Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O ΛΕΑΣ ΑΠΑΝΤΑ .....


Ερ. Λεωνίδα θέλω την άποψή σου για την κατηγορία ΟΡΕΝ στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ;

Απ. Στην κατηγορία ΟΡΕΝ του Πρωταθλήματος Ταχύτητας το 2012 ήταν το δυναμικότερο από άποψη ενδιαφέροντος ανταγωνισμού και συμμετοχών. Ο αγώνας που είχε τις λιγότερες συμμετοχές ήταν αυτός που έγινε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με 13 οδηγούς, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2011 ήταν μόλις 9! Στην Τρίπολη οι επόμενοι 3 αγώνες είχαν αντίστοιχα 17-18-18 συμμετοχές, ενώ το 2011 είχε 9-14-15-13. Συμπερασματικά βλέπουμε ότι, το 2012 παρά το ότι ήταν μια πολύ δύσκολη οικονομικά χρονιά, οι συμμετοχές αυξήθηκαν αναλογικά περίπου κατά 20 %. Αρά βλέπουμε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία προσέλκυσε αρκετό κόσμο και δεν θα πρέπει να πειραχτεί αλλά να παραμείνει ως έχει. Αντίθετα θα πρέπει να θεσμοθετήσουμε πάντα μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας νέα κύπελλα- έπαθλα όπως π.χ. κύπελλο έως 3000 cc δικίνητα, κύπελλο πάνω από 3000 δικίνητα . Εξάλλου η ονομασία της κατηγορίας ΟΡΕΝ υποδηλώνει ότι μπορεί να συμμετέχουν αυτοκίνητα πάνω από 2000, Ν,Α,Ε, ΒTCC. Ειδικά για τα BTCC εάν επανέλθουν στο αγωνιστικό προσκήνιο οι χρόνοι τους θα είναι καταιγιστικοί. Τα Ν,Α,Ε, turbo η ομολογκασιον τους δεν αναφέρει πουθενά περιοριστή, παρά μόνον στα Ραλλύ. Τα αυτοκίνητα που φοράμε 38 περιοριστή, δεν ξεπερνάμε σε ιπποδύναμη τους 380 ίππους στις  5000στρ/λεπτο. Μετά το όριο αυτό, τα μοτέρ κρεμάνε. Άρα το εύρος των στροφών του μοτέρ περιορίζεται έλλειψη παροχής αέρα. Όσο για την ροπή, που λένε κάποιοι ως δικαιολογία δεν παίζει κανένα ρόλο στους αγώνες Ταχύτητας παρά μόνον στα Ραλλύ.

Ερ. Ποιά η θέση σου για τους περιοριστές ;


Απ. Με κατηγορούν ότι ήταν δική μου επιρροή το να συμμετέχουν τα αυτοκίνητα των κλάσεων Ν/4 και Α/8 στην πίστα με περιοριστή 38. Ουδεμία σχέση έχω μ αυτά τα κακόβουλα σχόλια. Δεν νοείται αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ιδία κατηγορία , τετρακίνητα να διαχωρίζονται σε «καλά» και «κακά». Είναι σαν να τρέχουν στο WRC στην ίδια κατηγορία με άλλο περιοριστή η CITROEN με άλλο η FORD, με άλλο η ΜΙΝΙ , με άλλο η VOLKSWAGEN.

Ερ. Τι γνώμη έχεις για τις επιτροπές της νέας ΕΘ.Ε.Α. ;

Απ. Σε κατ ίδιαν συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και ΕΘΕΑ κ. Χαλιβελάκη, μου είχε τονίσει «ότι οι αγώνες  γίνονται για τους αγωνιζόμενους» . Θέση πάρα πολύ σωστή. Περίμενα ότι οι επιτροπές που δημιουργήθηκαν θα φρόντιζαν να καλέσουν μέσω του Συνδέσμου όλους τους εμπλεκομένους οδηγούς στην συγκεκριμένη κατηγορία(ΟΡΕΝ), ώστε να καταθέσουν τις όποιες προτάσεις έχουν. Οι οδηγοί πρέπει να είναι ο κυρίως πόλος διεργασιών. Αυτοί χρηματοδοτούν το σπορ. Αυτοί επενδύουν τα χρήματα τους στα αυτοκίνητα. Αυτοί πληρώνουν ασφάλιση , μέρος των δαπανών για κριτές κλπ. Θα έπρεπε να έχουν τον 1ο λόγο ΓΙΑ ΟΛΑ. Ερήμειν τους λοιπόν δεν μπορεί να «μπαινοβγαίνουν» πρόσωπα στις επιτροπές και να προτείνουν Κανονισμούς, χωρίς πρώτα να έχουν ενημερώσει τους οδηγούς, οι όποιοι έχουν κάνει ήδη τα πλανά τους, και να εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Ειδικότερα μέλη των επιτροπών που έχουν καθημερινή τριβή και ενασχόληση με το θέμα, δεν μπορεί να στέκονται ασεβείς απέναντι στους αγωνιζομένους αφού γνωρίζουν από μέσα τα πράγματα.

Ερ. Για τις υπόλοιπες κατηγοριές ;

Απ. Για τις άλλες κατηγορίες (SPOR, FORMULA SALOON) δεν έχω ίδιαν άποψη . Θα πρότεινα επιπλέον, αφού θέλουν «να σώσουν το σπορ», να δημιουργήσουν μια επιπλέον κατηγορία, - χωρίς να πειράξουν τις υπάρχουσες- που να επιτρέπει για παράδειγμα το ντουμπλάρισμα, να αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμα και για τον θεατή με περισσότερες ελευθερίες από άποψη τεχνικών κανονισμών. μην λησμονούμε ότι οι επιτροπές έχουν συμβουλευτικό ρόλο και δεν έχουν δικαιοδοσία αποφάσεων. Όλα φαίνονται εύκολα όταν κάθεσαι σε μια καρέκλα. Εξωστρέφεια χρειάζεται . ας κάνουν τον κόπο να επισκεφτούν τους αγωνιζομένους στους χώρους που προετοιμάζουν τα αυτοκίνητα τους. Ας «κλέψουν» ιδέες. Να μην δρουν εκ του ασφαλούς. 

Ερ. Για την προβολή του σπόρ ;

Απ. Με αφορμή την συνδιοργάνωση από τις δυο ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ-ΕΛΟΑΑΜ) του Πρωταθλήματος Ταχύτητας προτείνω να βρεθεί ένας Κεντρικός Χορηγός που θα φέρει το όνομα του και θα έχει ως υποχρέωση του την προβολή μέσα από τα Μ.Μ.Ε. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι και το 2008 οι αγώνες Ταχύτητας μεταδίδονταν απευθείας από την τηλεόραση. Το 1990 έχω κασέτα της εποχής, που δείχνει η ΕΤ1 σε απευθείας μετάδοση τον αγώνα της Τρίπολης!

Ερ. Γι όσα γράφονται στο διαδίκτυο ;

Απ. Η απαντήσεις την επομένη φορά ….

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...