Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το 8ο !!!



Ένα μεγάλο βήμα για να εξασφαλίσει το όγδοο σερί παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι της καριέρας του έκανε ο Sebastien Loeb, κερδίζοντας το Ράλι Ισπανίας και αποκτώντας προβάδισμα οκτώ βαθμών από τον Mikko Hirvonen ενόψει του φινάλε στην Ουαλία της Βρετανίας.
Ο Γάλλος της Citroen κατέκτησε την 5η φετινή του νίκη εμπρός από τον M. Hirvonen - στον οποίο παραχώρησε τη δεύτερη θέση ο Jari Matti Latvala δεχόμενος εσκεμμένα ποινή, στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, ώστε να βοηθήσει τον ομόλογό του στη Ford στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.
Στο μεταξύ, ο έτερος οδηγός της εργοστασιακής Citroen, Sebastien Ogier, έχασε κάθε ελπίδα κατάκτησης του φετινού πρωταθλήματος καθώς εγκατέλειψε στο τέλος της σημερινής τελευταίας μέρας του αγώνα της Καταλονίας, με πρόβλημα στον κινητήρα της Citroen DS3 WRC.
Στην τελευταία Power Stage ο μόνος από τους διεκδικητές του τίτλου που είχε βαθμολογικό όφελος ήταν ο S. Loeb. Ο Γάλλος πέτυχε τον τρίτο χρόνο και πήρε έναν βαθμό, ενώ τους 3 και 2 βαθμούς αντίστοιχα των δύο πρώτων θέσεων κατέκτησαν οι Kris Meeke και Dani Sordo της MINI, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών για τη βρεγμένη άσφαλτο.
Μετά το τέλος ο Sebastien Loeb δήλωσε: "Κάναμε πολύ καλό τριήμερο, αλλά μετά από τρεις ατυχείς αγώνες δεν μπορούσα να εφησυχάσω πριν τον τερματισμό. Ο Mikko πήρε πολλούς βαθμούς κι έτσι είμαστε ακόμα πολύ κοντά στο πρωτάθλημα".
Ο Sebastien Loeb ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας με το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους. Ωστόσο, τα μεγάλα προβλήματα με τη σκόνη και τα κλαταρίσματα των J.M. Latvala και S. Ogier τον βοήθησαν να τελειώσει την ημέρα με προβάδισμα μισού λεπτού από τον J.M. Latvala.
Στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές των δύο επόμενων ημερών (22-23/10) ο Γάλλος δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το προβάδισμά του περίπου στα ίδια επίπεδα - παρότι ο J.M. Latvala ήταν εκθαμβωτικός σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους. Την τελευταία δεκαετία οι Φινλανδοί και η Ford ποτέ δεν κατάφερναν να ανταγωνιστούν τους Γάλλους στην ασφάλτινη επιφάνεια.
Στο πρωινό loop των Ειδικών της σημερινής 3ης και τελευταίας μέρας του ισπανικού ράλι ο Mikko Hirvonen σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο, έπειτα από δύο ημέρες στις οποίες δεν ήταν όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε. Στο μεσημβρινό Service Park ο Φινλανδός ήταν 1:22’’ πίσω από τον J.M. Latvala – κι αυτός με τη σειρά του 31 δευτ. πίσω από τον S. Loeb.
Πιο πίσω, ένα κλατάρισμα του Dani Sordo του κόστισε λίγο χρόνο και μέχρι την προτελευταία Ειδική ο S. Ogier τον είχε πλησιάσει στα 13 δευτ., στη μάχη για την 4η θέση. Τότε ήταν που ο κινητήρας της Citroen, που είχε αναγκάσει και τον S. Loeb να εγκαταλείψει στο Ράλι Γαλλίας, παρέδωσε το πνεύμα.
Ο νεαρός Γάλλος, έτσι, έχασε ακόμα και τις μαθηματικές του ελπίδες για τον τίτλο - αν και η Citroen έκανε απολύτως σαφές μετά το Ράλι Αυστραλίας ότι θα έδινε την προτεραιότητα στον S. Loeb για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, αφήνοντας τον S. Ogier σε υποστηρικτικό ρόλο.
Οι Kris Meeke και Mads Ostberg έκαναν σχετικά ήσυχο αγώνα για να κλείσουν την πρώτη εξάδα, ενώ ο Evgeny Novikov πήρε την πρώτη του γεύση από την DS3 WRC της Citroen Racing Tecnologies. Τέλος, ο Juho Hanninen προσέθεσε το φετινό πρωτάθλημα της κατηγορίας S2000 WRC στον περσινό του τίτλο του πρωταθλήματος Intercontinental Rally Challenge.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...