Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"ECOBEST 2011"



Ένα ακόμα βραβείο προστέθηκε στις επιτυχίες του Opel Ampera. Αυτή τη φορά, το πρώτο Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε' κατέκτησε το "ECOBEST 2011".
Η κριτική επιτροπή του AUTOBEST, μία ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων από την κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συσκέφθηκε και απένειμε το διεθνώς αναγνωρισμένο βραβείο. Τα 15 μέλη της επιτροπής, που εκπροσωπούν μία αγορά περίπου 300 εκατομμυρίων ατόμων, εκθείασαν το επαναστατικό σύστημα κίνησης το οποίο και περιέγραψαν σαν κορυφαία οικολογική τεχνολογία στο χώρο του αυτοκινήτου. Ο Πρόεδρος του AUTOBEST, Ilja Seliktar, δήλωσε με σιγουριά ότι θα ακολουθήσουν ‘πολλά ακόμα βραβεία για το Ampera'.
Το βραβείο ECOBEST αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της θετικής αποδοχής της φιλοσοφίας E-Mobility για καθημερινή χρήση. Η νέα επιτυχία έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά διακρίσεων που έχει ήδη κατακτήσει το Ampera. Πριν καν αρχίσουν οι πωλήσεις του στο τέλος της χρονιάς, το Ampera έχει τιμηθεί με τίτλους όπως ‘Innovation Trophy' του Γαλλικού περιοδικού "L'Automobile" και ‘Green Technology Award' της Βρετανικής έκδοσης ‘What Car'. Μεταξύ των διακρίσεων που ακολούθησαν ήταν το ‘Grüne Lenkrad' και το οικολογικό βραβείο ‘Verkehrsklub Österreich' της Αυστριακής λέσχης αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα, το Ampera έχει συγκεντρώσει πάνω από δώδεκα βραβεία, όπως το πρόσφατο ‘ÖkoGlobe 2011' στη Γερμανία και το ‘E-Award 2011' σύμφωνα με την άποψη των αναγνωστών του περιοδικού AUTOTEST για το αγαπημένο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το Ampera έχει εξελιχθεί σε πραγματικό πόλο έλξης για το ευρύ κοινό. Ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή εκθέματα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και έχουν ήδη γίνει πάνω από 6.000 προ-παραγγελίες.
Το Ampera που πρόσφατα βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια στα θεσμό Euro-NCAP εγκαινιάζει νέα πρότυπα από κάθε άποψη, είτε με την ασφάλεια, είτε με την καθημερινή πρακτικότητα ή με την περιβαλλοντική του συμβατότητα. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το όχημα μπορεί να διανύσει από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα χωρίς ρύπους, με τη χρήση της μπαταρίας. Οι επιδόσεις επηρεάζονται από ορισμένες συνθήκες όπως το οδηγικό στυλ, το οδόστρωμα και η εξωτερική θερμοκρασία. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 - 80 km είναι αρκετή για τη συνηθισμένη καθημερινή διαδρομή ενός μέσου Ευρωπαίου. Κάθε φορά που η μπαταρία φτάνει στα ελάχιστα επίπεδα φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα για τη λειτουργία της ηλεκτρικής γεννήτριας η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια τη μπαταρία. Κατά συνέπεια, η αυτονομία του πεντάθυρου τετραθέσιου υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.
Η σταθμισμένη στο μικτό κύκλο λειτουργίας κατανάλωση του Ampera σύμφωνα με τον Κανονισμό (EC) 715/2007 είναι 1,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 27 γρ/χλμ .

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)