Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή ΣΟΑΑΒΕ προς ΟΜΑΕ/ΕΠΑ-ΕΘΕΑ



ΠΡΟΣ: ΟΜΑΕ/ ΕΠΑ-ΕΘΕΑ

Κύριοι

Επανερχόμαστε καθόσον στις δύο προηγούμενες επιστολές μας δεν λάβαμε καμία απάντηση ή έστω τοποθέτηση σας στα διαλαμβανόμενα σε αυτές.
Εν τω μεταξύ με την ανακοίνωση του προγράμματος αγώνων για το 2012 και τη κατάρτιση των κατηγοριών των αυτοκινήτων που θα προσμετρούνται στους θεσμούς των πρωταθλημάτων δημιουργούνται εύλογες απορίες και ενστάσεις οι οποίες αναφέρθηκαν και συζητήθηκαν στη ΓΣ/ ΣΟΑΑΒΕ όπου και αποφασίστηκε μεταξύ άλλων να δημοσιοποιηθούν.
Πρώτα όσον αφορά τους αγώνες, συμφωνούμε, όπως και από χρόνια πριν ήταν θέση του ΣΟΑΑΒΕ, στη προσπάθεια μείωσης του αριθμού τους. Διαπιστώνουμε όμως με λύπη μας ότι η μείωση έγινε για τις περιφερειακές πόλεις σε αντίθεση με την Αθήνα όπου, κατά την άποψη μας, καταφέρετε σκόπιμα να δημιουργήσετε μία ακτίνα μέχρι 200 ΚΜ με αγώνες γύρω σας. Παράλληλα πριμοδοτήσατε τους αγώνες γύρω από την Αθήνα και δημιουργήσατε το πρωτόγνωρο έπαθλο Αττικής με τρείς μόλις αγώνες κοροϊδεύοντας έτσι όχι μόνο τους εαυτούς σας, που είναι και δικαίωμα σας, αλλά και τους υπολοίπους εκτός Αττικής αγωνιζομένους. Παρ' όλα αυτά πρέπει να καταθέσουμε και την άποψή μας ότι όσον αφορά το Πρωτάθλημα Ασφάλτου και μόνον, ότι μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους η κατανομή του.
Η καθιέρωση κοινού καυσίμου από όλους μας βρίσκει από την αρχή αντίθετους διότι δε μπορεί αφενός να εξασφαλιστεί ο έλεγχος νομιμότητας και αφετέρου δεν εξασφαλίζεται η ποιότητα παρεχομένου καυσίμου από κάποια πρατήρια. Το πρόσχημα εφαρμογής αυτού του μέτρου για επίτευξη χαμηλότερου κόστους όμως εξανεμίζεται από άλλες ταυτόχρονες επιλογές σας. Παράδειγμα πόσο έγκυρη και μελετημένη μπορεί να θεωρηθεί η απόφασή σας να ενταχθούν τα κιτ-καρ και τα R2 στην Α6 λίγο πριν από την έναρξη της περιόδου μη δίνοντας τη δυνατότητα του προγραμματισμού στους ενδιαφερομένους, Αυτή σας η κίνηση ουσιαστικά καταστρέφει μια δυνατή σε συμμετοχές κατηγορία όπου οι αγωνιζόμενοι για να είναι πλέον ανταγωνιστικοί θα πρέπει να επενδύσουν πάρα πολλά χρήματα. Με τη παρούσα κατάσταση κύριοι της επιτροπής και κύριε Πρόεδρε της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ δείχνετε από τώρα και πριν καν αρχίσουν οι αγώνες τους κυπελλούχους της κλάσης. Προλαβαίνοντας τη θέση σας ότι αυτό ισχύει στους θεσμούς του εξωτερικού μάλλον θα πρέπει να σας προσγειώσουμε στην ελληνική πραγματικότητα και στον εθνικό κανονισμό που τον επικαλείστε κατά το δοκούν.
Άλλο ένα πλήγμα που καταφέρατε κατά μερίδας αγωνιζομένων είναι το να μη προσμετρούνται πλέον τα ΕΕ στη F2. Και μία αδικία που κρατάει χρόνια είναι η εξαίρεση των 2000 κιτ-καρ από τη F2. Αυτά τα αυτοκίνητα προσφέρουν θέαμα και κύρος στο θεσμό, απαιτούν πολλά χρήματα για το στήσιμό τους και τη συντήρησή τους και η απώλειά τους από τους αγώνες κάθε άλλο παρά προς όφελος κανενός δεν είναι. Κανενός, εκτός ίσως από κάποιους διεκδικητές της κατηγορίας , που όπως αναφέρεται και σε προηγούμενη παράγραφο, δυστυχώς φωτογραφίζονται και χωρίς ιδιαίτερο κόπο σκέψης. Μη ξεχνάμε ότι η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια αλλά πρέπει και να φαίνεται.
Επί του θέματος επισυνάπτεται και επιστολή του συναδέλφου αγωνιζομένου κ. Ι. Κωνσταντινίδη η οποία προσυπογράφεται τόσο από το ΔΣ/ΣΟΑΑΒΕ όσο και από αγωνιζομένους. Θα επανέλθουμε με νεώτερη επιστολή για θέματα που αφορούν τη λειτουργία και το ρόλο της Ομοσπονδίας.

Το ΔΣ/ΣΟΑΑΒΕ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ κου. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ 

ΠΡΟΣ: EPA-OMAE-ELPA 27/01/2012 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΘΕΜΑ: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F2 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑ ΤΟ 2012

Κύριοι του : ΔΣ ΤΗΣ ΕΠΑ-ΟΜΑΕ-ΕΛΠΑ

ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤIΚΟΤHΤΑ !:
Εδώ και πολλά χρόνια από όσο γνωρίζω τον εαυτό μου, αλλά και μέσα από τις διάφορες συζητήσεις που κάνουμε ως κομμάτι των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, από την θέση μας όσο μικρή η μεγάλη είναι αυτή, ως οδηγοί αγώνων αλλά και από οποιαδήποτε άλλη θέση, πχ από ανθρώπους που βρίσκονται στον χώρο και δεν μιλάω για τα στελέχη των ΔΣ αλλά από τους απλούς <<ήρωες>> των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ έχουμε μάθει και είναι κοινό μυστικό ότι πάντα αποφασίζουν για μας <<κάποιοι άλλοι>> χωρίς να μας ρωτήσουν καθόλου, χωρίς να πάρουν μια γνώμη από το σώμα των Ελλήνων αγωνιζομένων σε όποια θέση και αν βρίσκονται! Κύριοι οι μόνοι που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!! <<ΚΑΙ ΠΛΗΤΤΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ!!!!>> , είναι οι αγωνιζόμενοι σε όλους τους τομείς και σε αυτούς θα πρέπει βάση της λογικής να δίνεται ο λόγος αλλά και η γενική σημασία και όχι σε αυτούς που θα έπρεπε να <<υπηρετούν>> το άθλημα και βρίσκονται σε στρατηγικές θέσεις! Πλήττονται
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ:
Εμείς οι απλοί αγωνιζόμενοι, που από το υστέρημα μας προσπαθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα μέσα από τις όποιες οικονομικές δυσκολίες, ο καθένας ξεχωριστά, παραμερίζοντας μερικές φορές και αφήνοντας πίσω αλλά ποιο σημαντικά πράγματα, για να μπορέσουμε να είμαστε εντάξει στο προσωπικό μας <<ραντεβού>>, με την έναρξη των αγώνων αυτοκινήτου για να κάνουμε ακόμα μια φόρα το όνειρο και το πάθος μας πραγματικότητα! ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!! πάντα την συμμετοχή, αλλά και τα έξοδα μας όσο και αν είναι αυτά, και προσπαθούμε να πάμε σε όσους περισσότερους αγώνες μπορούμε όσο ποιο μακριά μπορούμε! ΔΗΛΑΔΗ ΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!!! <<ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΙΑ ΖΩΗ>> Για να μπορέσουν να υπάρχουν!. Μην μου πείτε ότι υπάρχει ένας άνθρωπος που ασχολείτο με τον χώρο των αγώνων και θα συμφωνήσει στο γεγονός ότι μόνο με τις πρώτες συμμετοχές μπορεί να γίνει ένας αγώνας η ακόμα καλυτέρα ένα ολόκληρο πρωτάθλημα!!
ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ :
Eσεις <<άρχοντες>> του σπορ, <<δεν τα λέμε εμείς τα έχει γράψει η ιστορία>> με απλά Ελληνικά αντί να μικρύνετε την ψαλίδα των κάθε προβλημάτων, που προκύπτουν την κάθε δεδομένη στιγμή, στην εκάστοτε αγωνιστική χρονιά, στον εκάστοτε μικρό η μεγάλο αγώνα! Απλά την μεγαλώνετε κάτι που λογικά δεν εννοείτε! Διότι είναι στις υποχρεώσεις σας από όποια βαθμίδα αλλά και θέση βρίσκεστε να μην γίνεται! Έχετε την εντύπωση ότι μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα ενδιαφέρει, τον κάθε αγωνιζόμενο οι διαφωνίες που έχετε σε προσωπικό επίπεδο; Η απάντηση είναι φυσικά και όχι, αρκεί όμως να μην πλήττονται τα συμφέροντα αλλά και το ποιο σοβαρό από όλα, την ασφάλεια των αγώνων . Κάτι που φυσικά ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ>>!! Και σε μερικές περιπτώσεις και επικίνδυνη!!! Όταν ένας αγωνιζόμενος κάνει ένα παράπτωμα τρέχετε όλοι να τον τιμωρήσετε κάτι που φυσικά δεν είμαστε καθόλου αντίθετοι, μιας που υπάρχει ο κώδικας του αθλήματος! Όταν όμως ένα μέλος τις εκάστου επιτροπής αγώνων η ένας κριτής η ακόμα ένας αγωνοδίκης κάνει κάτι που είναι σοβαρό η λιγότερο σοβαρό παράπτωμα,(και αφορά αγωνιζομένους) δια μαγείας αυτο εξαφανίζεται!
ΚΥΡΙΟΙ ΩΣ ΕΔΩ ΣΑΣ <<ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ>>! :
Κύριοι Δεν απαιτώ, ζητώ και ζητάμε τα αυτονόητα. Επειδή οι καιροί είναι πραγματικά δύσκολοι και τα περιθώρια είναι πολύ στενά. Κάτι που το Ελληνικό πρωτάθλημα δεν το αντέχει ειδικά σε αυτήν την χρονική στιγμή, κοιτάξτε λίγο χαμηλότερα και όχι μόνο ψηλά και εκεί που σας ενδιαφέρει! Στα μάτια τον Έλληνα αγωνιζόμενο των μικρών -μεγάλων κατηγοριών, αλλά ειδικά της κατηγορίας ΕΕ που εκπροσωπώ και τιμώ τόσα χρονιά, μαζί με τους συναθλητές μου σε όλη την Ελλάδα, είναι και ήταν <<έγκλημα>> να έχουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της κατηγορίας ΕΕ! Εμείς αυτό τόσα χρονιά είχαμε την οικονομική δυνατότητα να συντηρούμε, κάναμε κάποιο ιδιαίτερο κακό στο εκάστοτε Ελληνικό πρωτάθλημα τόσο! που στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή θα πρέπει να βγούμε από την F2 και να μας στερήσετε το δικαίωμα ειδικά και σε ένα νέο αγωνιζόμενο της διάκρισης επί του συνόλου!! Εάν κινηθήκατε με γνώμονα το εξωτερικό τότε θα σας τονίζω ότι εκεί υπάρχουν πληθώρα συμμέτοχων αγωνιστικών, της παρόμοιας κατηγορίας ΕΕ ,κάτι που δίνει το δικαίωμα να γίνεται μια ανεξάρτητη κατηγορία μόνο και μόνο από τον αριθμό χωρίς να επηρεάζει το σύνολο του αγώνα! Εδώ όμως στην πραγματικότητα της Ελλάδος δεν υπάρχουν αυτοί οι αριθμοί για να γίνει κάτι τέτοιο. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του ! Σημείωση δεν είμαστε εναντίον καμιάς άλλης κατηγορίας (όντος είμαστε σε θέση να συζητήσουμε όποια <<φόρμα>> προκύψει για την λύση του προβλήματος πχ βάρος αγωνιστικού, οικονομικά θέματα, λειτουργικά , τεχνικές ελευθερίες κτλ)
ΖΗΤΑΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ:
Ειδικά αυτήν που αφορά την κατηγορία ΕΕ, την όποια και εκπροσωπούμε στους Ελληνικούς αγώνες χωρίς φυσικά να μην ζητάμε και την συζήτηση εφ όλης της ύλης στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και με τις τελευταίες αλλαγές στις κατηγορίες Α6-ΕΕ. Για το 2012, κάτι που μας έχει πραγματικά ενοχλήσει σε όλα τα επίπεδα ! Ευχαριστούμε εκ τον πρότερων και ζητάμε για πολλοστή φόρα μια συζήτηση, κάτι που είναι αυτονόητο και που θα έπρεπε να έχει γίνει! Είμαστε διατεθειμένοι να αγωνιστούμε ενωμένοι για τα αγωνιστικά ζητήματα που μας αφορούν πάντα στην λογική του εφ αγωνίζεστε !


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...