Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μείωση στην κατανάλωση σε Opel Agila, Corsa, Meriva και Astra !



Περαιτέρω μειώσεις στην κατανάλωση και νέες τεχνολογικές εφαρμογές είναι δύο από τα χαρακτηριστικά που προσδιορίζουν τη γκάμα Opel το 2012. Χάρη στην εκτεταμένη γκάμα τεχνολογιών ecoFLEX σε όλη τη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων, ο αριθμός των αποδοτικών μοντέλων ecoFLEX αυξάνεται.
Το νέο Astra ecoFLEX καταδεικνύει περίτρανα τα επιτεύγματα της τεχνολογίας ecoFLEX σε συνδυασμό με Start/Stop. Με 99 γρ/χλμ CO2 (3,7 λτ/100χλμ πετρελαίου) είναι το καθαρότερο, πιο οικονομικό Astra όλων των εποχών - και μάλιστα με εντυπωσιακή ισχύ 130 ίππων. Το Start/Stop διατίθεται επίσης με βενζινοκινητήρες για το Corsa. Στα μοντέλα 1.2 και 1.4 λίτρων επιτυγχάνει μέση μείωση κατανάλωσης της τάξης των 0,4 λτ/100χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 119 γρ/χλμ. Το Meriva 1.3 CDTI γίνεται πιο οικονομικό με σύστημα Start/Stop και τεχνολογία ecoFLEX. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση του Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX μειώνεται κατά μέσο όρο 0,4 λτ/100χλμ και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 109 γρ/χλμ - από τις καλύτερες τιμές στην κατηγορία.
Στη σειρά Corsa, μία νέα έκδοση LPG με νέο κινητήρα 1.2 προδιαγραφών Euro 5 διατίθεται τώρα για εναλλακτική λειτουργία με υγραέριο.
Για όσους αναζητούν ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής 210 ίππων του Corsa OPC βρίσκεται τώρα στη γραμμή εκκίνησης και δεν είναι άλλη από την OPC Nürburgring Edition.
Για το ΜΥ 2012, το Opel Agila 1.0 ecoFLEX προσφέρει αυξημένη ισχύ 68 ίππων (από 65) σε συνδυασμό με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση του Agila 1.0 ecoFLEX μειώνεται κατά μέσο όρο 0,3 λτ/100χλμ, φτάνοντας τα 4,8 λτ/100χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 109 γρ/χλμ. Αυτό είναι αποτέλεσμα βελτιστοποιημένης τριβής του κινητήρα, Dual Variable Valve Timing (VVT) και ενός προηγμένου εναλλάκτη.
Από το Νοέμβριο, θα διατίθεται μία έκδοση Agila 1.0 ecoFLEX με Start/Stop και ακόμα μικρότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
Πέρσι, είχαμε νέο πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης, στις αρχές του 2011 ένα facelift, περισσότερες προτάσεις Color Line και μία έκδοση ecoFLEX με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 μόλις 94 γρ/χλμ - το Corsa δεν σταματά αναβαθμίζεται συνεχώς και για το 2012 ακολουθεί την ίδια συνταγή.
Επιπλέον των μονάδων 1.3 CDTI ecoFLEX (75 και 95 ίππων), οι βενζινοκινητήρες 1.2 ecoFLEX με 85 ίππους και 1.4 ecoFLEX (με 87 και 100 ίππους) διατίθενται τώρα με Start/Stop. Συνοδεύονται από μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 185/65 R15.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Start/Stop είναι ότι στο μικτό κύκλο η κατανάλωση μειώνεται κατά μέσο όρο 0,4 - 5,1 λτ/100χλμ για τη μονάδα 1.2 και 5,3 λτ/100χλμ για τους δύο κινητήρες 1.4. Στην πόλη, η κατανάλωση μειώνεται μέχρι και 0,8 λτ/100χλμ, με αντίστοιχη μείωση εκπομπών CO2 στις βενζινοκίνητες εκδόσεις Corsa μέχρι 119 γρ/χλμ.
Κάτι επίσης αξιοσημείωτο στη γκάμα κινητήρων του Corsa ecoFLEX είναι ο νέος 1.2 LPG ecoFLEX. Πρόκειται για μία ‘bi-fuel' μονάδα που λειτουργεί με βενζίνη ή φθηνό υγραέριο (αυτή τη στιγμή περίπου 0,72 ευρώ το λίτρο). Στη λειτουργία με βενζίνη παράγει 85 ίππους και με LPG, 83 ίππους. Πληροί τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 5 και στα δύο προγράμματα και αποδεικνύει την περιβαλλοντική του συμβατότητα με τις χαμηλές εκπομπές CO2 (110 γρ/χλμ στη λειτουργία LPG, τρίθυρο μοντέλο).
Για όσους προτιμούν ένα σοβαρό, σπορ αυτοκίνητο, η Opel έχει μία ξεχωριστή πρόταση το 2012, το νέο κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Corsa, το Corsa OPC Nürburgring Edition.
Συγκρινόμενη με το στάνταρ Corsa OPC, η έκδοση OPC Nürburgring Edition με κινητήρα 1.6 turbo παράγει ακόμα υψηλότερη ισχύ 210 ίππων (αντί των 192 ) και υψηλότερη ροπή (που φτάνει με λειτουργία overboost μέχρι και τα 28,3 χλγρμ (αντί των 26,9 του Corsa OPC). Επίσης εφοδιάζεται με το νέο πλαίσιο υψηλών επιδόσεων Bilstein, ένα μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και σύστημα εμπρός φρένων Brembo που συγκρατεί αξιόπιστα το σπορ μοντέλο στο δρόμο. Το Corsa OPC Nürburgring Edition επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,8΄΄ (0,4΄΄ ταχύτερο από τη στάνταρ έκδοση OPC) μέχρι την τελική ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα.
Εφοδιάζεται με 18άρες ζάντες αλουμινίου, σπορ καθίσματα OPC Recaro για οδηγό & συνοδηγό και φέρει το λογότυπο Nürburgring στα καθίσματα και τις κολόνες B. Το Corsa OPC Nürburgring Edition θα κοστίζει στη Γερμανία 27.650 Ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ).
Όπως στο Corsa, η Opel επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων της με Start/Stop και τεχνολογία ecoFLEX για το Meriva. Διατίθεται τώρα με 1.3 CDTI (70 kW/95 hp) και μία έκδοση ecoFLEX με Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Οι τιμές επιδόσεων εντυπωσιάζουν: με τον 1.3 CDTI ecoFLEX, η κατανάλωση μειώνεται στην πόλη στα 4,8 λτ/100χλμ δηλαδή είναι οικονομικότερο κατά 0,8 λτ/100χλμ. Ακόμα και στο μικτό κύκλο, επιτυγχάνεται αξιοσημείωτη μείωση της κατανάλωσης, κατά μέσο όρο 0,4 λτ/100χλμ. Με εκπομπές CO2 μόλις 109 γρ/χλμ, το Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX με Start/Stop είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο στην ατζέντα του Astra είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, έτσι το επιτυχημένο μικρομεσαίο μοντέλο διατίθεται τώρα με μία μεγάλη γκάμα κινητήρων με σύστημα Start/Stop.
Το 2012 σηματοδοτεί τον ερχομό του νέου 1.7 CDTI στην οικογένεια Astra. Στο νέο common-rail turbo diesel βελτιστοποιημένης τριβής, οι μηχανικοί της Opel σχεδίασαν αποκλειστικά ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Αυτό διασφαλίζει βέλτιστες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερους θορύβους και κραδασμούς. Ο νέος 1.7 CDTI διατίθεται με δύο επίπεδα ισχύος: 110 και 130 ίππων με μέγιστη ροπή 28,3 και 30,3 χλγρμ αντίστοιχα.
Το 5θυρο Astra ecoFLEX διατίθεται και με τις δύο εκδόσεις 1.7 CDTI και προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό οικονομίας και προηγμένων επιδόσεων. Έχει κατανάλωση 3,7 λτ/100χλμ  και εκπομπές CO2 99 γρ/χλμ, που σημαίνει ότι πρόκειται για το καθαρότερο και πιο οικονομικό Astra. Το Astra ecoFLEX διαθέτει Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Επιπλέον, περιλαμβάνει σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης, βελτιστοποιημένο κιβώτιο, βελτιωμένη θερμική διαχείριση, ενεργή γρίλια αεραγωγού, χαμηλωμένο πλαίσιο και ενεργά φώτα ημέρας LED.
Και οι δύο εκδόσεις 1.7 CDTI διατίθενται επίσης σε συνδυασμό με ένα τεχνολογικό πακέτο ecoFLEX. Το πακέτο περιλαμβάνει σύστημα Start/Stop, μπαταρία υψηλής απόδοσης, μίζα βαρέως τύπου και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Μειώνει την κατανάλωση στις εκδόσεις των 110 και 130 ίππων στα 4,3 λτ/100χλμ πετρελαίου και τις εκπομπές CO2 στο 5θυρο Astra στα 114 γρ/100χλμ.
Το μοντέλο 1.3 CDTI ecoFLEX των 95 ίππων καθώς και το 2λιτρο CDTI των 165 ίππων με τεχνολογικό πακέτο ήδη διατίθενται με Start/Stop στην ελληνική αγορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...