Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O ΛΕΑΣ ΑΠΑΝΤΑ .....


Ερ. Λεωνίδα θέλω την άποψή σου για την κατηγορία ΟΡΕΝ στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ;

Απ. Στην κατηγορία ΟΡΕΝ του Πρωταθλήματος Ταχύτητας το 2012 ήταν το δυναμικότερο από άποψη ενδιαφέροντος ανταγωνισμού και συμμετοχών. Ο αγώνας που είχε τις λιγότερες συμμετοχές ήταν αυτός που έγινε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με 13 οδηγούς, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2011 ήταν μόλις 9! Στην Τρίπολη οι επόμενοι 3 αγώνες είχαν αντίστοιχα 17-18-18 συμμετοχές, ενώ το 2011 είχε 9-14-15-13. Συμπερασματικά βλέπουμε ότι, το 2012 παρά το ότι ήταν μια πολύ δύσκολη οικονομικά χρονιά, οι συμμετοχές αυξήθηκαν αναλογικά περίπου κατά 20 %. Αρά βλέπουμε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία προσέλκυσε αρκετό κόσμο και δεν θα πρέπει να πειραχτεί αλλά να παραμείνει ως έχει. Αντίθετα θα πρέπει να θεσμοθετήσουμε πάντα μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας νέα κύπελλα- έπαθλα όπως π.χ. κύπελλο έως 3000 cc δικίνητα, κύπελλο πάνω από 3000 δικίνητα . Εξάλλου η ονομασία της κατηγορίας ΟΡΕΝ υποδηλώνει ότι μπορεί να συμμετέχουν αυτοκίνητα πάνω από 2000, Ν,Α,Ε, ΒTCC. Ειδικά για τα BTCC εάν επανέλθουν στο αγωνιστικό προσκήνιο οι χρόνοι τους θα είναι καταιγιστικοί. Τα Ν,Α,Ε, turbo η ομολογκασιον τους δεν αναφέρει πουθενά περιοριστή, παρά μόνον στα Ραλλύ. Τα αυτοκίνητα που φοράμε 38 περιοριστή, δεν ξεπερνάμε σε ιπποδύναμη τους 380 ίππους στις  5000στρ/λεπτο. Μετά το όριο αυτό, τα μοτέρ κρεμάνε. Άρα το εύρος των στροφών του μοτέρ περιορίζεται έλλειψη παροχής αέρα. Όσο για την ροπή, που λένε κάποιοι ως δικαιολογία δεν παίζει κανένα ρόλο στους αγώνες Ταχύτητας παρά μόνον στα Ραλλύ.

Ερ. Ποιά η θέση σου για τους περιοριστές ;


Απ. Με κατηγορούν ότι ήταν δική μου επιρροή το να συμμετέχουν τα αυτοκίνητα των κλάσεων Ν/4 και Α/8 στην πίστα με περιοριστή 38. Ουδεμία σχέση έχω μ αυτά τα κακόβουλα σχόλια. Δεν νοείται αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ιδία κατηγορία , τετρακίνητα να διαχωρίζονται σε «καλά» και «κακά». Είναι σαν να τρέχουν στο WRC στην ίδια κατηγορία με άλλο περιοριστή η CITROEN με άλλο η FORD, με άλλο η ΜΙΝΙ , με άλλο η VOLKSWAGEN.

Ερ. Τι γνώμη έχεις για τις επιτροπές της νέας ΕΘ.Ε.Α. ;

Απ. Σε κατ ίδιαν συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και ΕΘΕΑ κ. Χαλιβελάκη, μου είχε τονίσει «ότι οι αγώνες  γίνονται για τους αγωνιζόμενους» . Θέση πάρα πολύ σωστή. Περίμενα ότι οι επιτροπές που δημιουργήθηκαν θα φρόντιζαν να καλέσουν μέσω του Συνδέσμου όλους τους εμπλεκομένους οδηγούς στην συγκεκριμένη κατηγορία(ΟΡΕΝ), ώστε να καταθέσουν τις όποιες προτάσεις έχουν. Οι οδηγοί πρέπει να είναι ο κυρίως πόλος διεργασιών. Αυτοί χρηματοδοτούν το σπορ. Αυτοί επενδύουν τα χρήματα τους στα αυτοκίνητα. Αυτοί πληρώνουν ασφάλιση , μέρος των δαπανών για κριτές κλπ. Θα έπρεπε να έχουν τον 1ο λόγο ΓΙΑ ΟΛΑ. Ερήμειν τους λοιπόν δεν μπορεί να «μπαινοβγαίνουν» πρόσωπα στις επιτροπές και να προτείνουν Κανονισμούς, χωρίς πρώτα να έχουν ενημερώσει τους οδηγούς, οι όποιοι έχουν κάνει ήδη τα πλανά τους, και να εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Ειδικότερα μέλη των επιτροπών που έχουν καθημερινή τριβή και ενασχόληση με το θέμα, δεν μπορεί να στέκονται ασεβείς απέναντι στους αγωνιζομένους αφού γνωρίζουν από μέσα τα πράγματα.

Ερ. Για τις υπόλοιπες κατηγοριές ;

Απ. Για τις άλλες κατηγορίες (SPOR, FORMULA SALOON) δεν έχω ίδιαν άποψη . Θα πρότεινα επιπλέον, αφού θέλουν «να σώσουν το σπορ», να δημιουργήσουν μια επιπλέον κατηγορία, - χωρίς να πειράξουν τις υπάρχουσες- που να επιτρέπει για παράδειγμα το ντουμπλάρισμα, να αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμα και για τον θεατή με περισσότερες ελευθερίες από άποψη τεχνικών κανονισμών. μην λησμονούμε ότι οι επιτροπές έχουν συμβουλευτικό ρόλο και δεν έχουν δικαιοδοσία αποφάσεων. Όλα φαίνονται εύκολα όταν κάθεσαι σε μια καρέκλα. Εξωστρέφεια χρειάζεται . ας κάνουν τον κόπο να επισκεφτούν τους αγωνιζομένους στους χώρους που προετοιμάζουν τα αυτοκίνητα τους. Ας «κλέψουν» ιδέες. Να μην δρουν εκ του ασφαλούς. 

Ερ. Για την προβολή του σπόρ ;

Απ. Με αφορμή την συνδιοργάνωση από τις δυο ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ-ΕΛΟΑΑΜ) του Πρωταθλήματος Ταχύτητας προτείνω να βρεθεί ένας Κεντρικός Χορηγός που θα φέρει το όνομα του και θα έχει ως υποχρέωση του την προβολή μέσα από τα Μ.Μ.Ε. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι και το 2008 οι αγώνες Ταχύτητας μεταδίδονταν απευθείας από την τηλεόραση. Το 1990 έχω κασέτα της εποχής, που δείχνει η ΕΤ1 σε απευθείας μετάδοση τον αγώνα της Τρίπολης!

Ερ. Γι όσα γράφονται στο διαδίκτυο ;

Απ. Η απαντήσεις την επομένη φορά ….

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα