Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Cooper 24 Ώρες Off Road 2011



Ποιος αλήθεια το περίμενε; Μια χρονιά που η Ελλάδα θέλει να ξεχάσει, ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη γνώρισε τις μεγαλύτερες δόξες του. Από την εκκίνηση στην πλατεία Κοτζιά, μέχρι το Μοσχοπόδι, κόσμος, πρωτόγνωρος για τα δεδομένα των αγώνων εκτός δρόμου στην Ελλάδα, ήρθε να εμψυχώσει τα πληρώματα και να παρακολουθήσει το μοναδικό θέαμα.
«Ξεχάστε όσα έχετε ακούσει για την Αθήνα…», έγραψε στο marathonrally.com ο ανταποκριτής του στον αγώνα. «… Η πόλη σφύζει από ρυθμό, είναι ζωντανή, η αστυνομία και οι άνθρωποι είναι φιλικοί, δεν υπάρχουν πορείες και διαμαρτυρίες. Μερικές χιλιάδες κόσμου παρακολούθησαν την εκκίνηση…». Το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011, πέρα από ένας μεγάλος αγώνας, ήταν και μία ζωντανή διαφήμιση της χώρας μας !
Σε αριθμούς; 96 οχήματα, από 8 χώρες της Ευρώπης, ξεκίνησαν εμπρός στο Παλιό Δημαρχείο τον αγώνα, μπροστά σε χιλιάδες κόσμου. Μετά από 900 τόσα χιλιόμετρα, 5 ειδικές διαδρομές και 24 ώρες, κάπου 50 έφτασαν στον τερματισμό. Από αυτά τα 38 είδαν την καρό σημαία, αφού τα υπόλοιπα 12 δεν κατάφεραν να… εκπληρώσουν τις απαιτήσεις του κανονισμού και των σφιχτών ωραρίων.
Αγωνιστικά; Στα μηχανάκια και τα «γουρούνια» η Ελλάδα κυριάρχησε. 


Στα αυτοκίνητα μας κέρδισε η γειτονική Βουλγαρία. Ο Δημήτρης DOC Αθανασουλόπουλος «πέταγε» χαμηλά στα δίτροχα, βάζοντας τα γυαλιά στον Ugo Filoza από την Ιταλία, αλλά και τον εκπληκτικό νεαρό Τσέχο Tosenovsky jr. Στα quads ο αειθαλής Chris CBi, κατά κόσμο Χρήστος Σταμπολτζής, έδωσε μαθήματα οδήγησης και αντοχής. Δεν κέρδισε μόνο, αλλά σημείωσε και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο του αγώνα, πίσω από τον… γιατρό.
Στα αυτοκίνητα, στην μεγάλη κατηγορία, οι Trayanov /Marinkov έδειξαν από την αρχή ότι ήρθαν να κερδίσουν για μία ακόμη φορά, τη δεύτερη συνεχόμενη, τον αγώνα και τα κατάφεραν, εξασφαλίζοντας και το Balkan Cup. Μόνοι που τους αντιστάθηκαν οι Μανιαδάκης/Αραπάκου, που έκαναν απίστευτα πράγματα με το δανεικό Pajero, αλλά είχαν προβλήματα και έπεσαν πίσω. Οι Δημητριάδης/Κάλφας, χωρίς τετρακίνηση, έφτασαν πολύ κοντά στην εγκατάλειψη, αλλά δεν το έβαλαν κάτω, συνέχισαν ακάθεκτοι, τερμάτισαν δεύτεροι και εξασφάλισαν το Ελληνικό Πρωτάθλημα. Στην τρίτη θέση οι Χρήστου/Αμαξόπουλος – ναι ο γνωστός – οδήγησαν με σύνεση και εντυπωσίασαν με την επίδοσή τους.
Στα normal οι Πέτροβιτς/Σταθόπουλος ήταν άπιαστοι ! 
Έκαναν χρόνους αντίστοιχους της Ζ1 (!), αλλά το παράκαναν στο να υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας και έχασαν τη θέση από τους Trayanov /Marinkov, που ολοκλήρωσαν το Βουλγαρικό θρίαμβο. Οι Εγγλεζόπουλος/Καραμηνά/Ρήγα με το Wrangler της αντιπροσωπείας συμπλήρωσαν το βάθρο, μετά από μία σταθερή πορεία. Η έκπληξη του αγώνα ήταν οι Μπερσής/Ξηρός που ανέβηκαν τέταρτοι, μετά τις απίστευτες ποινές «ταχύτητας» των υπόλοιπων. Η Mitsos εγκατέλειψε με μηχανικά προβλήματα και έχασε την ευκαιρία να είναι η πρώτη γυναίκα που κερδίζει τίτλο στον χώρο.


Στις δύο «μικρές» κατηγορίες, των πρωτελατών και των SUVs, τερμάτισε από ένα αυτοκίνητο μόνο! Οι Παλτζούδης/Γεωργάκης με το Jimny ήταν οι πρώτοι «νέοι» και οι Αλεξανδρόπουλος/Τουρκάμπης/Κόκκινος οι πρώτοι «ασφάλτινοι», κάνοντας εκπληκτικούς χρόνους με ένα Toyota RAV4 MK 1 !
Ραντεβού σε 365 μέρες για τον 24ωρο του 2012 !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)