Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O " ΛΕΑΣ" .....



Ο ΠΟΛΥ - ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΑ +55 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΤΑ +12 ΚΥΠΕΛΛΑ & ΕΠΑΘΛΑ, κος ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ "ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ ...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ
Σχετικά με το 38αρι βεντουρι έχω να πω τα εξής: Στην κατηγορία ΟΡΕΝ των Αγώνων Ταχύτητας τρέχουν αυτοκίνητα από πολλές Κατηγορίες και Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα. Τρέχουν από κατηγορίας Ε έως BTCC. Δεν μπορεί λοιπόν  κάποια αυτοκίνητα να τα «τιμωρείς» να τρέχουν με περιοριστή προδιαγραφών RALLY. Στην χώρα μας υπάρχουν γύρω στα 50 τέτοια αυτοκίνητα (MITSUBISHI, SUBARU) που θα πρέπει στην πίστα  να τρέχουν με περιοριστή, ενώ τα SIERRA RS 500 που είναι 1100 κιλά έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν ιπποδύναμη περίπου 700+ Άλογα, τα LANCIA και τα ESCORT στα 380 Άλογα με περιοριστή και τούρμπο παράγωγης και τετρακίνητα.
Τα SIERRA RS 500 με την τουρμπίνα του κατασκευαστή έβγαζε περί τα 500 Άλογα, και συναγωνιζόντουσαν με τα ΒΜW Μ3 Ε30 την δεκαετία του 90. Από την στιγμή που άλλαξαν τουρμπίνα η δύναμη τους ανέβηκε 200 Άλογα λόγο εξέλιξης της τεχνολογίας των Τούρμπο. Μοιραία τα BMW που είναι ατμοσφαιρικά, έμειναν στάσιμα.  Τρέχουν όμως σήμερα στην ίδια κατηγορία (ΟΡΕΝ)  με τα υπόλοιπα (RS 500, LANCIA, ESCORT, BTCC κλπ) .
Αυτοί γιατί δεν διαμαρτύρονται ;
Αν ήθελα όπως λένε μερικοί να «Κάνω Πρωταθλητή το γιο μου τον Παναγιώτη» κλπ κλπ,  θα του έδινα το ESCORT και όχι το EVO που δεν ξεπερνα τα 380 Αλογα με το 38 περιοριστη και 1300 κιλα !
Αν πρέπει να φορέσουν περιοριστή προδιαγραφών RALLY, να φορέσουν ΟΛΑ και να τελειώνει αυτή η ιστορία και τα BTCC δεν θα μπορουν να συμμετασχουν και μοιραια θα καταληξουν στην FORMULA SALOON!
Κατά την γνωμη μου θα ερχοντουσαν πολλά αυτοκίνητα αν είχε κάποιος τα «κότσια» και το έκανε θα κέρδιζε το σπορ .
Τους κανονισμούς, θέλω να τονίσω και είμαι κάθετος σ αυτό, τους προτείνει η Τεχνική Επιτροπή και τους εγκρίνει και αποφασίζει η ΕΘ.Ε.Π.Α.

ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ
Το θέμα καύσιμο είναι μια εντελώς ιδιόρρυθμη περίπτωση. Κατ αρχήν να τονίσω ότι ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΤΑΙ.
Αλλά … οι συναθλητές οδηγοί δεν έχουν την τεχνική δυνατότητα εργαστηριακού έλεγχου των καυσίμων  όπως με αλλά μέρη του αυτοκινήτου τους,  με αποτέλεσμα να εκτίθενται ή ακόμη χειρότερα να είναι «παράνομοι», χωρίς οι ίδιοι να το  γνωρίζουν.
Μέσα από την εμπειρία μου θέλω να γνωστοποιήσω ότι, έχει παρατηρηθεί ένα αυτοκίνητο να ρυθμίζεται με συγκεκριμένο καύσιμο από συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από λίγο χρόνο να το ανατροφοδοτούν από το ίδιο πρατήριο και να παθαίνει ζημιά !
Αιτία είναι, για μένα, η μικρή κατανάλωση τέτοιου τύπου καυσίμου λόγο οικονομικής κρίσης, η στασιμότητα μέσα στις δεξαμενές και ο χρόνος παραμονής του μέσα σ αυτές.
Με τον φετινό Κανονισμό Καυσίμων της ΕΘ.Ε.Π.Α. για την χρήση καύσιμου εμπορίου, είδα τους χρόνους μου στις Αναβάσεις που συμμετέχω να πέφτουν σε σχέση με το 2011 που χρησιμοποιούσα special (Αγωνιστικό)καύσιμο.
Θεωρώ ότι ο κος Νίκος Περατινός που βρέθηκε στην Πιτίτσα εκτός προδιαγραφών, δεν είχε να κερδίσει ΤΙΠΟΤΑ. Το μόνο που διακινδύνευε ήταν να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο μοτέρ του ESCORT.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι «ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ» της αγοράς καυσίμων μη έχοντας την δυνατότητα να γνωρίζει τι ακριβώς καύσιμο χρησιμοποιεί.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΜΠΑ
Τρέχω στους αγώνες διοργάνωσης ΦΙΛΜΠΑ από τότε που ιδρύθηκε ως λέσχη. Θεωρώ ότι πάντα το επίπεδο οργάνωσης και σχέσης με του αγωνιζομένους, ήταν ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ, σε αντίθεση με άλλους (ελάχιστους βέβαια) που συμπεριφέρονται στους συμμετέχοντες εντελώς απαξιωτηκά !
Μην ξεχνάμε ότι οι αγωνιζόμενοι είναι αυτοί που ΜΑΤΩΝΟΥΝ προκειμένου να διεξαχθούν οι αγώνες.
Πρέπει  αν μη τι άλλο να τους σέβονται.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι, η ΦΙΛΜΠΑ, σέβεται τους αγωνιζόμενους προσφέροντας τους , ΑΡΙΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ !
Με αφορμή την διαμάχη που ξέσπασε ξαφνικά, μεταξύ του Προέδρου του ΣΟΑΑ κου. Πλέσσα  με το Πρόεδρο της ΦΙΛΜΠΑ κο. Καπετανάκη ,για μένα, κακώς παρενέβη και πήρε θέση ο Πρώην Πρόεδρος και νυν μέλος του ΔΣ του ΣΟΑΑ  κος Κοσμόπουλος και πήρε θέση στην Τηλεοπτική Εκπομπή του φίλτατου Στράτου Φωτεινέλη και Νίκου Τσάδαρη, την προηγούμενη εβδομάδα.
Επίσης κακώς διάφοροι, μη εμπλεκόμενοι με το χώρο, διασπείρουν φήμες προκειμένου να απέχουν οι οδηγοί από την συγκεκριμένη Ανάβαση.
Κάτι επίσημο από μεριάς του Συνδέσμου στην αρχή της χρονιάς δεν υπήρξε, με αποτέλεσμα οι αγωνιζόμενοι να φαίνονται ασυνεπείς  προς τους  Χορηγούς κυρίως, με τους οποίους έχουν συμφωνήσει από την αρχή της σεζόν σε ποιους Αγώνες θα συμμετέχουν,  τους Φιλάθλους που περιμένουν να σβήσουν την δίψα τους για θέαμα, και τέλος λοιπούς εμπλεκομένους που δεν ευθύνονται σε τίποτε.
Θεωρώ απαράδεκτο ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ  κος Πλέσσας μαζί με τον κο. Κοσμόπουλο να επικοινωνούν σε προσωπικό επίπεδο και όχι θεσμικό, με καποιους αγωνιζόμενους αποτρέποντας τους από το να συμμετέχουν στην Αιγείρα.
Μπράβο τους λοιπόν τα κατέφεραν να αναβληθεί ο Αγώνας !
Δείχνουν έτσι πόσο σέβονται κατ αρχήν τους συναθλητές τους, τους χορηγούς, τους οργανωτές και την προσπάθεια που κάνουν, και τέλος τους ίδιους τους θεατές !!!

ΠΕΡΙ ΣΟΑΑ
Είμαι ενεργό μέλος του Συνδέσμου από το 1980 όταν πρωτοξεκίνησα να τρέχω. Έμαθα ότι ένας από τους σκοπούς του ΣΟΑΑ είναι να ενώνει τους οδηγούς και όχι να τους διαιρεί !
Τα τελευταία χρόνια όμως εξαιτίας του νοσηρού κλίματος που επικρατεί συνειδητά ΑΠΕΧΩ !
Κάποιοι εκεί μέσα το έχουν καταντήσει «μαγαζάκι τους».
Δεν νοείται Πρόεδρος  του ΣΟΑΑ (Κοσμόπουλος) να παίρνει θέση μεροληπτική σε διαμάχη μεταξύ οδηγών. Συγκεκριμένα σε Ανάβαση Θίσβης, και σε διαμάχη μου με τον κο. Ηλιόπουλο για τα καύσιμα, έλαβε ξεκάθαρα θέση υπέρ του, ενώ  θα έπρεπε να διαφυλάξει τα συμφέροντα και των δυο, και όχι να καταφέρετε εναντίον μου !
Σκοπός του Συνδέσμου είναι η ασφάλεια και η προβολή του σπορ. Δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις ανάμεσα στους οδηγούς. 



ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟ

Με την ευκαιρία που μου δίνεται , σε προσωπικό επίπεδο, θέλω να δώσω μια απάντηση στα όσα ακουστήκαν στην Εκπομπή που ήταν καλεσμένος  ο κος Κοσμόπουλος, σχετικά με «κουμπαριές», «κουμπάρους» και αλλά τέτοια φαιδρά.
Ναι κε. Κοσμόπουλε, με τιμούν με την κουμπαριά τους δυο Μεγάλες Οικογένειες . Αυτή της κας Φερτάκη, και αυτή του Κου. Κώστα Στεφανή !!!
ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι