Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απάντηση Χαλιβελάκη στην επιστολή παραίτησης Μπιλαδέρη


Σε επιστολή του ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, Μανώλης Χαλιβελάκης απαντά στον κ. Β. Μπιλαδέρη και δίνει σημαντικές διευκρινίσεις στα θέματα που έθιξε ο τελευταίος στην επιστολή παραίτησής του από μέλος του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.



"Αξιότιμε κ. Μπιλαδέρη,

Μετά λύπης μου πληροφορήθηκα την παραίτησή σας από μέλος του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ και Περιφερειάρχη Β. Ελλάδος και στη σχετική σας επιστολή, διάβασα τους λόγους που επικαλείστε για την απόφασή σας αυτή. Στους λόγους αυτούς λοιπόν, έχω χρέος απέναντι σε εσάς προσωπικά και τη Λέσχη την οποία εκπροσωπείτε, στα Σωματεία/Μέλη του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ και σε όλα τα Σωματεία /Μέλη της ΟΜΑΕ να απαντήσω,  αφού η άμεση δημοσιοποίηση της επιστολής σας χωρίς καμία προηγούμενη επικοινωνία μου αφαίρεσε τη δυνατότητα να τοποθετηθώ και να σας αναπτύξω προσωπικά  όσα ακολούθως σας παραθέτω.
1.    Κατ αρχάς, αναφέρεστε στο ότι δεν “ενημερωθήκατε για το σχέδιο των αγώνων, ως Δ.Σ. ώστε να αποφευχθούν κάποια λάθη του 2011". Σας υπενθυμίζω λοιπόν ότι λάβατε επιστολή/mail με το πρόγραμμα των αγώνων για το 2012, η οποία εστάλη σε όλα τα Σωματεία/Μέλη του Δ.Σ., με τη διευκρίνιση ότι είναι το τελικό σχέδιο των αγώνων (διαμορφωμένο από τις αντίστοιχες Επιτροπές), το οποίο έχει υποβληθεί στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ προς έγκριση και ότι θα ανακοινωθεί επισήμως πλέον την Παρασκευή 23/12/11. Άρα είχατε στη διάθεσή σας ένα χρονικό διάστημα για οποιεσδήποτε παρατηρήσεις, αποκλειστικά και μόνο ως μέλος του Δ.Σ. και όχι για ίδιον όφελος.  Βάσει καταστατικού,  το Δ.Σ. μεριμνά και αποφασίζει για κάθε τι που αποσκοπεί στην ουσιαστική εκπλήρωση του σκοπού της Ομοσπονδίας.
2.    Το όραμά σας ήταν, είναι και θα είναι όραμα όλων των Σωματείων/Μελών του Δ.Σ. και εμού προσωπικά καθώς και όραμα όλων των μελών των Επιτροπών, οι οποίοι και αυτοί με τη σειρά τους καταναλώνουν όχι μόνο χρόνο - ατελείωτες ώρες - αλλά επιβαρύνονται, όπως κι εσείς, με τα έξοδα μετακίνησής τους, έξοδα τα οποία ουδόλως ευκαταφρόνητα είναι.
3.    Για τα συμβούλια “άνευ ουσίας”  τα οποία επικαλείστε, απλά θα σας υπενθυμίσω περιληπτικά,  ότι έχουμε συζητήσει τα ακόλουθα:
•    1η Συνεδρίαση:  Συγκρότηση Σώματος
•    2η Συνεδρίαση: Λειτουργία της Ομοσπονδίας - Συντονισμός μεταξύ Λεσχών και ΟΜΑΕ - Δημιουργία βάσης δεδομένων
•    3η Συνεδρίαση:  Οικονομική διαχείριση
•     4η Συνεδρίαση:  Υποχρεώσεις Σωματείων προς την ΟΜΑΕ – Στελέχωση αγώνων – Παράνομοι αγώνες και κυρώσεις
•     5η Συνεδρίαση:  Έγκριση εγγραφής/ένταξης νέων Σωματείων στην ΟΜΑΕ – Αρμοδιότητες ΟΜΑΕ –   Αρμοδιότητες ΕΠΑ
•    6η Συνεδρίαση: Τροποποίηση Αγωνιστικού Προγράμματος 2011
•    7η Συνεδρίαση: Απόφαση για την Προεδρία της ΕΠΑ 2011/12 – Γραμματειακή υποστήριξη της Ομοσπονδίας
•    8η Συνεδρίαση: Δημιουργία Επιτροπών και αναφορά στο έργο τους – Ανάγκη προώθησης εγγράφων Λεσχών προς τη Γ.Γ.Α. – Νομιμοποίηση ΟΜΑΕ – Εκθέσεις Παρατηρητών – Οικονομικός απολογισμός 2011 – Διαχωρισμός και διευκρίνηση των ρόλων ΟΜΑΕ και ΕΠΑ.
Αν εσείς θεωρείτε αυτά θέματα άνευ ουσίας για μια νεοσύστατη Ομοσπονδία, με τις όποιες αδυναμίες λειτουργίας, δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο επ΄ αυτού.
Δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι πρώτη φορά όλοι μας εμπλεκόμαστε  σε τέτοιου είδους εγχείρημα, τη διαχείριση μιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και όλοι προσπαθούμε να λειτουργήσει, να αποδώσει θετικά και να υλοποιήσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.
Σχετικά με τον χαρακτηρισμό περί “διακοσμητικού στοιχείου”, σας γνωρίζω ότι όταν συνεδριάζουμε, τίθενται τα θέματα  και ανοίγει ο διάλογος μεταξύ μας, οπότε αυτόματα ακυρώνεται ο προσβλητικός όρος που χρησιμοποιήσατε για τον εαυτό σας, υπονοώντας όμως πιθανότατα και τα άλλα μέλη του Δ.Σ.
4.    Για το θέμα της “ανοχής” από πλευράς μου έναντι των Σωματείων που δεν είναι “κομπλέ” ως προς τα έγγραφα που είναι απαραίτητα για την αναγνώριση της Ομοσπονδίας από την Αθλητική Αρχή, υπενθυμίζω ότι:
a.    Βούληση όλου του Δ.Σ. ήταν και παραμένει η ένταξη στην Ομοσπονδία όσο το δυνατόν περισσοτέρων πραγματικών λεσχών οι οποίες αναπτύσσουν δραστηριότητα στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και όχι Λέσχες -σφραγίδες.
b.    Κοινό το πρόβλημα που εντοπίσαμε για τις Λέσχες που δεν ολοκλήρωσαν τον φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά τους  και για το λόγο αυτό αποφασίσα¬με να αναθέσουμε σε συγκεκριμένο άτομο με την υποστήριξή μας να αναλάβει να “τρέξει” την υπόθεση αναγνώρισης της Ομοσπονδίας.
c.    Δεν υπήρξε καμία “ιδιαίτερη μεταχείριση” και εσκεμμένη ανοχή προς κάποια Μέλη/Λέσχες της Ομοσπονδίας και στη Γ.Σ. που πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο του 2011, η τελευταία διορία που δόθηκε για την ολοκλήρωση των φακέλων ήταν έως τον Ιούνιο του 2012. Άποψή μας ήταν και παραμένει να συμπεριλάβουμε όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη και όχι πώς θα τα αποκλείσουμε.
5.    Σχετικά με το θέμα της συγκρότησης και λειτουργίας των επιτροπών, σας γνωρίζω ότι υπάρχει ανοικτή γραμμή επικοινωνίας για οποιοδήποτε θέμα μεταξύ της ΟΜΑΕ, της ΕΠΑ, των Επιτροπών, των Λεσχών και των Αγωνιζομένων και παράγεται γόνιμο έργο. Αν είχατε οποιοδήποτε θέμα, άποψη ή πρόταση, ελεύθερα μπορούσατε να τα υποβάλλετε στην αντίστοιχη επιτροπή προκειμένου και σεις να συνεισφέρετε στο έργο αυτό. Δυστυχώς μέχρι σήμερα καμία πρόταση δεν έχει υποβληθεί εκ μέρους σας είτε αφορά την λέσχη σας είτε τον χώρο που ως περιφερειάρχης καλύπτετε. Σχετικά με το βαρύτατο χαρακτηρισμό που χρησιμοποιείτε, ότι άτομα των επιτροπών ‘’ικανοποιούν κάποια συγκεκριμένα συμφέροντα”, σας γνωρίζω ότι εσείς έχετε το βάρος της αποδείξεως των ισχυρισμών σας ειδάλλως παραμένουν κοινή συκοφαντία. Αν έχετε στοιχεία ή ενδείξεις περί του αντιθέτου, παρακαλώ να τα κατονομάσετε. Αλήθεια τόση εμπάθεια γιατί;;
6.    Για τα σχόλια περί της άψογης διοργάνωσης αγώνων από τη Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας, την οποία εκπροσωπείτε, δεν έχω να αντιπαραθέσω τίποτα διότι αυτό δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της ΟΜΑΕ. Τα μέλη της ΟΜΑΕ στο Δ.Σ. δεν προωθούν τα συμφέροντα της λέσχης που εκπροσωπούν. Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχει η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ η οποία έχει την εποπτεία  της διοργάνωσης των αγώνων σύμφωνα με το Καταστατικό.  Οι αγώνες που διοργανώνονται σαφώς αξιολογούνται και υπάρχει η Επιτροπή Κανονισμών-Εκπαίδευσης & Αξιολόγησης στην οποία, σε συνδυασμό με την Επιτροπή Ραλλύ, θα μπορούσατε να είχατε απευθυνθεί για οποιοδήποτε θέμα σχετικό με τον αγώνα που αναφέρεσθε.
7.    Στις αποφάσεις μας, για τον περιορισμό των αγώνων από το Αγωνιστικό Πρόγραμμα του 2012 πρυτάνευσε η λογική για την οικονομική διευκόλυνση των αγωνιζομένων, οι οποίοι δεν υποχρεούνται αυτήν τη χρονιά να συμμετάσχουν σε ανάλογο αριθμό αγώνων με του 2011 και η επιλογή αγώνων έγινε και πάλι με γνώμονα τη χαμηλότερη κατά το δυνατόν οικονομική τους επιβάρυνση.
8.    Αντιπαρέρχομαι τους προσωπικούς σας χαρακτηρισμούς για “χάιδεμα των αυτιών” και είναι το τελευταίο που θα περίμενα να μου προσάψει κάποιος.
Κύριε Μπιλαδέρη,
Άποψή μου ήταν και παραμένει, καθώς και της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών της ΟΜΑΕ, ότι η Ομοσπονδία που δημιουργήσαμε αποτελεί το κυρίαρχο θεσμικό όργανο για την ανάπτυξη του  Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και όχι χώρος έκφρασης και ικανοποίησης μικροσυμφερόντων.
Τέλος, παρά τους ατυχείς σας χαρακτηρισμούς και εντελώς καλόπιστα, πιστεύω ότι  οφείλατε να παραμείνετε, να δώσετε τη μάχη σας και να συνεισφέρετε ακόμη και με την κριτική σας. Εφ’ όσον επιμένετε στην παραίτησή σας, θα αντικατασταθείτε στο επόμενο Δ.Σ. όπως προβλέπεται από το Καταστατικό και όσον αφορά τον τίτλο του περιφερειάρχη με τον οποίο σας περιέβαλε η ΟΜΑΕ αντιλαμβάνεσθε ότι δεν μεταβιβάζεται με τον τρόπο τον οποίο αναφέρετε στην παραίτησή σας."

Μανώλης Χαλιβελάκης
Πρόεδρος ΟΜΑΕ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...