη φορά, είναι δύσκολα, αλλά γνώριζα από πριν τι να περιμένω. Η διαδρομή είναι σκληρή με μεγάλες πέτρες, κάτι που δυσκολεύει το αυτοκίνητο. Κάναμε μερικά περάσματα, απλώς για να δούμε εάν το αυτοκίνητο είναι όπως πρέπει για τον αγώνα. Στόχος μας είναι να αποκτήσουμε εμπειρία. Θα οδηγήσουμε ήρεμα, προσπαθώντας να αποφεύγουμε τα προβλήματα».

82 PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar FORD Fiesta RRC
«Ήρθα πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2010 για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Αυτό είναι το δεύτερο Ράλλυ Ακρόπολις στο οποίο συμμετέχω. Πέρυσι, συμμετείχα με διαφορετικό αυτοκίνητο, ένα Subaru Impreza. Μου αρέσει η Ελλάδα, είναι ένα πολύ ωραίο μέρος κι επίσης μου αρέσουν οι ε.δ. του αγώνα. Αυτή τη χρονιά βρίσκομαι στο τιμόνι ενός Ford Fiesta. Είναι πολύ σημαντικό να τερματίσω και να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία. Το Fiesta δε θα έχει πρόβλημα στο Ακρόπολις».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...