Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ποιος θα τους σταματήσει .....



Καμία έκπληξη και στο ράλλυ Νέας Ζηλανδίας λες και η ομάδα της Citroen έχει κάνει κάποια γενική συμφωνία ακόμα και με την τύχη για το πώς και που θα κερδίζουν τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί της.
Οι Sebastien Loeb και Mikko Hirvonen, δεν έκαναν το παραμικρό λάθος στη στρατηγική τους αλλά και δεν αντιμετώπισαν ατυχίες.
Νικητής στο τέλος της ημέρας ήταν ο S. Loeb, ο οποίος κράτησε πίσω του τον M. Hirvonen. Ο Αλσατός μάλλον δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ, για αυτό μετά και από την ανεπίσημη οδηγία τουY. Matton να διατηρήσουν τις θέσεις τους.
Στην Power Stage ο S. Loeb κατάφερε να πάρει ακόμα έναν βαθμό φτάνοντας πλέον τους 145 στη βαθμολογία και αφήνοντας 38 βαθμούς πίσω του τον Mikko Hirvonen.
"Ήταν μεγάλο τριήμερο και η οδήγησή μου δεν ήταν τέλεια. Κάναμε μερικά λάθη στην Power Stage όταν πίεσα δυνατά αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε".
"Ήταν υπέροχη μάχη με τον Mikko αλλά είναι καλό που φεύγουμε με τη νίκη", είπε ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Ο Mikko Hirvonen από τη μεριά του, έδειξε να προσπαθεί για τη νίκη στο β’ σκέλος του αγώνα. Κυνήγησε τον S. Loeb, αλλά η ανεπίσημη (για εμάς επίσημη για τους δύο οδηγούς) εντολή τον κρτησε 2ο.
Την Κυριακή ο Φινλανδός έφερε απλά το DS3 WRC στον τερματισμό και να χάρισε στη Citroen το 3ο συνεχόμενο "1-2" φέτος.
Οι οδηγοί της Ford έκαναν τα ίδια πάλι λάθη στην ίδια χρονική στιγμή. Ο Petter Solberg διάλεξε λάθος ελαστικά, ο Jari Matti Latvala βγήκε από το δρόμο στο α’ σκέλος. Το ότι έκαναν πολύ καλό αγώνα μετά τα λάθη δεν διόρθωσε τίποτα, όσο αφορά τη "μάχη" για την πρώτη θέση.
Όμως ήταν ο Petter Solberg, που κατάφερε να φέρει ένα από τα Ford Fiesta WRC RS στην 3η θέση και έτσι κράτησε ζωντανές τις ελπίδες της ομάδας στο πρωτάθλημα.
"Είμαι ικανοποιημένος που ολοκληρώσαμε τον αγώνα. Ήρθαμε εδώ για τη νίκη, αλλά η 3η θέση είναι καλή, πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι λοιπόν".
"Η ομάδα και το αυτοκίνητο ήταν φανταστικά, αλλά πρέπει να ελπίζουμε πως γρήγορα θα παλέψουμε για την πρωτιά", είπε ο P. Solberg ο οποίος πήρε και δύο βαθμούς από την 2η θέση στην Power Stage.
Ο Jari-Matti Latvala ήταν για μια ακόμα φορά εκτός των πρώτων 5 θέσεων. Το καλό για τον Φινλανδό είναι ότι κέρδισε την Power Stage και πήρε 3 βαθμούς, ενώ τελικά τερμάτισε στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης.
Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ο Evgeny Novikov (Ford Fiesta WRC RS), ο οποίος βάζει σοβαρή υποψηφιότητα να διεκδικήσει τη θέση του J. M. Latvala.
Στην 5η θέση τερμάτισε ο Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC) .Ο νεαρός Βέλγος κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας κάνοντας εντυπωσιακή εμφάνιση.
Ο Dani Sordo παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας έφερε το Mini της Prodrive στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές στο τελευταίο σκέλος
Ο άτυχος του αγώνα ήταν ο Ott Tanak ο οποίος στην 20η ειδική διαδρομή βγήκε από το δρόμο και μετά από ανατροπή έκανε μεγάλη ζημιά στο Ford Fiesta της M-Sport.
Ο Εσθονός εγκατέλειψε άδοξα τον αγώνα τη στιγμή που βρισκόταν στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο