Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το 8ο !!!



Ένα μεγάλο βήμα για να εξασφαλίσει το όγδοο σερί παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι της καριέρας του έκανε ο Sebastien Loeb, κερδίζοντας το Ράλι Ισπανίας και αποκτώντας προβάδισμα οκτώ βαθμών από τον Mikko Hirvonen ενόψει του φινάλε στην Ουαλία της Βρετανίας.
Ο Γάλλος της Citroen κατέκτησε την 5η φετινή του νίκη εμπρός από τον M. Hirvonen - στον οποίο παραχώρησε τη δεύτερη θέση ο Jari Matti Latvala δεχόμενος εσκεμμένα ποινή, στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, ώστε να βοηθήσει τον ομόλογό του στη Ford στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.
Στο μεταξύ, ο έτερος οδηγός της εργοστασιακής Citroen, Sebastien Ogier, έχασε κάθε ελπίδα κατάκτησης του φετινού πρωταθλήματος καθώς εγκατέλειψε στο τέλος της σημερινής τελευταίας μέρας του αγώνα της Καταλονίας, με πρόβλημα στον κινητήρα της Citroen DS3 WRC.
Στην τελευταία Power Stage ο μόνος από τους διεκδικητές του τίτλου που είχε βαθμολογικό όφελος ήταν ο S. Loeb. Ο Γάλλος πέτυχε τον τρίτο χρόνο και πήρε έναν βαθμό, ενώ τους 3 και 2 βαθμούς αντίστοιχα των δύο πρώτων θέσεων κατέκτησαν οι Kris Meeke και Dani Sordo της MINI, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών για τη βρεγμένη άσφαλτο.
Μετά το τέλος ο Sebastien Loeb δήλωσε: "Κάναμε πολύ καλό τριήμερο, αλλά μετά από τρεις ατυχείς αγώνες δεν μπορούσα να εφησυχάσω πριν τον τερματισμό. Ο Mikko πήρε πολλούς βαθμούς κι έτσι είμαστε ακόμα πολύ κοντά στο πρωτάθλημα".
Ο Sebastien Loeb ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας με το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους. Ωστόσο, τα μεγάλα προβλήματα με τη σκόνη και τα κλαταρίσματα των J.M. Latvala και S. Ogier τον βοήθησαν να τελειώσει την ημέρα με προβάδισμα μισού λεπτού από τον J.M. Latvala.
Στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές των δύο επόμενων ημερών (22-23/10) ο Γάλλος δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το προβάδισμά του περίπου στα ίδια επίπεδα - παρότι ο J.M. Latvala ήταν εκθαμβωτικός σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους. Την τελευταία δεκαετία οι Φινλανδοί και η Ford ποτέ δεν κατάφερναν να ανταγωνιστούν τους Γάλλους στην ασφάλτινη επιφάνεια.
Στο πρωινό loop των Ειδικών της σημερινής 3ης και τελευταίας μέρας του ισπανικού ράλι ο Mikko Hirvonen σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο, έπειτα από δύο ημέρες στις οποίες δεν ήταν όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε. Στο μεσημβρινό Service Park ο Φινλανδός ήταν 1:22’’ πίσω από τον J.M. Latvala – κι αυτός με τη σειρά του 31 δευτ. πίσω από τον S. Loeb.
Πιο πίσω, ένα κλατάρισμα του Dani Sordo του κόστισε λίγο χρόνο και μέχρι την προτελευταία Ειδική ο S. Ogier τον είχε πλησιάσει στα 13 δευτ., στη μάχη για την 4η θέση. Τότε ήταν που ο κινητήρας της Citroen, που είχε αναγκάσει και τον S. Loeb να εγκαταλείψει στο Ράλι Γαλλίας, παρέδωσε το πνεύμα.
Ο νεαρός Γάλλος, έτσι, έχασε ακόμα και τις μαθηματικές του ελπίδες για τον τίτλο - αν και η Citroen έκανε απολύτως σαφές μετά το Ράλι Αυστραλίας ότι θα έδινε την προτεραιότητα στον S. Loeb για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, αφήνοντας τον S. Ogier σε υποστηρικτικό ρόλο.
Οι Kris Meeke και Mads Ostberg έκαναν σχετικά ήσυχο αγώνα για να κλείσουν την πρώτη εξάδα, ενώ ο Evgeny Novikov πήρε την πρώτη του γεύση από την DS3 WRC της Citroen Racing Tecnologies. Τέλος, ο Juho Hanninen προσέθεσε το φετινό πρωτάθλημα της κατηγορίας S2000 WRC στον περσινό του τίτλο του πρωταθλήματος Intercontinental Rally Challenge.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)