Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Κορέας-Vettel Come back .....



Το 1-2 πέτυχε η Red Bull - Renault τερματίζοντας στις δύο πρώτες θέσεις του Grand Prix της Κορέας. Οι S. Vettel και M. Webber ήταν οι δύο πρώτοι ενώ την 3η θέση του podium πήρε ο F. Alonso με τη Ferrari. Η ανατροπή ήρθε όμως στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών όπου η Red Bull - Renault είναι πρώτη με την Ferrari να ακολουθεί και την McLaren - Mercedes να "πέφτει" τρίτη.
Στη βαθμολογία των οδηγών ο S. Vettel πέρασε πρώτος με 6 βαθμούς διαφορά από τον 2ο F. Alonso ενώ 3ος είναι ο K. Raikkonen.
Ο Sebastian Vettel ήταν τελικά ο κυρίαρχος του παιχνιδιού στο Grand Prix της Κορέας, παίρνοντας στη Yeongam την 3η συνεχόμενη νίκη του.
Την πολύ καλή εμφάνιση της Red Bull – Renault ολοκλήρωσε ο Mark Webber που τερμάτισε 2ος. Ο Fernando Alonso πήρε την 3η θέση με αρκετή βοήθεια από τη Ferrari, που υποχρέωσε τον Felipe Massa να μην τον πιέσει.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean, Jean-Eric Vergne, Daniel Ricciardo και Lewis Hamilton. Εγκατέλειψαν οι J. Button και N. Rosberg στην εκκίνηση.
Τα δύο μονοθέσια της Red Bull – Renault ξεκίνησαν αρκετά καλά αλλά ο Sebastian Vettel κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Mark Webber από την αρχή.
Πιο πίσω ο Fernando Alonso έκανε μία από τις πολύ καλές του εκκινήσεις και κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton, ο οποίος έδωσε μάχη με τον Kimi Raikkonen.
Ο Φινλανδός προσπάθησε να περάσει τον Hamilton αλλά δεν τα κατάφερε και ως συνέπεια είδε να τον περνάει και ο Felipe Massa και να πέφτει 6ος.
Πιο πίσω ο Kamui Kobayashi στριμώχτηκε ανάμεσα στους Ν. Rosberg και J. Button στα φρένα μετά τη μεγάλη ευθεία.
Είχε την επαφή και με τους δύο οδηγούς οι οποίοι εγκατέλειψαν. Ο Sergio Perez ήταν αυτός που κέρδισε στην εκκίνηση καθώς βρέθηκε στην 9η θέση, μπροστά από τον Michael Schumacher που "έπεσε" 10ος.
Ο πρώτοι γύροι του αγώνα είχαν πρωταγωνιστή τον N. Rosberg. Το μονοθέσιο του είχε σταματήσει στην άκρη της πίστας ακριβώς μέσα στη ζώνη του DRS.
Ο αλυτάρχης του αγώνα απαγόρευσε τη χρήση του DRS, μέχρι να απομακρυνθούν οι κίτρινες σημαίες .
Τα pit stops ξεκίνησαν στο 14ο γύρο, με τον Lewis Hamilton να κάνει την αρχή. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Μ. Webber, F. Massa και K. Raikkonen και αμέσως μετά μπήκαν οι S. Vettel και F. Alonso. Οι θέσεις των πρώτων δεν άλλαξαν.
O Pastor Maldonado, είχε ξεκινήσει με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, την κράτησε τους περισσότερους γύρους από όλους και μπήκε τελευταίος στα pit για αλλαγή στον 22ο γύρο, με την προοπτική να κάνει μόνο ένα pit stop.
Πιο πίσω ο Felipe Massa πέρασε τον Lewis Hamilton και να πάρει την 4η θέση. Η McLaren – Mercedes του Hamilton αντιμετώπιζε και ένα μικρό πρόβλημα, κάτι που δεν βοήθησε τον Βρετανό.
Στο 2ο μισό του αγώνα η 5άδα ήταν S. Vettel, M. Webber, F. Alonso, F. Massa και K. Raikkonen.
Στον 31ο γύρο ο Romain Grosjean μπήκε στα pit για δεύτερη φορά. Ο Mark Webber ακολούθησε στον 32ο γύρο για τη δική του αλλαγή ελαστικών.
Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Fernando Alonso ενώ δύο γύρους αργότερα ακολούθησαν οι S. Vettel, F. Massa και K. Raikkonen. Όλοι διατήρησαν τις θέσεις τους.
Στους τελευταίους γύρους ο S. Vettel απλά πρόσεχε τα ελαστικά του για να φτάσει μέχρι τον τερματισμό. Ο M. Webber στη 2η θέση, πρόσεχε τον S. Vettel και έλεγχε τη διαφορά του από τον F. Alonso.
Ο Felipe Massa ήταν άνετα στην 4η θέση. Θα μπορούσε να είναι 3η αλλά μάλλον έβλεπε το συμβόλαιο με τη Ferrari και όχι το podium.
Μετά το GP Κορέας ο Vettel πέρασε στην 1η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών με 215 βαθμούς, με τον Alonso να φτάνει στους 209 βαθμούς και να πέφτει στη 2η θέση. Ο Raikkonen διατηρήθηκε στην 3η θέση της βαθμολογίας με 167 βαθμούς με 4 αγώνες να απομένουν.
Ο επόμενος σταθμός του πρωταθλήματος είναι στην Ινδία το 3ήμερο 26-28 Οκτωβρίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

3ο REGULARITY RALLY SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ...

Η λέσχη CLASSIC MICROCARS CLUB διοργανώνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Η εκδήλωση θα λάβει μέρος στη διαδρομή περιοχή Άγιος Θωμάς, με ημερομηνία διεξαγωγής την 03/11/2024, μήκους 4.410 μέτρων περίπου ανά σκέλος με εκκίνηση τέρμα οδού Γ. Γιώργα. H συγκέντρωση των ιστορικών αυτοκινήτων θα γίνει την Κυριακή 03/11/2024 και ώρα 8:00-10:30 στο σημείο εκκίνησης τέρμα οδού Γ. Γιώργα Δήμου ΚΟΡΩΠΙΟΥ. Στις 11.00 θα δωθεί η εκκίνηση του 1ου ιστορικού αυτοκινήτου. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε μία ανηφορική διαδρομή μήκους 4.410 μέτρων περίπου, την οποία θα εκτελέσουν δύο φορές (δύο σκέλη). Η εκδήλωση θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και στο τέλος θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές και η απονομή αναμνηστικών στους υπόλοιπους συμμετέχοντες σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Σας καλούμε να παρακολουθήσετε το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ως μία καλή ευκαιρία να έρθετε όλοι σε επαφή με τα ιστορικά αυτοκίνητα, και τα πληρώματ

Ενθαρρυντικά μηνύματα ...

Η γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Βαλένθια συνεχίζεται, με τους Έλληνες αθλητές να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις εκάστοτε κατηγορίες. Στην τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games λαμβάνουν μέρος συνολικά 9 αθλητές από τη χώρα μας, συμμετέχοντας σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Δυνατά ξεκίνησε ο Philippe Armand Καρράς , πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά στην κατηγορία Formula 4. Στη συνέχεια, στο δεύτερο γύρο των ελεύθερων δοκιμαστικών πέτυχε την τρίτη ταχύτερη επίδοση, οδηγώντας μία Tatuus F4-T421, με τον νεαρό οδηγό να αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια. Μια συνέχεια, η οποία περιλαμβάνει το Σάββατο 26 Οκτωβρίου δύο σειρές χρονομετρημένων δοκιμαστικών, οι οποίες θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής. Αγχωτική ήταν η ημέρα στην κατηγορία Esports GT για τον Μάνο Γεράρδη , ο οποίος κατάφερε να περάσει στα ημιτελικά! Αρχικά, έπειτα από σύγκρουση που είχε με αντιπάλους του, έμεινε πίσ