Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Hi - Tech EKO Mobility Rally 2011”


Το “Hi - Tech EKO Mobility Rally 2011” πέρασε στην ιστορία. Ένα φιλικό δείπνο και η απονομή των κυπέλλων στους νικητές σφράγισε μια εκδήλωση για την οποία οι συμμετέχοντες μόνο καλά λόγια είχαν να πουν. Η συνεργασία του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με την ΕΚΟ έφερε τους καρπούς της και οι εκπρόσωποι της FIA έφυγαν σήμερα για τις χώρες τους πεπεισμένοι ότι η Ελλάδα πρωτοστατεί στη νέα αυτή μορφή εκδηλώσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού με τα έντονα στοιχεία φιλικότητας προς το περιβάλλον και τις νέες τεχνολογίες. Η διοργάνωση αποδείχθηκε σημαντική από πολλές πλευρές. Για πρώτη φορά η FIA ζήτησε να ελεγχθούν αμέσως μετά τον τερματισμό οι πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας και ένας αγωνιζόμενος που να ορισθεί δια κληρώσεως για τυχόν χρήση απαγορευμένων ουσιών ή οινοπνεύματος, σύμφωνα με τη διαδικασία της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής. Επίσης για πρώτη φορά οι τέσσερις πρώτοι διεκδικητές του Κυπέλου Εναλλακτικών Ενεργειών της FIA ήλθαν στη χώρα μας αποφασισμένοι να διεκδικήσουν στο Ελληνικό έδαφος τους πολύτιμους βαθμούς που θα τους εξασφαλίσουν την επιθυμητή πρόκριση. Τέλος για πρώτη επίσης φορά στη χώρα μας υπήρξε ικανός αριθμός συμμετεχόντων στην κατηγορία των εναλλακτικών καυσίμων, με αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο (LPG).
Στο “Hi - Tech EKO Mobility Rally 2011” δήλωσαν συμμετοχή 19 αυτοκίνητα, πήραν εκκίνηση το Σάββατο το πρωί 17 αυτοκίνητα από το πρατήριο ΕΚΟ του Σταθμού «Σείριος» και τερμάτισαν την Κυριακή τα 15 από αυτά στο πρατήριο της ΕΚΟ στο 40ο χιλιόμετρο της Αττικής Οδού


Nικητές στην Κατάταξη FIA ανεδείχθησαν οι:
1 Massimo Liverani – Alessandro Talmelli (IT) – FIAT Croma JTD – Κατηγορία VIII
2 Jesus Echave – Juanan Delgado (SP) – Toyota Prius III – Κατηγορία VII
3 Guido Guerrini – Emanuele Calcheti (IT) – Alfa Romeo Mito – Κατηγορία VIII
4 Αριστοτέλης Κοσμάς – Βασιλική Κοσμά (GR) – Honda Jazz Hybrid – Κατηγορία VII
5 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
Nικητές στην Κατάταξη οικονομίας καυσίμου ανεδείχθησαν οι:
1 Δημήτριος Μαλαθρίτης – Ευτυχία Ζαχαροπούλου (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
2 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
3 Jesus Echave – Juanan Delgado (SP) – Toyota Prius III (SP) – Κατηγορία VII
Και τέλος, Nικητές στην Κατάταξη οικολογικής οδήγησης ανεδείχθησαν οι:
1 Δημήτριος Μαλαθρίτης – Ευτυχία Ζαχαροπούλου (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
2 Ιωάννης Κέπετζης – Κατερίνα Σεβαστού (GR) - Toyota Prius I – Κατηγορία VII
3 Νικόλαος Καραπαναγιώτης – Γρηγόριος Καραχάλιος (GR) - Toyota Prius II – Κατηγορία VII
Εντυπωσιακά υπήρξαν και τα αριθμητικά αποτελέσματα των Ενεργειακών Κατατάξεων αφού ο νικητής, τόσο της οικονομίας καυσίμου όσο και της οικολογικής οδήγησης, κ. Δημήτριος Μαλαθρίτης, με αυτοκίνητο Toyota Prius II, χρειάστηκε μόλις 24,62 λίτρα βενζίνης για να διατρέξει ολόκληρη τη μήκους 688,32 χιλιομέτρων διαδρομή του αγώνα, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 3,58 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, όταν η κατανάλωση σε μικτό κύκλο που δίνει επίσημα ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου είναι 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Και όλα αυτά σε μια διαδρομή με μεγάλο τμήμα της να είναι ορεινό και οι χρόνοι να μην επιτρέπουν ράθυμη οδήγηση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)