Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με "ΜΕΓΑΛΟ ΝΙΚΗΤΗ" τον Ogier ......



Αυτή τη φορά ο Sebastien Ogier τα κατάφερε !!!  Όχι μόνο κέρδισε τον πρώτο του μαζί με την Volkswagen, αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αλλά άντεξε και στην πίεση του Sebastien Loeb την τελευταία ημέρα του αγώνα στη Σουηδία. Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Mads Ostberg.  
Από την πρώτη ημέρα ο S. Ogier είχε δημιουργήσει διαφορά μισού λεπτού, αλλά ο S. Loeb έλεγχε τη μεταξύ τους απόσταση και στη συνέχεια, προσπάθησε να πιέσει με αποκορύφωμα των προσπαθειών του την τελευταία ημέρα. 
Όμως, ο οδηγός της Volkswagen, κατάφερε να κερδίσει. Δήλωσε μάλιστα ότι είχε τον έλεγχο και αν χρειαζόταν μπορούσε να ανεβάσει ταχύτητα και ρυθμό.
Ο S. Ogier απέδειξε ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τα λάθη του S. Loeb. Όταν ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στις τελευταίες διαδρομές μείωσε την διαφορά στα 3”,  ο οδηγός της VW δεν φοβήθηκε διατήρησε το ρυθμό του. 
Μόλις ο S. Loeb είχε την έξοδο, ο S. Ogier ανέβασε ρυθμό και έφτασε τη διαφορά στα 35,8” !!!
Κερδίζοντας και την power stage η διαφορά ανέβηκε στα 41,8” και με τους 28 συνολικά βαθμούς προηγείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του S. Ogier μετά από το Ράλλυ Γαλλίας του 2011.
Αυτή ήταν, επίσης, η δεύτερη φορά που ένας μη Σκανδιναβός οδηγός είχε κερδίσει το Ράλλυ Σουηδίας, μετά από το θρίαμβο του “Seb” το 2004. 
Επιπλέον το 1 - 2 των Γάλλων ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα για τους Σκανδιναβούς οδηγούς στην ιστορία της διοργάνωσης. O Mads Ostberg, ήταν o πρώτος από τους Σκανδιναβούς οδηγούς στην τρίτη θέση. Ίσως να πάλευε για τη νίκη αν δεν είχε την άτυχη στιγμή με τον κινητήρα του Ford Fiesta WRC. 
Μία βλάβη στην αντλία νερού και το χιόνι στους αεραγωγούς έφεραν υπερθέρμανση στον κινητήρα. Ο Νορβηγός καθυστέρησε να επισκευάσει τη ζημιά και πήρε ποινή. 
Κατάφερε όμως και να την ξεπεράσει αλλά και να αντιμετωπίσει τον Jari-Matti Latvala για την τρίτη. Ο J. M. Latvala ήταν δεύτερος για λίγο ώσπου ο Μ. Ostberg τον έριξε στην τέταρτη θέση, έξι δευτερόλεπτα πίσω του.
Άτυχος ήταν ο Evgeny Novikov, που ήταν άνετα πέμπτος όταν βγήκε από το δρόμο και το Ford Fiesta WRC ανατράπηκε τρεις Ειδικές Διαδρομές πριν τον τερματισμό.
Ο S. Loeb θα κάνει την επόμενη εμφάνισή του στο ράλλυ Αργεντινής, τον Μάιο αφήνοντας τον «πόλεμο» για τον τίτλο στα χέρια των Mikko Hirvonen και Dani Sordo για λογαριασμό της Citroen.
Όμως και οι δύο έκαναν λάθη στη Σουηδία. Ο Μ. Hirvonen βγήκε από το δρόμο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή και έμεινε 16ος ενώ ο D. Sordo είχε δύο εξόδους και εγκατέλειψε.
Στο top 10, η έκπληξη ήρθε από τον Yazeed Al Rahji στην κατηγορία WRC2, ο οποίος πάλεψε με τον Anders Grondal –με Subaru Impreza- της κατηγορίας Normal.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!