Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΝΑΤΟΣ ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ !



Ο Sebastian Vettel έκανε έναν άνετο νυχτερινό περίπατο για να κερδίσει το Grand Prix Σιγκαπούρης, 14ο φετινό αγώνα της Formula 1, όμως θα πρέπει να περιμένει δύο περίπου εβδομάδες για να εξασφαλίσει και μαθηματικά την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, στην Ιαπωνία.
Ο Γερμανός χρειάζεται μόλις έναν βαθμό, δηλαδή μόνο μία παρουσία στην πρώτη δεκάδα, στους πέντε εναπονείναντες αγώνες της χρονιάς (αν θεωρήσουμε ότι ο Jenson Button θα κερδίσει και τους πέντε) και είναι έτοιμος για το πάρτι του δεύτερου διαδοχικού του τίτλου, στη Suzuka την 9η Οκτωβρίου 2011.
Η πρωτοπορία του Γερμανού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα του ασιατικού λιμανιού δεν απειλήθηκε ποτέ. Ούτε καν στον 29ο γύρο, που μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας εξαιτίας του (χωρίς σοβαρές συνέπειες) ατυχήματος του Michael Schumacher.
Ο Jenson Button τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τους Mark Webber και Fernando Alonso. Οι δύο τελευταίοι έχασαν και μαθηματικά τις ελπίδες για τον φετινό τίτλο, αν και οι τρεις τους από καιρό τις έχουν χάσει ουσιαστικά.
Ο Lewis Hamilton κατάφερε να φτάσει μέχρι την 5η θέση, έπειτα από την κακή εκκίνηση που τον έριξε στην 8η θέση και την ποινή διέλευσης από τα pits, η οποία του επεβλήθη όταν οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο Αγγλος έφερε την ευθύνη για μια ήπια, αλλά καταστροφική, επαφή με τον Felipe Massa.
Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση, όμως ο Mark Webber έπεσε από τη 2η στην 4η, πίσω από τους Jenson Button και Fernando Alonso. Ωστόσο, χειρότερη από του Αυστραλού ήταν η εκκίνηση του Lewis Hamilton, που έπεσε στην 8η θέση.
Παρότι όλοι οι πρωτοπόροι είχαν ακριβώς ίδια στρατηγική (εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα, δύο pit-stops με τη μαλακή κι ένα τελευταίο με την πολύ μαλακή) οι δύο πρώτοι κατάφεραν να απομακρυνθούν και στην αρχή και μετά την έξοδο του οχήματος ασφαλείας.
Στο τέλος, με την πολύ μαλακή γόμα, ο Jenson Button άρχιζε να κλείνει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Γερμανό, αλλά -κάνοντας παράπονα και για τους πιο αργούς συνδυασμούς που βρέθηκαν μπροστά του- δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στην ουρά της RB7.
Ο Jenson Button είπε σχετικά: "Μετά το τελευταίο pit-stop ήμουν σε θέση να οδηγώ όσο ταχύτερα μπορούσα, έκανα 12 γύρους με ρυθμό δοκιμών κατάταξης, ρίσκαρα και διασκέδασα. Είχα πει ότι στόχος μου ήταν να κερδίσω εδώ και το προσπαθήσαμε. Ο ρυθμός μας ήταν καλό σήμερα, αλλά δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τον Seb και τη Red Bull".
Από την πλευρά του, ο νικητής σχολίασε: "Προς το τέλος είχα μπροστά μου πέντε μονοθέσια, η διαφορά μας δεν ήταν μεγάλη αλλά είχα τον έλεγχο. Το μονοθέσιο ήταν φανταστικό και ήμουν άνετος σχεδόν σε όλο τον αγώνα, κάτι που είναι χρήσιμο εδώ. Με τις φετινές επιδόσεις μας δεν θα είναι πρόβλημα (σ.σ.: να κερδίσει ένα βαθμό στην Ιαπωνία), αλλά τίποτα δεν τελειώνει πριν τελειώσει".
Πιο πίσω, στη μάχη της 3ης θέσης, ο M. Webber πέρασε δύο φορές στην πίστα τον F. Alonso, καθώς ο Ισπανός βρέθηκε μπροστά από τον Αυστραλό και στην εκκίνηση και μετά το πρώτο pit-stop. Ο Lewis Hamilton, εκμεταλλευόμενος και το όχημα ασφάλειας και αρκετές περίτεχνες προσπεράσεις, ανέβηκε στο μεταξύ στην 5η θέση.
Αντίθετα, μετά την πρόσκρουση του Άγγλου στη Ferrari του Felipe Massa, που άφησε τον Βραζιλιάνο με κλατάρισμα, ο οδηγός της Ferrari δεν κατάφερε να ανέβει πάνω από την 9η θέση.
Αυτή η εξέλιξη άφησε τον F. Massa έξαλλο με τον L. Hamilton στο τέλος, καθώς ο Βραζιλιάνος δήλωσε εκνευρισμένος: "Οπως είπα και χθες, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το μυαλό του. Θα μπορούσε να είχε προκαλέσει μεγάλο ατύχημα.
Πληρώνει για τις πράξεις του κι αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνει, παρότι τιμωρείται. Εγώ έμεινα με ένα κλατάρισμα που μου κόστισε πολύ. Είναι σημαντικό η FIA να τον παρακολουθεί και να τον τιμωρεί κάθε φορά που μπαίνει στο αυτοκίνητο, διότι ο ίδιος δεν μπορεί να το σκεφτεί".
Ο Adrian Sutil εξασφάλισε την 6η θέση ρισκάροντας με τη στρατηγική, εκκινώντας με την μαλακή γόμα (αντί της πολύ μαλακής των αντιπάλων του). Τέλος, ο Michael Schumacher δέχθηκε προειδοποίηση από τους αγωνοδίκες για την πρόσκρουσή του στη Sauber του Sergio Perez, η οποία οδήγησε στο ατύχημα του Γερμανού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)