Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

80ο Rally Monte Carlo - 1ος Γύρος WRC 2012



Ο Sebastien Loeb έγραψε ξανά το όνομά του με χρυσά γράμμα στην ιστορία ενός εκ των σπουδαιότερων αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, κερδίζοντας το 80ό Rally Monte Carlo και μαζί την τελευταία Power Stage, που του χάρισε την απόλυτη βαθμολογική συγκομιδή στον πρώτο αγώνα του WRC 2012.
Ο πρωταθλητής είχε ανέβει στην κορυφή της γενικής κατάταξης έπειτα από την έξοδο και οριστική (μιας και δεν ίσχυε ο κανονισμός Rally 2 -πρώην Superally- σε αυτό τον αγώνα) εγκατάλειψη του Jari Matti Latvala στο τέλος της πρώτης μέρας του πενθήμερου αγώνα, Τετάρτης 18/01.
Ο νεαρός Φινλανδός της Ford είχε κάνει λίγο νωρίτερα μια εμπνευσμένη επιλογή ελαστικών για τις συνθήκες πάγου και χιονιού και είχε μέχρι τότε προβάδισμα μισού λεπτού, αποδεικνύοντας από την πρώτη στιγμή τις φετινές προβλέψεις ότι έχει την ικανότητα να "κοιτάξει στα μάτια" τον S. Loeb για τον φετινό τίτλο.
Στον τερματισμό ο Sebastien Loeb δήλωσε: "Είναι πάντοτε υπέροχο να ξεκινάς τη χρονιά με τέτοιο τρόπο, ειδικά μπροστά σε τόσους πολλούς θεατές. Είναι εξαιρετικό ότι κέρδισα τους μέγιστους βαθμούς στον πρώτο αγώνα και ένα τέλειο ξεκίνημα. Όμως το Monte Carlo είναι ο αγώνας μου - θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους".


Στην Power Stage το δεύτερο χρόνο πέτυχε ο νέος ομόλογος του Γάλλου στη Citroen, Mikko Hirvonen και τον τρίτο ο Evgeny Novikov της M-Sport. Έτσι, ο Φινλανδός και ο Ρώσος πήραν 2 και 1 βαθμούς αντίστοιχα, επιπλέον των βαθμών που τους χάρισε η 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Η μάχη του βάθρου έκλεισε με τον Dani Sordo (ΜΙΝΙ) στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και τον Petter Solberg (Ford) στην τρίτη. Ο Νορβηγός είχε ελάχιστες ελπίδες να περάσει τον Ισπανό - και τις έχασε και αυτές όταν αναγκάστηκε να μπει στην Power Stage με χρησιμοποιημένα χειμερινά ελαστικά.
Σε κάθε περίπτωση, τόσο ο Petter Solberg όσο και ο Mikko Hirvonen, σημειώνοντας μεταξύ άλλων και ταχύτερους χρόνους σε Ειδικές Διαδρομές, τα πήγαν αρκετά καλά στον πρώτο τους μόλις αγώνα με τις νέες τους ομάδες και τα νέα τους αυτοκίνητα, τα Ford Fiesta WRC και Citroen DS3 WRC αντίστοιχα.
Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο βετεράνος Francois Delecour. Ο Γάλλος πετύχαινε διαρκώς άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους -δεδομένης της δεκαετούς απουσίας του- με το Ford Fiesta WRC της M-Sport και τερμάτισε 6ος. Στην Power Stage, μάλιστα, άφησε τον συνοδηγό του Dominique Savignoni να οδηγήσει, τιμώντας τον έτσι για την αποχώρησή του από τα ράλι.
Ο Γάλλος Pierre Campana, αντικαταστάτης του Kris Meeke στην εργοστασιακή ΜΙΝΙ για αυτό τον αγώνα, τα πήγε αρκετά καλά στο ντεμπούτο του - δεδομένου ότι κέρδισε τον ταλαντούχο Εσθονό Ott Tanak.
Ο Sebastien Ogier ήταν μια από τις μεγάλες εγκαταλείψεις του αγώνα. Ο Γάλλος ήταν εκθαμβωτικά γρήγορος με το Skoda Fabia προδιαγραφών S2000 (της αγωνιστικής ομάδας της Volkswagen) και βρισκόταν στην μάχη της πρώτης εξάδας μπροστά από πολλά ταχύτερα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.
Ωστόσο, στο τέλος της ημέρας είχε το σφοδρότερο ατύχημα της καριέρας του -όπως το χαρακτήρισε ο ίδιος- και εγκατέλειψε. Ο συνοδηγός του Julien Ingrassia τραυματίστηκε στο δεξί του χέρι, αλλά αναμένεται να συμμετάσχει κανονικά στο Ράλι Σουηδίας (9-12 Φεβρουαρίου 2012).


Στο μεταξύ, το νέο μεγάλο ταλέντο που εξελίσσει η Citroen -μετά τη ρήξη της με τον S. Ogier-, ο Βέλγος Thierry Neuville, εγκατέλειψε στο τέλος της πρώτης μέρας από την 8η θέση της γενικής κατάταξης.
Την κατηγορία SWRC κέρδισε ο Craig Breen, έπειτα από την εγκατάλειψη του Per Gunnar Andersson το βράδυ του Σαββάτου, όταν το Proton Satria του παρουσίασε διαρροή καυσίμου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)