Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O " ΛΕΑΣ" .....



Ο ΠΟΛΥ - ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΑ +55 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΤΑ +12 ΚΥΠΕΛΛΑ & ΕΠΑΘΛΑ, κος ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ "ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ ...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ
Σχετικά με το 38αρι βεντουρι έχω να πω τα εξής: Στην κατηγορία ΟΡΕΝ των Αγώνων Ταχύτητας τρέχουν αυτοκίνητα από πολλές Κατηγορίες και Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα. Τρέχουν από κατηγορίας Ε έως BTCC. Δεν μπορεί λοιπόν  κάποια αυτοκίνητα να τα «τιμωρείς» να τρέχουν με περιοριστή προδιαγραφών RALLY. Στην χώρα μας υπάρχουν γύρω στα 50 τέτοια αυτοκίνητα (MITSUBISHI, SUBARU) που θα πρέπει στην πίστα  να τρέχουν με περιοριστή, ενώ τα SIERRA RS 500 που είναι 1100 κιλά έχουν την δυνατότητα να αναπτύξουν ιπποδύναμη περίπου 700+ Άλογα, τα LANCIA και τα ESCORT στα 380 Άλογα με περιοριστή και τούρμπο παράγωγης και τετρακίνητα.
Τα SIERRA RS 500 με την τουρμπίνα του κατασκευαστή έβγαζε περί τα 500 Άλογα, και συναγωνιζόντουσαν με τα ΒΜW Μ3 Ε30 την δεκαετία του 90. Από την στιγμή που άλλαξαν τουρμπίνα η δύναμη τους ανέβηκε 200 Άλογα λόγο εξέλιξης της τεχνολογίας των Τούρμπο. Μοιραία τα BMW που είναι ατμοσφαιρικά, έμειναν στάσιμα.  Τρέχουν όμως σήμερα στην ίδια κατηγορία (ΟΡΕΝ)  με τα υπόλοιπα (RS 500, LANCIA, ESCORT, BTCC κλπ) .
Αυτοί γιατί δεν διαμαρτύρονται ;
Αν ήθελα όπως λένε μερικοί να «Κάνω Πρωταθλητή το γιο μου τον Παναγιώτη» κλπ κλπ,  θα του έδινα το ESCORT και όχι το EVO που δεν ξεπερνα τα 380 Αλογα με το 38 περιοριστη και 1300 κιλα !
Αν πρέπει να φορέσουν περιοριστή προδιαγραφών RALLY, να φορέσουν ΟΛΑ και να τελειώνει αυτή η ιστορία και τα BTCC δεν θα μπορουν να συμμετασχουν και μοιραια θα καταληξουν στην FORMULA SALOON!
Κατά την γνωμη μου θα ερχοντουσαν πολλά αυτοκίνητα αν είχε κάποιος τα «κότσια» και το έκανε θα κέρδιζε το σπορ .
Τους κανονισμούς, θέλω να τονίσω και είμαι κάθετος σ αυτό, τους προτείνει η Τεχνική Επιτροπή και τους εγκρίνει και αποφασίζει η ΕΘ.Ε.Π.Α.

ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ
Το θέμα καύσιμο είναι μια εντελώς ιδιόρρυθμη περίπτωση. Κατ αρχήν να τονίσω ότι ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΤΑΙ.
Αλλά … οι συναθλητές οδηγοί δεν έχουν την τεχνική δυνατότητα εργαστηριακού έλεγχου των καυσίμων  όπως με αλλά μέρη του αυτοκινήτου τους,  με αποτέλεσμα να εκτίθενται ή ακόμη χειρότερα να είναι «παράνομοι», χωρίς οι ίδιοι να το  γνωρίζουν.
Μέσα από την εμπειρία μου θέλω να γνωστοποιήσω ότι, έχει παρατηρηθεί ένα αυτοκίνητο να ρυθμίζεται με συγκεκριμένο καύσιμο από συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από λίγο χρόνο να το ανατροφοδοτούν από το ίδιο πρατήριο και να παθαίνει ζημιά !
Αιτία είναι, για μένα, η μικρή κατανάλωση τέτοιου τύπου καυσίμου λόγο οικονομικής κρίσης, η στασιμότητα μέσα στις δεξαμενές και ο χρόνος παραμονής του μέσα σ αυτές.
Με τον φετινό Κανονισμό Καυσίμων της ΕΘ.Ε.Π.Α. για την χρήση καύσιμου εμπορίου, είδα τους χρόνους μου στις Αναβάσεις που συμμετέχω να πέφτουν σε σχέση με το 2011 που χρησιμοποιούσα special (Αγωνιστικό)καύσιμο.
Θεωρώ ότι ο κος Νίκος Περατινός που βρέθηκε στην Πιτίτσα εκτός προδιαγραφών, δεν είχε να κερδίσει ΤΙΠΟΤΑ. Το μόνο που διακινδύνευε ήταν να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο μοτέρ του ESCORT.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι «ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ» της αγοράς καυσίμων μη έχοντας την δυνατότητα να γνωρίζει τι ακριβώς καύσιμο χρησιμοποιεί.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΜΠΑ
Τρέχω στους αγώνες διοργάνωσης ΦΙΛΜΠΑ από τότε που ιδρύθηκε ως λέσχη. Θεωρώ ότι πάντα το επίπεδο οργάνωσης και σχέσης με του αγωνιζομένους, ήταν ΥΨΗΛΟΤΑΤΟ, σε αντίθεση με άλλους (ελάχιστους βέβαια) που συμπεριφέρονται στους συμμετέχοντες εντελώς απαξιωτηκά !
Μην ξεχνάμε ότι οι αγωνιζόμενοι είναι αυτοί που ΜΑΤΩΝΟΥΝ προκειμένου να διεξαχθούν οι αγώνες.
Πρέπει  αν μη τι άλλο να τους σέβονται.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι, η ΦΙΛΜΠΑ, σέβεται τους αγωνιζόμενους προσφέροντας τους , ΑΡΙΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ !
Με αφορμή την διαμάχη που ξέσπασε ξαφνικά, μεταξύ του Προέδρου του ΣΟΑΑ κου. Πλέσσα  με το Πρόεδρο της ΦΙΛΜΠΑ κο. Καπετανάκη ,για μένα, κακώς παρενέβη και πήρε θέση ο Πρώην Πρόεδρος και νυν μέλος του ΔΣ του ΣΟΑΑ  κος Κοσμόπουλος και πήρε θέση στην Τηλεοπτική Εκπομπή του φίλτατου Στράτου Φωτεινέλη και Νίκου Τσάδαρη, την προηγούμενη εβδομάδα.
Επίσης κακώς διάφοροι, μη εμπλεκόμενοι με το χώρο, διασπείρουν φήμες προκειμένου να απέχουν οι οδηγοί από την συγκεκριμένη Ανάβαση.
Κάτι επίσημο από μεριάς του Συνδέσμου στην αρχή της χρονιάς δεν υπήρξε, με αποτέλεσμα οι αγωνιζόμενοι να φαίνονται ασυνεπείς  προς τους  Χορηγούς κυρίως, με τους οποίους έχουν συμφωνήσει από την αρχή της σεζόν σε ποιους Αγώνες θα συμμετέχουν,  τους Φιλάθλους που περιμένουν να σβήσουν την δίψα τους για θέαμα, και τέλος λοιπούς εμπλεκομένους που δεν ευθύνονται σε τίποτε.
Θεωρώ απαράδεκτο ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ  κος Πλέσσας μαζί με τον κο. Κοσμόπουλο να επικοινωνούν σε προσωπικό επίπεδο και όχι θεσμικό, με καποιους αγωνιζόμενους αποτρέποντας τους από το να συμμετέχουν στην Αιγείρα.
Μπράβο τους λοιπόν τα κατέφεραν να αναβληθεί ο Αγώνας !
Δείχνουν έτσι πόσο σέβονται κατ αρχήν τους συναθλητές τους, τους χορηγούς, τους οργανωτές και την προσπάθεια που κάνουν, και τέλος τους ίδιους τους θεατές !!!

ΠΕΡΙ ΣΟΑΑ
Είμαι ενεργό μέλος του Συνδέσμου από το 1980 όταν πρωτοξεκίνησα να τρέχω. Έμαθα ότι ένας από τους σκοπούς του ΣΟΑΑ είναι να ενώνει τους οδηγούς και όχι να τους διαιρεί !
Τα τελευταία χρόνια όμως εξαιτίας του νοσηρού κλίματος που επικρατεί συνειδητά ΑΠΕΧΩ !
Κάποιοι εκεί μέσα το έχουν καταντήσει «μαγαζάκι τους».
Δεν νοείται Πρόεδρος  του ΣΟΑΑ (Κοσμόπουλος) να παίρνει θέση μεροληπτική σε διαμάχη μεταξύ οδηγών. Συγκεκριμένα σε Ανάβαση Θίσβης, και σε διαμάχη μου με τον κο. Ηλιόπουλο για τα καύσιμα, έλαβε ξεκάθαρα θέση υπέρ του, ενώ  θα έπρεπε να διαφυλάξει τα συμφέροντα και των δυο, και όχι να καταφέρετε εναντίον μου !
Σκοπός του Συνδέσμου είναι η ασφάλεια και η προβολή του σπορ. Δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις ανάμεσα στους οδηγούς. 



ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟ

Με την ευκαιρία που μου δίνεται , σε προσωπικό επίπεδο, θέλω να δώσω μια απάντηση στα όσα ακουστήκαν στην Εκπομπή που ήταν καλεσμένος  ο κος Κοσμόπουλος, σχετικά με «κουμπαριές», «κουμπάρους» και αλλά τέτοια φαιδρά.
Ναι κε. Κοσμόπουλε, με τιμούν με την κουμπαριά τους δυο Μεγάλες Οικογένειες . Αυτή της κας Φερτάκη, και αυτή του Κου. Κώστα Στεφανή !!!
ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο