Το νέο κράνος ίσως έφερε γούρι στον πρωταθλητή του 2010
και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση του Grand Prix στο Mugello. Από την άλλη πλευρά όλοι γνωρίζουμε πως ο Jorge Lorenzo δεν
χρειάζεται κάποιο γούρι για να τον φέρει πρώτο. Ο Ισπανός ξεκίνησε επιθετικά
πήρε την πρώτη θέση και έμεινε εκεί ως τον τερματισμό. Στη δεύτερη θέση του podium ανέβηκε ο D.Pedrosa με Honda (+ 5,22")
ενώ τρίτος τερμάτισε ο A.Dovizioso με Tech3 Yamaha
(+10,665"). Ο Jorge Lorenzo δεν άφησε
περιθώρια σε κανένα να διεκδικήσει την πρώτη θέση από τον πρώτο κιόλας γύρο και
με τεράστια αυτοπεποίθηση πήρε την πρώτη θέση. Στον τελευταίο του γύρο μάλιστα
άρχισε να χαιρετά το κοινό δείχνοντας το πόσο άνετος ήταν. Αυτή ήταν η 5η
φετινή νίκη για τον αναβάτη της Yamaha, ο
οποίος αυξάνει λίγο τη διαφορά του από τον Dani Pedrosa και
ακόμα περισσότερο από τον Casey Stoner στη βαθμολογία
του πρωταθλήματος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Dani Pedrosa (Honda) ο οποίος
προτίμησε να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση. Μάχη είχαμε για την 3η θέση του βάθρου μεταξύ
του Andrea Dovizioso (Tech3 Yamaha) και του Stefan Bradl.(LCR Honda) Οι δύο
αναβάτες άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές στον αγώνα και έμειναν μαζί μέχρι τον
τελευταίο γύρο. Ο “Dovi” έκανε
την κίνησή του και πέρασε μπροστά δύο γύρους πριν το τέλος και τελικά πήρε το
3ο συνεχόμενο podium για το
2012. Μπορεί ο S. Bradl να έχασε τη
θέση στο podium, όμως
ο αγώνας του Γερμανού της LCR Honda ήταν πολύ
καλός .Μάλιστα όταν κινδύνευσε να χάσει την 4η θέση από τον Nicky Hayden έκανε και μια δύσκολη προσπέραση για να παραμείνει εκεί.
Ο αγώνας του Mugello ήταν
αρκετά καλός για την ομάδα της Ducati. Οι N. Hayden και V. Rossi είχαν πολύ
γρήγορο ρυθμό, σε όλο τον αγώνα. Αν ο N. Hayden δεν είχε την
άτυχη στιγμή και την παραλίγο έξοδο μπορεί να τερμάτιζε μέσα στην 5άδα. Ο Valentino Rossi τερμάτισε 6ος . Αυτό
ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Rossi σε
στεγνό αγώνα φέτος. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον Casey Stoner. Ο Αυστραλός πρωταθλητής δεν έκανε καλή εκκίνηση από τη
δεύτερη σειρά του grid και
στους πρώτους γύρους η επιλογή του να βάλει το σκληρό πίσω ελαστικό του
κόστισε. Άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του όμως στη συνέχεια και βρέθηκε να
κυνηγά το group του
βάθρου, ωστόσο ένα λάθος τον ανάγκασε να βγει εκτός πίστας και να χάσει
πολύτιμο έδαφος. Ο C.Stoner συνέχισε την
προσπάθειά του, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει την 8η θέση. Πρώτη CRT στην
κατάταξη ήταν η Aprilia ART του Randy De Puniet.
Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες στη Laguna Seca για το
Αμερικανικό GP.
Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA. Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας. Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.