Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ (?) ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε.


Κύριοι, 

Στις 17 Οκτωβρίου 2012, σας καταθέσαμε έγγραφο αίτημα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, για την έκδοση των διεθνών αγωνιστικών αδειών και starting permission των τεσσάρων τιτλούχων αθλητών μας, οι οποίοι συμμετείχαν στις νόμιμες διοργανώσεις της ομοσπονδίας μας και αθλητικά αναγνωρισμένου σωματείου μας του νόμου 2725/99, προκειμένου να αγωνιστούν με δικά τους έξοδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα «ROTAX MAX CHALLENGE» όπως όριζε η προκήρυξη των διοργανώσεων μας. Το εν λόγω έγγραφο, καθ΄υπόδειξη της πρώτης από εσάς, απευθυνόταν και στην δεύτερη, λόγω της εν της πράγμασι διαχείρισης του χώρου.
Έως σήμερα αρνείσθε να εκδώσετε τις διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission για τους   αναφερόμενους στην παραπάνω αίτηση  Έλληνες οδηγούς.
Με την άρνησή σας αυτή «επιβεβαιώνετε» με τον πιο σαφή τρόπο την ορθότητα της απόφασης του διοικητικού Εφετείου Αθηνών και Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Μείζονος Συνθέσεως, οι οποίες έκριναν ανίσχυρο το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, για την «δεσπόζουσα θέση της ΕΛΠΑ», η οποία στραγγαλίζει με παράνομο τρόπο, κάθε άλλη νόμιμη δραστηριότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματός μας, σας καλούμε εντός της ημέρας να εκδώσετε, όπως έχετε υποχρέωση, τις εν λόγω διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission. Η άρνηση χορήγησης  των διεθνών αδειών, θα επιβάλλει τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα των εν λόγω αθλητών με σημαία άλλου κράτους, εκθέτοντας τη χώρα μας  με δική σας ευθύνη και παράλληλα ζημιώνοντας  την ομοσπονδία μας.

To Δ.Σ. της ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με τον φακό ...

 

Rally Δ.Ε.Θ. - Αποτελέσματα ...

Ως μια διοργάνωση που θα μείνει στην ιστορία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το "56ο Ράλλυ ΔΕΘ" που ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην Πλατεία Αριστοτέλους, με τους τελικούς νικητές Σωκράτη Τσολακίδη - Γιώργο Πολυζώη να σημειώνουν την όγδοη νίκη τους στον αγώνα, και κατακτούν τον τίτλο του πολυνίκη οδηγού αλλά και συνοδηγού στη διοργάνωση. Η εφετινή 56η έκδοση του αγώνα, στην οποία έλαβαν μέρος 40 πληρώματα μεταξύ των οποίων και 5 συνδυασμοί από τη γειτονική Βουλγαρία, ξεκίνησε με μια εντυπωσιακή γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Πλατεία Αριστοτέλους που προσέλκυσε πλήθος κόσμου όλων των ηλικιών, το οποίο είχε την ευκαιρία να απολαύσει την παρουσίαση των πληρωμάτων & την πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή, η αγωνιστική δράση μεταφέρθηκε στο βουνό, με το φίλαθλο κοινό να δίνει βροντερό παρών στις ειδικές διαδρομές " Λιβάδι - Πετροκέρασα" & "Χολομώντα" για να παρακολουθήσει το άφθονο θέαμα που προσέφεραν οι συμμετέχοντες του τρίτο

17ο Grand Prix - Αζερμπαϊτζάν ...

Το 17ο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου από το ΑΝΤ1 ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής του αγώνα, ήταν ο Όσκαρ Πιάστρι, αλλά όχι εύκολα, αφού ένιωθε ασφυκτική πίεση από τον Σαρλ Λεκλέρκ, ενώ 3ος στο βάθρο ήταν ο Τζόρτζ Ράσελ, μετά από αδιανόητο ατύχημα των Πέρεζ - Σάινθ στη μάχη τους για την 3η θέση στον προτελευταίο γύρο. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 17ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ! Συγκρούσεις, ανατροπές, δράμα, προσπεράσεις και μονομαχίες για Όσκαρ, είχε ο 17ος αγώνας στο Μακού! Τελικός νικητής ο νεαρός Αυστραλός οδηγός της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος πήρε τη 2η νίκη της καριέρας του, χάρη σ’ ένα κυριαρχικό προσπέρασμα πάνω στο Σαρλ Λεκλέρκ, με τη Ferrari. Ο Πιάστρι φρέναρε οριακά από 350 km/h και βούτηξε στην εσωτερική στο τέλος της μεγάλης ευθείας των 2.2 km. Η μάχη των δύο κράτησε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο Λεκλέρκ εκκινούσε