Άλλο ένα Ράλλυ Παλλάδιο με το σύνηθες επίπεδο οργάνωσης της STARTLINE. Σημαντικό πρόβλημα ασφάλειας ήταν για μια ακόμη φορά σε αγώνα ράλλυ οι κομμένες προειδοποιητικές κορδέλες που κλείνουν τους παράδρομους και τις διασταυρώσεις μέσα στις ειδικές διαδρομές. Όπου υπήρχαν προειδοποιητικές αφίσες αν και μικρές και ασαφείς (είναι αυτές που χρησιμοποιούνται στο ράλλυ Ακρόπολις)οι κορδέλες ήταν ανέπαφες ενώ πολλές από αυτές που δεν είχαν σήμανση ήταν κομμένες.
Κάποια από τα αυτοκίνητα ασφαλείας ,προπομπούς του αγώνα εκτός του 0 που πρέπει να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς; κινούνται σε αδικαιολόγητα γρήγορους ρυθμούς με σοβαρές πιθανότητες να προξενήσουν ατύχημα ενώ θα έπρεπε να τους γίνουν συστάσεις ώστε είναι πιό προσεκτικοί αφού αυτοί κλείνουν την διαδρομή.
Λόγω της μέτριας έως ελάχιστης προβολής του αγώνα αλλά και του άστατου καιρού οι θεατές που τίμησαν τον αγώνα με την παρουσία τους ήταν ελάχιστοι ειδικά για αγώνα στην Αττική. Αυτοί όμως ταλαιπωρήθηκαν ακόμα περισσότερο όταν η λέσχη χωρίς ικανοποιητική ενημέρωση κράτησε το δρόμο κλειστό για να κάνει αγώνα REGULARITY.Ο αγώνας αυτός είναι αγώνας ακριβείας και όχι αγώνας ταχύτητας για τον οποίο περίμεναν τόσες ώρες οι θεατές στην βροχή και δεν απαιτείται για την τέλεση του να κλείνουν οι διαδρομές για την κυκλοφορία. Εκτός αυτού η παραμονή των ε.δ. κλειστών στην κυκλοφορία επί μακρόν δημιουργεί δυσαρέσκεια στους θεατές (πολλοί από αυτούς μπήκαν στη διαδρομή για να φύγουν πριν τον ουραγό του αγώνα) που επιθυμούν να μετακινηθούν αλλά και στους περιοίκους.
Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο REGULARITY δεν είναι αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε κάποια κατηγορία του αγώνα ραλυ αλλά σε ένα τελείως διαφορετικό αγώνα ακριβείας με διαφορετική licence,ασφάλιση, διαφορετικούς κανονισμούς και ξεχωριστή κατάταξη οπότε σαν παρένθετη εκδήλωση του ραλλύ Παλάδιο, δεν θα πρέπει να γίνεται μέσα στην διαδικασία του αγώνα ραλλύ.