Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση ΕΛΟΑΑΜ γιά το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο .....




Η ΕΛΟΑΑΜ και η ΟΜΑΕ, τον Μάιο του 2012, συμφώνησαν να συνενωθούν σε μία ομοσπονδία η οποία στη συνέχεια θα αναγνωρισθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το Νοέμβριο του 2012, συμφωνήθηκε από τις δύο ομοσπονδίες να προχωρήσουν σε κοινή προκήρυξη αγώνων αυτοκινήτου και καρτ για το 2013 έως ότου ολοκληρωθούν οι διαδικασίες συνένωσης και αναγνώρισης της νέας ομοσπονδίας από την ΓΓΑ. Σημειώνουμε τον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισαν στις διαβουλεύσεις μεταξύ των ομοσπονδιών, τα στελέχη του τμήματος αγωνιστικού αθλητισμού της ΓΓΑ.
Σε αυτή τη διαδικασία της κοινής προκήρυξης των δύο ομοσπονδιών μας, η ασφάλιση θα παρείχετο από την ΕΛΠΑ σε συνέχεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου που η ΕΛΠΑ είχε συνάψει με ασφαλιστικές εταιρείες και έχουν διάρκεια από τον Ιούνιο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2013.
Τις προηγούμενες ημέρες σε επαφή που είχαμε με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, ενημερωθήκαμε προφορικά για την άρνηση της ασφαλιστικής εταιρείας που έχει συμβληθεί με την ΕΛΠΑ, να συνεχίσει να εξυπηρετεί το εν λόγω ασφαλιστήριο συμβόλαιο, λόγω ληξιπρόθεσμου ανεξόφλητου υπολοίπου 110.000 ευρώ!!!!
Διευκρινίζουμε προς ενημέρωση όλων, ότι τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, διαχρονικά εξυπηρετούνται από τις οικονομικές εισφορές των αγωνιζομένων μέσω των παραβόλων έκδοσης αγωνιστικών αδειών και των παραβόλων συμμετοχής σε αγώνες, όπου το 35‐40% εισπράττεται από την ΕΛΠΑ δια μέσου του εκάστοτε οργανωτή, καθώς επίσης και των παραβόλων των αγωνιστικών και ιστορικών πινακίδων κυκλοφορίας. 
Για τα ανωτέρω έσοδα που εισπράττει η ΕΛΠΑ επί δεκαετίες, ποτέ έως τώρα δεν υπήρξε απολογισμός, όπως είχε υποχρέωση, ώστε τυχόν πλεόνασμα κάθε έτους να έχει και ανταποδοτικό χαρακτήρα προς τους αγωνιζόμενους.
Εάν τα ανωτέρω ισχύουν, η ΕΛΠΑ καθίσταται πλήρως αναξιόπιστη σαν «φορέας» διαχείρισης του αθλήματος στην Ελλάδα, πέρα από τις δικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών που αφορούν το θεσμικό πλαίσιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας. Επιπλέον δε, τίθεται θέμα αξιοπιστίας της ΕΛΠΑ στη FIA (Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου),  διότι η πρώτη και κορυφαία παροχή του επίσημου φορέα του αθλήματος σε ένα ανεπτυγμένο Ευρωπαϊκό κράτος, είναι η ασφάλεια και η ασφάλιση των εμπλεκόμενων.
Εφόσον ο «φορέας» στη χώρα μας δε μπορεί να εξασφαλίσει τις παραπάνω παροχές και μάλιστα με χρήματα τα οποία έχει ήδη εισπράξει, δεν υπάρχει άλλος τρόπος λειτουργίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ανάληψη της οικονομικής διαχείρισης από τις ομοσπονδίες μας και στο άμεσο μέλλον από την επικείμενη, συνενωμένη και αναγνωρισμένη από τη ΓΓΑ νέα ομοσπονδία μας.
Η διαφάνεια της οικονομικής διαχείρισης, εξασφαλίζεται στο μέλλον, από τον αθλητικό νόμο 2725/99 και τις απολύτως σαφείς διατάξεις του.
Στην κατεύθυνση αυτή, η ΕΛΟΑΑΜ θα παράσχει κάθε πληροφορία από τις μέχρι στιγμής ενέργειες που έχει κάνει για την εξεύρεση ασφαλιστηρίου και είμαστε βέβαιοι ότι με τις αντίστοιχες ενέργειες της ΟΜΑΕ θα δοθεί λύση στο κορυφαίο θέμα της ασφάλισης των αγώνων.
Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους στο μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και την πολιτεία η οποία σκανδαλωδώς έχει ευνοήσει την ΕΛΠΑ επί δεκαετίες, να πάρουν επιτέλους σαφή θέση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)