Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ (?) ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε.


Κύριοι, 

Στις 17 Οκτωβρίου 2012, σας καταθέσαμε έγγραφο αίτημα με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, για την έκδοση των διεθνών αγωνιστικών αδειών και starting permission των τεσσάρων τιτλούχων αθλητών μας, οι οποίοι συμμετείχαν στις νόμιμες διοργανώσεις της ομοσπονδίας μας και αθλητικά αναγνωρισμένου σωματείου μας του νόμου 2725/99, προκειμένου να αγωνιστούν με δικά τους έξοδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα «ROTAX MAX CHALLENGE» όπως όριζε η προκήρυξη των διοργανώσεων μας. Το εν λόγω έγγραφο, καθ΄υπόδειξη της πρώτης από εσάς, απευθυνόταν και στην δεύτερη, λόγω της εν της πράγμασι διαχείρισης του χώρου.
Έως σήμερα αρνείσθε να εκδώσετε τις διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission για τους   αναφερόμενους στην παραπάνω αίτηση  Έλληνες οδηγούς.
Με την άρνησή σας αυτή «επιβεβαιώνετε» με τον πιο σαφή τρόπο την ορθότητα της απόφασης του διοικητικού Εφετείου Αθηνών και Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Μείζονος Συνθέσεως, οι οποίες έκριναν ανίσχυρο το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, για την «δεσπόζουσα θέση της ΕΛΠΑ», η οποία στραγγαλίζει με παράνομο τρόπο, κάθε άλλη νόμιμη δραστηριότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Επιφυλασσόμενοι κάθε νομίμου δικαιώματός μας, σας καλούμε εντός της ημέρας να εκδώσετε, όπως έχετε υποχρέωση, τις εν λόγω διεθνείς αγωνιστικές άδειες και starting permission. Η άρνηση χορήγησης  των διεθνών αδειών, θα επιβάλλει τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα των εν λόγω αθλητών με σημαία άλλου κράτους, εκθέτοντας τη χώρα μας  με δική σας ευθύνη και παράλληλα ζημιώνοντας  την ομοσπονδία μας.

To Δ.Σ. της ΕΛ.Ο.Α.ΑΜ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ