Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix of India



Ο Sebastian Vettel έγραψε ιστορία κερδίζοντας το πρώτο Grand Prix Ινδίας της ιστορίας της Formula 1 και την 11η νίκη του στους 17 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, κυριαρχόντας απόλυτα από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο στο νεότευκτο Buddh International Circuit, στο Νέο Δελχί.
Ο Jenson Button βρισκόταν διαρκώς στα τρία ως πέντε δευτερόλεπτα πίσω από την πρωταθλητή και προσπάθησε να τον απειλήσει στο τέλος, αλλά σημειώνοντας μια σειρά γρήγορων γύρων ο Sebastian Vettel διατήρησε με άνεση την πρωτοπορία.
Το βάθρο έκλεισε ο Fernando Alonso της Ferrari, ο οποίος πέρασε τον Mark Webber μέσω της δεύτερης στάσης των δύο στα pits, ενώ την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Michael Schumacher και Nico Rosberg της Mercedes.
Ο Lewis Hamilton περιορίστηκε πίσω τους, στην 7η θέση, έπειτα από μία ακόμη σύγκρουση με τον Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari, του τιμωρήθηκε για τη μεταξύ τους σύγκρουση, εγκατέλειψε στον 34ο γύρο όταν έσπασε την ανάρτησή της Ferrari προσκρούοντας, όπως και στις δοκιμές κατάταξης, με βία σε ένα υψηλό κερμπ.
Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel έμεινε στην κορυφή και πίσω του ακολούθησε ο Mark Webber και ο Jenson Button, που πέρασε τον Fernando Alonso για την 3η θέση. Σύντομα μάλιστα, μέσα στον πρώτο γύρο, ο Άγγλος της McLaren πέρασε και τον Αυστραλό της RBR, για τη 2η θέση.
Πίσω από τον 4ο Fernando Alonso, o Felipe Massa πέρασε τον Lewis Hamilton αφήνοντας τον Άγγλο στην 6η θέση και γρήγορα πίσω του σχηματίστηκαν οι δύο Mercedes, των Nico Rosberg και Michael Schumacher.
Μέχρι το 2ο γύρο ο S. Vettel είχε αυξήσει τη διαφορά του από τον J. Button στα δύο δευτερόλεπτα και μέχρι τον 6ο γύρο στα 4,5 δευτερόλεπτα. Παρότι τότε ο J. Button αύξησε το ρυθμό του, αυτή η διαφορά παρέμεινε μέχρι την πρώτη στάση στα pits.
Παρότι ο πρωταθλητής μπήκε τελευταίος από τους πρωτοπόρους, στον 20 γύρο, τίποτα δεν άλλαξε στην κορυφή. Η διαφορά του από τον J. Button έμεινε κοντά στα 4 δευτερόλεπτα, ενώ πλησίαζε διψήφιο αριθμό από τον Mark Webber.
Ο F. Alonso, στο μεταξύ, βγαίνοντας από το pit-stop του πίσω από τον M. Schumacher έχασε χρόνο για ένα γύρο, μέχρι να καταφέρει να περάσει τον Γερμανό, με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο χρόνο στη μάχη του με τον M. Webber.
Τον Ισπανό ακολουθούσαν οι F. Massa και L. Hamilton, ώσπου στον 24ο γύρο έγινε άλλο ένα επεισόδιο στο σήριαλ των μεταξύ τους μονομαχιών στην πίστα. Ο Άγγλος επιχείρησε να περάσει τον Βραζιλιάνο από την εσωτερική μιας αριστερής στροφής, ο F. Massa έμεινε στη γραμμή του και οι δύο συγκρούστηκαν - ξανά.
Ο L. Hamilton μπήκε στα pits για να αλλάξει εμπρός πτέρυγα, με αποτέλεσμα να πέσει στην 9η θέση. Στους επόμενους γύρους πάσχιζε να περάσει την Toro Rosso του Jaime Alguersuari. Ο F. Massa, στο μεταξύ, συνέχισε τον αγώνα παραμένοντας στην 5η θέση, αλλά με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στην κορυφή, στο μεταξύ, στο μέσον του αγώνα (30ό γύρο) το προβάδισμα του S. Vettel από τον J. Button έμενε κοντά στα 4 δευτερόλεπτα, από τον M. Webber στα 11 δευτ. και από τον F. Alonso στα 15 δευτ.
Ο F. Massa παρέμενε στην 5η θέση, αλλά στον 31ο γύρο μπήκε στα pits για να εκτίσει ποινή διέλευσης που του επέβαλλαν οι αγωνοδίκες, θεωρόντας τον υπαίτιο για τη σύγκρουση με τον L. Hamilton. Ο Βραζιλιάνος βγήκε από τα pits μπροστά από τον L. Hamilton, ο οποίος μόλις είχε περάσει τον J. Alguersuari για την 8η θέση.
Ωστόσο, στον αμέσως επόμενο γύρο ο F. Massa μπήκε πάλι στα pits για τη δεύτερή του στάση, αλλάζοντας εμπρός πτέρυγα και τοποθετώντας τη σκληρή γόμα. Τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν είχε σημασία, διότι στον 34ο γύρο ο Βραζιλιάνος χτύπησε ένα κερμπ και -σε επανάληψη του ατυχήματος που είχε στις δοκιμές κατάταξης- έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Ferrari και εγκατέλειψε.
Με τους S. Vettel και J. Button καθαρά στις πρώτες δύο θέσεις, χωρίς να απειλούνται, οι M. Webber και F. Alonso ήταν οι πρώτοι εκ των κορυφαίων που μπήκαν για το δεύτερό τους pit-stop.
Ο Αυστραλός μπήκε στον 38ο γύρο για να τοποθετήσει τη σκληρή γόμα και ο F. Alonso έμεινε στην πίστα για δύο περισσότερους με τη μαλακή, πριν τοποθετήσει κι εκείνος τη σκληρή, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να περάσει τη Red Bull στη μάχη για την 3η θέση. Ο M. Webber απείλησε αρχικά να την ανακτήσει στην πίστα, αλλά ο F. Alonso κρατήθηκε μπροστά.
Οι δύο πρωτοπόροι μπήκαν επτά γύρους αργότερα αλλά παρότι αρχικά ο J. Button μείωσε λίγο τη διαφορά του από τον S. Vettel, ο Γερμανός δεν είχε κανένα πρόβλημα να οικοδομήσει ξανά διαφορά ασφαλείας στην κορυφή για να κατακτήσει τη νίκη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)