Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15ο ΡΑΛΛΥ “24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ”



Το Σάββατο 13 Οκτωβρίου συγκεντρώθηκαν 46 πληρώματα στο Marathon Beach Hotel στη Νέα Μάκρη, με γυαλισμένα, ετοιμοπόλεμα αυτοκίνητα και πολλή αποφασιστικότητα εκίνησαν στις 11:00 για το 15ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα». Δυστυχώς πολύ γρήγορα βγήκαν εκτός αγώνα λόγω βλάβης οι Κατσούρης/Παπαδόπουλος με το πανέμορφο Alpine A310 και παραλίγο να εγκαταλείψουν και οι Κομνηνός/Ατσαλης/Toyota Corolla GT που όμως τελικά κατάφεραν να τερματίσουν και να διακριθούν.
Με σύμμαχο τον καλό καιρό τα πληρώματα εκτέλεσαν τις ειδικές διαδρομές «Σκούρτα», «Θίσβη» και την απαιτητική «Χαιρώνεια» και άρχισαν να φτάνουν μετά τις 15:30 στην Αράχωβα. Εκεί έγιναν δεκτοί με ενθουσιασμό και ξεκουράστηκαν μέχρι τις 17:00.
O αγώνας συνεχίστηκε με τις ειδικές «Τριταία», «Προσήλιο» και «Χάνι Ζαγκανά 1», όπου τα φαβορί άρχισαν να ξεχωρίζουν. Η νύχτα είχε αρχίσει ήδη να πέφτει και μετά την τελευταία ειδική του 2ου σκέλους, τη «Σουβάλα», τα αυτοκίνητα μαζεύτηκαν στη φιλόξενη Αμφίκλεια έξω από τον πασίγνωστο «Μερεντίτη» για 3ωρη ανασυγκρότηση. Η Αμφίκλεια βρήκε τους καταπληκτικούς Κωστούλα/Σαβαίδη/BL Mini να προηγούνται με μικρή διαφορά από τους διώκτες τους Κατσαούνη/Μανσόλα/Porsche 911 & Τσάδαρη/Πετρόπoυλο/Porsche 911, ενώ κάποια από τα φαβορί όπως οι Μητρόπουλος/Μπουνάζος/Ford Escort αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν λόγω μηχανικής βλάβης.
Στις 23:00 άναψαν  οι προβολιέρες για τα νυχτερινά σκέλη και η διαδρομή συνεχίστηκε προς Θερμοπύλες και την Ειδική «Μπράλος». Μετά από σύντομη στάση στη γραφική Παύλιανη άρχισε ο αγώνας να αγριεύει με τις απαιτητικές ειδικές  «Βίνιανη» και «Χάνι Ζαγκανά 2». Στις 03:00 τα πληρώματα σταμάτησαν για σύντομη ξεκούραση στην Αμφίκλεια.
Στις 04:30 επανεκκίνησε ο αγώνας με τελικό προορισμό την Ακρόπολη. Αμέσως μετά την Αμφίκλεια βρισκόταν η «πονηρή» ειδική «Τιθορέα» που έβγαλε δυνατά πληρώματα όπως τους Δελαπόρτα/Βιτάλη/Mercedes W116 και Παπαδόπουλο/Γεωργακόπουλο/BL Mini εκτός διάκρισης. Μετά την πρωινή ειδική «Αγ.‘Αννα» και πολλές περιπέτειες μέσα στα Δερβενοχώρια και τη Φυλή, 40 «ηρωικά»  πληρώματα κατάφεραν από τις 9:00 έως 10:00 να τερματίσουν στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, δικαιώνοντας για ακόμα μία χρονιά τον θρύλο του «24 Ώρες Ελλάδα» σαν το πιο “cult” Regularity ράλλυ στην Ευρώπη.
Τελικά η νύχτα φέρνει πάντα  ανατροπές και οι Κατσαούνης/Μανσόλας/Porsche 911 κατάφεραν να νικήσουν για ακόμα μία χρονιά. Οι Μπέντας/Γεώργακας/Ford Escort πήραν το αίμα τους πίσω για την περυσινή ατυχία τους και τερμάτισαν δεύτεροι, ενώ οι Τσάδαρης/Πετρόπoυλος/Porsche 911 κατέκτησαν πανάξια την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Την Δευτέρα στις 21:00 έγινε η απονομή των επάθλων και παρατέθηκε δείπνο για τους αγωνιζόμενους και τα μέλη της οργάνωσης στο εντευκτήριο του Συλλόγου Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων.
Ο Σ.Ι.Σ.Α ευχαριστεί τους μεγάλους χορηγούς MARATHON BEACH HOTEL COMPLEX, την εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» και το ξενοδοχείο «ΛΕΩΝΙΔΑΣ» στην Αμφίκλεια. Επίσης ευχαριστεί τους υποστηρικτές All4add, SP Tableware, το Δ.Δ. Αμφίκλειας και φυσικά όλους τους κριτές & χρονομέτρες που μόχθησαν για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του αγώνα. Επίσης ευχαριστούμε τις λέσχες & ομάδες ΦΙΛΠΑ, ΦΑΕΘΩΝ, ΣΟΑΙΣΤΑ, ΕΛΠΑ, ΑΡΣΟΕ, ΕΛΟΑΜ, ΕΛΚΑ, MOTORMAN, PAPADOPOULOS RACING EXHAUSTS & ATHENS AUTOTECH για τη συμμετοχή τους.
Σας περιμένουμε στις 12-13 Οκτώβριου 2013 για το 16ο Ράλλυ  «24 Ώρες Ελλάδα» που θα ακολουθήσει θρυλικές διαδρομές μεγάλων ράλλυ του παρελθόντος στην Πελοπόννησο. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...