Με έκπληξη παρακολούθησα στην εκπομπή του κ.Φωτεινέλη τον κ. Χαλιβελάκη
να δηλώνει πως άλλαξε την νομοθεσία για τα αυτοκίνητα group A (αυτοκίνητα
20ετίας) γιατί “το Lancia Delta του
Αθυμαρίτη κέρδιζε στους αγώνες”.
Οι κανονισμοί τα τελευταία 10 χρόνια για τη κατηγορία Group A παρέμεναν
ίδιοι, μιας
και τα αυτοκίνητα είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας και ξαφνικά το 2012 άλλαξαν
και μάλιστα στοχευόμενα και ονομαστικά.
Βάση της λογικής αυτής θα πρέπει να περιμένουμε το 2013 να αλλάξει πάλι
ο κανονισμός “τιμωρώντας” όποιο
αυτοκίνητο κερδίσει φέτος;
Ή
ενδεχόμενος αυτό θα εξαρτηθεί από τη φιλική ή επαγγελματική σχέση που τυχόν
έχουν οι παράγοντες του σπορ με τον νικητή.
Με τι συχνότητα και με ποια κριτήρια πρόκειται να
αλλάζουν οι κανονισμοί;
Μήπως τέτοιες πρακτικές διώξουν τελικά όλους αυτούς τους
αγωνιζόμενους-ερασιτέχνες που αγαπούν το σπορ;
Συμμετέχω στους αγώνες με ένα αυτοκίνητο 20ετίας, το LANCIA DELTA INTEGRALE Group A, γιατί
θεωρώ πως είναι ένα γνήσιο Ιταλικό σπορ αυτοκίνητο που του αξίζει να βρίσκεται
στους αγώνες ακόμα και σήμερα μα
περισσότερο συμμετέχω γιατί ευχαριστιέμαι και απολαμβάνω τους αγώνες.
Εκτίμησα
την απόφαση της ΕΘΕΑ να επιτρέψει μεγαλύτερης διατομής περιοριστές στα Mitsubishi για να
τονωθεί ο ανταγωνισμός και να συγκεντρωθούν πιο πολλά
αυτοκίνητα στους αγώνες. Μα δε μπορώ να καταλάβω τη
λογική πίσω από της δηλώσεις του κ. Χαλιβελάκη τη στιγμή που υπάρχουν
αυτοκίνητα που κερδίζουν συνεχώς και χωρίς κανένα ανταγωνισμό τα τελευταία 15
χρόνια και όταν το 2011 με τη συμμετοχή του Lancia δημιουργήθηκε κάποιος ανταγωνισμός στις
αναβάσεις που τόνωσε το ενδιαφέρον του κόσμου αμέσως άλλαξε τους κανονισμούς
για να βρεθούν όλα τα Group A αυτοκίνητα
σε δυσχέρεια έναντι των αυτοκινήτων WRC.
Με το
να αλλάζετε τη νομοθεσία κατά το δοκούν με άτοπα
προσχήματα που προφανώς εξυπηρετούν
μικροσυμφέροντα μόνο κακό κάνετε στους
Ελληνικούς αγώνες και σας
προτείνω να επανορθώσετε.
ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ
ΜΕ ΤΙΜΗ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ