Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ (?) ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε.


Κύριοι, 

Στις 17 Οκτωβρίου 2012, σας καταθέσαμε έγγραφο αίτημα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, για την έκδοση των διεθνών αγωνιστικών αδειών και starting permission των τεσσάρων τιτλούχων αθλητών μας, οι οποίοι συμμετείχαν στις νόμιμες διοργανώσεις της ομοσπονδίας μας και αθλητικά αναγνωρισμένου σωματείου μας του νόμου 2725/99, προκειμένου να αγωνιστούν με δικά τους έξοδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα «ROTAX MAX CHALLENGE» όπως όριζε η προκήρυξη των διοργανώσεων μας. Το εν λόγω έγγραφο, καθ΄υπόδειξη της πρώτης από εσάς, απευθυνόταν και στην δεύτερη, λόγω της εν της πράγμασι διαχείρισης του χώρου.
Έως σήμερα αρνείσθε να εκδώσετε τις διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission για τους   αναφερόμενους στην παραπάνω αίτηση  Έλληνες οδηγούς.
Με την άρνησή σας αυτή «επιβεβαιώνετε» με τον πιο σαφή τρόπο την ορθότητα της απόφασης του διοικητικού Εφετείου Αθηνών και Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Μείζονος Συνθέσεως, οι οποίες έκριναν ανίσχυρο το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, για την «δεσπόζουσα θέση της ΕΛΠΑ», η οποία στραγγαλίζει με παράνομο τρόπο, κάθε άλλη νόμιμη δραστηριότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματός μας, σας καλούμε εντός της ημέρας να εκδώσετε, όπως έχετε υποχρέωση, τις εν λόγω διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission. Η άρνηση χορήγησης  των διεθνών αδειών, θα επιβάλλει τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα των εν λόγω αθλητών με σημαία άλλου κράτους, εκθέτοντας τη χώρα μας  με δική σας ευθύνη και παράλληλα ζημιώνοντας  την ομοσπονδία μας.

To Δ.Σ. της ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...