Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΡΟΣ Σ.Ο.Α.Α. ΕΠΙΣΤΟΛΗ .....


Προς το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α.

Σε συνέχεια της πρόσφατης επιστολής του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ προς το Δ.Σ. του ΣΟΑΙΣΤΑ μέσω e-mail στις …29/11/12…, θεωρούμε για την κατηγορία ιστορικών Sporting, που έχει πολλά κοινά με τους άλλους αγώνες των Εθνικών Πρωταθλημάτων Rally, ταχύτητας και Αναβάσεων ότι:
Λόγω της παλαιότητας/ σπανιότητας και της σημαντικής διαφορετικότητας των κανονισμών της FIA/ (FIVA) για τα ιστορικά αυτοκίνητα η κατηγορία Ιστορικών Sporting διαφοροποιείται σε πάρα πολλά σημεία από τις υπόλοιπες κατηγορίες πιο σύγχρονων αγωνιστικών αυτοκινήτων σε ότι αφορά τα μέτρα ασφαλείας, τις διαδρομές, τις διοργανώσεις και τους απαιτούμενους ελέγχους των αυτοκινήτων από τους υπόλοιπους αγώνες των Εθνικών Πρωταθλημάτων.
Παράλληλα ο χώρος του Ιστορικού Αυτοκινήτου Sporting είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το χώρο του Ιστορικού Αυτοκινήτου Regularity και είναι πάρα πολλά τα μέλη του ΣΟΑΙΣΤΑ, που δραστηριοποιούνται παράλληλα και στους δύο χώρους είτε με τα ίδια είτε με διαφορετικά Ιστορικά Αυτοκίνητα.
Ως εκ τούτου ο χώρος του Ιστορικού Αυτοκινήτου (Sporting και Regularity), μπορεί να εκπροσωπείται μόνο από έναν ξεχωριστό και συμπαγή φορέα τον ΣΟΑΙΣΤΑ. Θεωρούμε αυτονόητο ότι μέλη του ενός συνδέσμου είναι ελεύθερα να εγγραφούν στον άλλο χωρίς απαραίτητο δέλεαρ τη μειωμένη τιμή εγγραφής αλλά την πραγματική ανάγκη ύπαρξης και των δύο συνδέσμων. Άλλωστε πολλά ιδιαίτερα νεότερης ηλικίας μέλη του ΣΟΑΑ θα έχουν πολλά να μάθουν για την ιστορία των αγώνων μέσα από τα αυτοκίνητα μελών του ΣΟΑΙΣΤΑ.
Πέραν των ανωτέρω θεωρούμε ότι η διεκδίκηση κοινών θεμάτων ιστορικών και σύγχρονων αυτοκινήτων αγώνων είναι πιο αποτελεσματική όταν γίνεται από δύο φορείς, ΣΟΑΑ και ΣΟΑΙΣΤΑ, παρά από έναν μόνον φορέα (ΣΟΑΑ).
Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε συμπαραστάτες στο ΣΟΑΑ και παράλληλα θεωρούμε βέβαιη την συμπαράσταση του ΣΟΑΑ προς το ΣΟΑΙΣΤΑ σε όλα τα κοινά θέματα που απασχολούν τους δύο χώρους.


Με τιμή, το Δ.Σ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...