Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗ .....



Με έκπληξη παρακολούθησα στην εκπομπή του κ.Φωτεινέλη τον κ. Χαλιβελάκη να δηλώνει πως άλλαξε την νομοθεσία για τα αυτοκίνητα group A (αυτοκίνητα 20ετίας) γιατί “το Lancia Delta του Αθυμαρίτη κέρδιζε στους αγώνες”.
Οι κανονισμοί τα τελευταία 10 χρόνια για τη κατηγορία Group A παρέμεναν ίδιοι, μιας και τα αυτοκίνητα είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας και ξαφνικά το 2012 άλλαξαν και μάλιστα στοχευόμενα και ονομαστικά.
Βάση της λογικής αυτής θα πρέπει να περιμένουμε το 2013 να αλλάξει πάλι ο κανονισμός “τιμωρώντας” όποιο αυτοκίνητο κερδίσει φέτος; 
Ή ενδεχόμενος αυτό θα εξαρτηθεί από τη φιλική ή επαγγελματική σχέση που τυχόν έχουν οι παράγοντες του σπορ με τον νικητή.
Με τι συχνότητα και με ποια κριτήρια πρόκειται να αλλάζουν οι κανονισμοί;
Μήπως τέτοιες πρακτικές διώξουν τελικά όλους αυτούς τους αγωνιζόμενους-ερασιτέχνες που αγαπούν το σπορ;
Συμμετέχω στους αγώνες με ένα αυτοκίνητο 20ετίας, το LANCIA DELTA INTEGRALE Group A, γιατί θεωρώ πως είναι ένα γνήσιο Ιταλικό σπορ αυτοκίνητο που του αξίζει να βρίσκεται στους αγώνες ακόμα και σήμερα μα περισσότερο συμμετέχω γιατί ευχαριστιέμαι και απολαμβάνω τους αγώνες. 
Εκτίμησα την απόφαση της ΕΘΕΑ να επιτρέψει μεγαλύτερης διατομής περιοριστές στα Mitsubishi για να τονωθεί ο ανταγωνισμός και να συγκεντρωθούν πιο πολλά αυτοκίνητα στους αγώνες. Μα δε μπορώ να καταλάβω τη λογική πίσω από της δηλώσεις του κ. Χαλιβελάκη τη στιγμή που υπάρχουν αυτοκίνητα που κερδίζουν συνεχώς και χωρίς κανένα ανταγωνισμό τα τελευταία 15 χρόνια και όταν το 2011 με τη συμμετοχή του Lancia δημιουργήθηκε κάποιος ανταγωνισμός στις αναβάσεις που τόνωσε το ενδιαφέρον του κόσμου αμέσως άλλαξε τους κανονισμούς για να βρεθούν όλα τα Group A αυτοκίνητα σε δυσχέρεια έναντι των αυτοκινήτων WRC.
Με το να αλλάζετε τη νομοθεσία κατά το δοκούν με άτοπα προσχήματα που προφανώς εξυπηρετούν μικροσυμφέροντα μόνο κακό κάνετε στους Ελληνικούς αγώνες και σας προτείνω να επανορθώσετε.


ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...