Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με "ΜΕΓΑΛΟ ΝΙΚΗΤΗ" τον Ogier ......



Αυτή τη φορά ο Sebastien Ogier τα κατάφερε !!!  Όχι μόνο κέρδισε τον πρώτο του μαζί με την Volkswagen, αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αλλά άντεξε και στην πίεση του Sebastien Loeb την τελευταία ημέρα του αγώνα στη Σουηδία. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Mads Ostberg.  
Από την πρώτη ημέρα ο S. Ogier είχε δημιουργήσει διαφορά μισού λεπτού, αλλά ο S. Loeb έλεγχε τη μεταξύ τους απόσταση και στη συνέχεια, προσπάθησε να πιέσει με αποκορύφωμα των προσπαθειών του την τελευταία ημέρα. 
Όμως, ο οδηγός της Volkswagen, κατάφερε να κερδίσει. Δήλωσε μάλιστα ότι είχε τον έλεγχο και αν χρειαζόταν μπορούσε να ανεβάσει ταχύτητα και ρυθμό.
Ο S. Ogier απέδειξε ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τα λάθη του S. Loeb. Όταν ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στις τελευταίες διαδρομές μείωσε την διαφορά στα 3”,  ο οδηγός της VW δεν φοβήθηκε διατήρησε το ρυθμό του. 
Μόλις ο S. Loeb είχε την έξοδο, ο S. Ogier ανέβασε ρυθμό και έφτασε τη διαφορά στα 35,8” !!!
Κερδίζοντας και την power stage η διαφορά ανέβηκε στα 41,8” και με τους 28 συνολικά βαθμούς προηγείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του S. Ogier μετά από το Ράλλυ Γαλλίας του 2011.
Αυτή ήταν, επίσης, η δεύτερη φορά που ένας μη Σκανδιναβός οδηγός είχε κερδίσει το Ράλλυ Σουηδίας, μετά από το θρίαμβο του “Seb” το 2004. 
Επιπλέον το 1 - 2 των Γάλλων ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα για τους Σκανδιναβούς οδηγούς στην ιστορία της διοργάνωσης. O Mads Ostberg, ήταν o πρώτος από τους Σκανδιναβούς οδηγούς στην τρίτη θέση. Ίσως να πάλευε για τη νίκη αν δεν είχε την άτυχη στιγμή με τον κινητήρα του Ford Fiesta WRC. 
Μία βλάβη στην αντλία νερού και το χιόνι στους αεραγωγούς έφεραν υπερθέρμανση στον κινητήρα. Ο Νορβηγός καθυστέρησε να επισκευάσει τη ζημιά και πήρε ποινή. 
Κατάφερε όμως και να την ξεπεράσει αλλά και να αντιμετωπίσει τον Jari-Matti Latvala για την τρίτη. Ο J. M. Latvala ήταν δεύτερος για λίγο ώσπου ο Μ. Ostberg τον έριξε στην τέταρτη θέση, έξι δευτερόλεπτα πίσω του.
Άτυχος ήταν ο Evgeny Novikov, που ήταν άνετα πέμπτος όταν βγήκε από το δρόμο και το Ford Fiesta WRC ανατράπηκε τρεις Ειδικές Διαδρομές πριν τον τερματισμό.
Ο S. Loeb θα κάνει την επόμενη εμφάνισή του στο ράλλυ Αργεντινής, τον Μάιο αφήνοντας τον «πόλεμο» για τον τίτλο στα χέρια των Mikko Hirvonen και Dani Sordo για λογαριασμό της Citroen.
Όμως και οι δύο έκαναν λάθη στη Σουηδία. Ο Μ. Hirvonen βγήκε από το δρόμο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή και έμεινε 16ος ενώ ο D. Sordo είχε δύο εξόδους και εγκατέλειψε.
Στο top 10, η έκπληξη ήρθε από τον Yazeed Al Rahji στην κατηγορία WRC2, ο οποίος πάλεψε με τον Anders Grondal –με Subaru Impreza- της κατηγορίας Normal.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)