Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fiat 500-595 Abarth Competitzione & Turismo !


Μαζί με τα Abarth Punto Scorpione και το 500-595 Tributo Maserati που θα παραχθούν σε 199 και 499 μονάδες αντιστοίχa, η Fiat θα παρουσιάσει στην ελβετική έκθεση δύο πιο soft και με περισσότερες πιθανότητες να αποκτηθούν εκδόσεις του δημοφιλούς 500.
Ο λόγος για τις Abarth 595 Competizione και Τurismo, δύο εκδόσεις του 500 που εναρμονίζονται με την παράδοση της φίρμας και το moto του ιδρυτή της, Karl Abarth, που ήθελε να δημιουργεί αυτοκίνητα με τα οποία "Οι άνθρωποι θα τρέχουν τις Κυριακές στις πίστες και την επομένη θα πήγαινουν στα γραφεία τους".
Έτσι, κυρίαρχο στοιχείο και των δύο εκδόσεων είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,4 λίτρων με απόδοση 160 ίππους ο οποίος "κλειδώνει" -στην περίπτωση της 595 Turismo- το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα.


Στην περίπτωση της 595 Competizione έκδοσης η οποία αντλεί την έμπνευσή της από την ομώνυμη έκδοση του 1959 το παραπάνω μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για την επιτάχυνση της από 0-100 χλμ./ώρα αυξάνεται στα 7,6 δευτερόλεπτα.
Την εικόνα της 595 Competizionne συμπληρώνουν τo χρώμα Grigio Record, η μοναδική, για την περίπτωσή της, σχεδίαση στις ζάντες, οι τροχοί των 17 ιντσών και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Στο εσωτερικό η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις και bucket καθίσματα της Sabelt.


Λίγο πιο υψηλών τόνων είναι η έκδοση 595 Turismo η οποία επιλέγει τη διχρωμία κόκκινου μαύρου για το εξωτερικό του αμαξώματος και αυτοπροσδιορίζεται δικαιολογημένα ως πιο αιχμηρή και sport σε σχέση με την 595 Competizione, εντάσσοντας στον εξοπλισμό της το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο Abarth Competizione με τα paddles στο τιμόνι και αφαιρώντας 2/10 του δευτερολέπτου από το χρόνο που χρειάζεται η 595 Competizione να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...