Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ Σ.Ο.Α.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ



Άλλο ένα Ράλλυ Παλλάδιο με το σύνηθες επίπεδο οργάνωσης της STARTLINE. Σημαντικό πρόβλημα ασφάλειας ήταν για  μια ακόμη φορά σε αγώνα ράλλυ οι κομμένες προειδοποιητικές κορδέλες που κλείνουν τους παράδρομους και τις διασταυρώσεις μέσα στις ειδικές διαδρομές. Όπου υπήρχαν προειδοποιητικές αφίσες αν και μικρές  και ασαφείς (είναι αυτές που χρησιμοποιούνται στο ράλλυ Ακρόπολις)οι κορδέλες ήταν ανέπαφες ενώ πολλές από αυτές που δεν είχαν σήμανση ήταν κομμένες.
Κάποια από τα αυτοκίνητα ασφαλείας ,προπομπούς του αγώνα εκτός του 0 που πρέπει να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς; κινούνται σε αδικαιολόγητα γρήγορους ρυθμούς με σοβαρές πιθανότητες να προξενήσουν ατύχημα ενώ θα έπρεπε να τους γίνουν συστάσεις ώστε είναι πιό προσεκτικοί αφού αυτοί κλείνουν την διαδρομή.
Λόγω της μέτριας έως ελάχιστης προβολής του αγώνα αλλά και του άστατου καιρού οι θεατές που τίμησαν τον αγώνα με την παρουσία τους ήταν ελάχιστοι ειδικά για αγώνα στην Αττική. Αυτοί όμως ταλαιπωρήθηκαν ακόμα περισσότερο όταν η λέσχη χωρίς ικανοποιητική ενημέρωση  κράτησε το δρόμο κλειστό για να κάνει αγώνα REGULARITY.Ο αγώνας αυτός είναι αγώνας ακριβείας και όχι αγώνας ταχύτητας για τον οποίο περίμεναν τόσες ώρες οι θεατές στην βροχή και δεν απαιτείται για την τέλεση του να κλείνουν οι διαδρομές  για την κυκλοφορία. Εκτός αυτού η παραμονή των ε.δ. κλειστών στην κυκλοφορία επί μακρόν δημιουργεί δυσαρέσκεια στους θεατές (πολλοί από αυτούς  μπήκαν στη διαδρομή για να φύγουν πριν τον ουραγό του αγώνα) που επιθυμούν να μετακινηθούν αλλά και στους περιοίκους.
Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο REGULARITY δεν είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε κάποια κατηγορία του αγώνα ραλυ αλλά σε ένα τελείως διαφορετικό αγώνα ακριβείας με διαφορετική licence,ασφάλιση, διαφορετικούς κανονισμούς και ξεχωριστή κατάταξη οπότε σαν παρένθετη εκδήλωση του ραλλύ Παλάδιο, δεν θα πρέπει να γίνεται μέσα στην διαδικασία του αγώνα ραλλύ. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...