Τίτλοι τέλους λοιπόν για το Αχαικό Κύπελλο SUPER LAP 2012 με τον τελευταίο αγώνα να μας φυλάει πολλά απρόοπτα, ανατροπές και σπασμένα ρεκόρ. Το σκηνικό γνώριμο στην πίστα ΚΑΡΤΜΑΝΙΑ στα Βραχναίικα της Πάτρας με αρκετούς θεατές να γεμίζουν τις κερκίδες και να ζητούν μέσα από το χειροκρότημα καλούς χρόνους από τους συμμετέχοντες.
Οι συμμετοχές αρκετές και πολύ καλές καθώς έκαναν την εμφάνισή τους νέοι οδηγοί για το θεσμό του SUPER LAP. Ξεκινώντας από την κατηγορία Α όπου είχαμε νέο ρεκόρ για φέτος, ο Στράτος Γιαβάσης με το HONDA CIVIC του έσπασε τον προσωπικό του χρόνο κάνοντας 51,437 αφήνοντας δεύτερο το νεοφώτιστο Σπύρο Παναγιωτόπουλο με OPEL ASTRA. Και οι δύο συμμετοχές από το νέο LSD CLUB. Στην Κατηγορία Β όοπου κρρινόταν ο τίτλος είχαμε ακόμα μία καλ΄η μάχη με τους Δημακόπουλο Ανδρέα και Αργύρη Γιάγια να δίνουν την μάχη για την πρώτη θέση σε αγώνα και Κύπελλο με τον Ανδρέα να κερδίζει και αυτή τη φορά για ελάχιστα τον συναθλητή του. Στην δική της μάχη με το χρονόμετρο η κυρία μας Καμπέρου Χρυσάνθη έσπασε κατά πολύ το προσωπικό της ρεκόρ με 53,471 αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για του χρόνου. Στην κατηγορία Γ εκεί που όλα κυλούσαν με ηρεμία όλη τη χρονιά ήρθαν νέες παρουσίες να βάλουν φωτιά. Ο Σπυρόπουλος Χρήστος με το OPEL CORSA OPC κατέκτησε την πρώτη θέση σχεδόν εύκολα με 51,576 αφήνοντας δεύτερο τον Ανδρέα Φιλιπόππουλο με το πριόνι HONDA CIVIC του. Ο Ανδρέας έτρεξε για πρώτη φορά με την στήριξη των 3Α ΑΡΑΠΗΣ super markets δείχνοντας άμεση εξοικείωση με την πίστα. Τρίτος ο Καπετανάκης Μάρκος με το 207 Rallye του περνώντας τον τέταρτο Καπετανάκη Νίκο με 207 RC στην "ενδοοικογενειακή" κόντρα τους. Πέμπτος ο Κυριαζής Γιώργος που αντιμετώπισε προβλήματα με το σαζμάν του FORD ESCORT του ενώ ο Καμπέρος Θ. Αλέξης έκλεισε την κατηγορία πηγένωντας περισσότερο με το πλάι. Στην κατηγορία Δ ο Καρφίτσας Αλέξανδρος έδωσε την μάχη με την απειρία του και το NISSAN SUNNY GTR του γύρναγε στο 57,075 σπινάροντας παντού.
Στην RACING 1 ο Καλούδης Διονύσης με 48,522 κατέκτησε την πρώτη θέση έχοντας αρκετά προβλήματα με το πίσω μέρος του PEUGEOT 205 maxi. Ο Κυριαζής Γιώργος με ίδιο αμάξι έκανε 49,651 με τρίτο τον Κίμωνα Θέο στο 50,982. Στην Racing 2 είχαμε χαμό στην κυριολεξία. Τα χρονόμετρα τρελάθηκαν και έδειχναν χρόνους μάχης. Ο συνήθης ύποπτος Παναγιώτης Παρθένης με το Mitsubishi EVO 9 του έκανε πάλι χρόνο πρώτης θέσης στο 46,984 μακριά όμως από το SUPER LAP του που κυνήγαγε. Δεύτερος ένα γνώριμο EVO 8 που είχαμε να δούμε από το 2011 με τον Νίκο Βίτσο στο τιμόνι να γράφει 48,256 αφήνωντας πίσω το κτηνώδες EVO 8 του Αγρινιώτη Σιδέρη Δημήτρη με μόλις 2 δέκατα διαφορά. Τέταρτος ο Κερκυραίος Φαιτάς Αριστείδης που και αυτόν είχαμε να τον απολαύσουμε από το 2011. Πέμπτος ο οδηγός από τους Μολάους Λακωνίας με το BMW E30. Στην Unlimited ο Κυριαζής Γιώργος κατέβασε χρόνο στο 48,897 καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση με δεύτερο το Φαιτά Αριστείδη. Τρίτος ο νεαρός Κίμωνας Θέος που έσπασε το 50 κάνοντας προσωπικό SUPER LAP στο 49,605. Τέταρτος ο Αθηναίος Γιάγιας Αργύρης με Citroen Saxo με πέμπτο τον Αγκότη Δημήτρη και έκτο τον Καμπέρο Ουίλαμ που το FORD ESCORT του δεν του έκανε το χατήρι να δουλέψει σωστά και δεν γύρισε σύμφωνα με τις δυνατότητές τους.
Η ΦΙΛΜΠΑ θέλει να ευχαριστήσει την FORD Λαζανάς και τα 3Α ΑΡΑΠΗΣ super markets, την SEAJETS το MOBILE CORNER και την William's Transport. Ένα ευχαριστώ δεν αρκεί στους Karagiannis Exhaust, Peteformance, Στασινόπουλος Ελαστικά και Η Πίτα του Παππού. Ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας MOTORI.GR, Η ΓΝΩΜΗ, ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ, PATRAS EVENT's.gr, το peritroxon.gr, stardp, studio APS και το drivernews.gr.
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΕΕΣ.