Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GP SPA BY VETTEL


Μετά από τρεις αγώνες, ο Sebastian Vettel επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου κατακτώντας στο Spa του Βελγίου, στον 12ο φετινό αγώνα της Formula 1, την 7η φετινή του νίκη. Έτσι, ο Γερμανός αύξησε στους 92 βαθμούς τη διαφορά του στην κορυφή του πρωταθλήματος, επτά αγώνες πριν το τέλος της χρονιάς.
Το βάθρο συμπλήρωσε δεύτερος ο Mark Webber, ολοκληρώνοντας το θριαμβευτικό 1-2 της Red Bull Racing, και τρίτος ο Jenson Button που έκανε μια εντυπωσιακή αντεπίθεση από την 13η θέση της εκκίνησης! Ο ομόλογός του στη McLaren, Lewis Hamilton, εγκατέλειψε έπειτα από σύγκρουση με τον Kamui Kobayashi στον 13 γύρο.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, αφού δέχθηκε στους τελευταίους γύρους -με τα γνωστά προβλήματα της Ferrari στη θέρμανση της μεσαίας γόμας- δύο άνετες προσπεράσεις από τους Mark Webber και Jenson Button.
Πιο πίσω, ο Michael Schumacher με έξυπνη στρατηγική ανέβηκε από την τελευταία θέση της εκκίνησης στην 5η (!) στον τερματισμό, περνώντας τον ομόλογό του Nico Rosberg, ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισαν οι Adrian Sutil (Force India), Felipe Massa (Ferrari), Vitaly Petrov (Renault) και Pastor Maldonado (Williams).
Η εκκίνηση του αγώνα ήταν επειδοσιακή. Αρχικά η βραδυφλογία της RBR του Mark Webber άφησε τον Αυστραλό από την 3η στην όγδοη θέση, ενώ αντίθετα ο N. Rosberg έκανε εκπληκτική εκκίνηση για να βρεθεί πρώτος μετά τις πρώτες στροφές, εμπρός από τους S. Vettel, F. Massa, L. Hamilton και F. Alonso.
Στο μεταξύ, στην πρώτη στροφή ένα λάθος του Bruno Senna οδήγησε τη Renault πάνω στην Toro Rosso του Jaime Alguersuari, με αποτέλεσμα να καταστραφεί πριν καν αρχίσει ο αγώνας των δύο νεαρών Λατίνων, που είχαν εντυπωσιάσει με την ταχύτητά τους στις δοκιμές κατάταξης.
Λίγο έλλειψε, μάλιστα, να καταστραφεί ο αγώνας και του F. Alonso, καθώς η Toro Rosso του J. Alguersuari προσέκρουσε στον πίσω δεξιό τροχό της Ferrari – αλλά τελικά δεν υπήρξε μεγάλη ζημιά. Πέραν αυτού, ένα λάθος του Timo Glock επίσης στην πρώτη στροφή, πυροδότησε σύγκρουσή του με τις δύο Lotus. Τόσο ο B. Senna όσο και ο T. Glock τιμωρήθηκαν, αργότερα, με ποινή διέλευσης από τα pits.
Στον 3ο γύρο ο S. Vettel πέρασε τον N. Rosberg και σύντομα οικοδόμησε διαφορά, ενώ πιο πίσω ο F. Alonso πέρασε το L. Hamilton και άρχισε την καταδίωξη στον ομόλογό του, F. Massa. Τότε, πολύ νωρίς, οι δύο Red Bull αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για νέα ελαστικά.
Έτσι, ο N. Rosberg βρέθηκε ξανά στην κορυφή, αλλά τώρα τον πληασίαζαν οι F. Alonso και L. Hamilton, που είχαν περάσει στο μεταξύ τον F. Massa. Στον 7ο γύρο ο Ισπανός της Ferrari πέρασε τον Γερμανό της Mercedes, για να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα, όπως έκανε και ο L. Hamilton για τη 2η θέση.
Όλη αυτή την ώρα ο S. Vettel βρισκόταν στην 6η θέση και μετά τα pit-stops των μπροστιών του, καθώς και έπειτα από την προσπέρασή του στον N. Rosberg, ανέκτησε την πρωτοπορία στον 11ο γύρο και άρχισε πάλι να οικοδομεί διαφορά στην κορυφή. Πιο πίσω, οι F. Alonso και M. Webber έδιναν μια επική μονομαχία για την 6η θέση.
Στον 13ο γύρο, όμως, οι διαφορές εκμηδενίστηκαν γιατί μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας, για να καθαριστούν τα συντρίμμια της McLaren του Lewis Hamilton. Ο Άγγλος συγκρούστηκε με τον Kamui Kobayashi στα φρένα για τη Les Combes και προσέκρουσε βίαια στις μπαριέρες, χωρίς συνέπειες πέραν της εγκατάλειψής του.
Ο S. Vettel μπήκε άμεσα για το δεύτερό του pit-stop (και ήταν ο μοναδικός από τους πρωτοπόρους που έκανε κάτι τέτοιο) και μόλις βγήκε από τα pits ήταν τρίτος, πίσω από τους F. Alonso και M. Webber (οι οποίοι κέρδισαν θέσεις λόγω της σύγκρουσης Kobayashi - Hamilton).
Μόλις έφυγε το όχημα ασφάλειας, στον 16ο γύρο, άμεσα ο S. Vettel πέρασε τον M. Webber και στον 18ο γύρο ανέκτησε την πρωτοπορία περνώντας άνετα τον F. Alonso. Ο Γερμανός, τότε, ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος όλων και έκτοτε δεν απειλήθηκε ποτέ – κυρίως επειδή η Ferrari τοποθέτησε τη (σκληρότερη) μέση γόμα, που προβληματίζεται να θερμάνει.
Ο Mark Webber δεν είχε τέτοια προβλήματα και τέσσερις γύρους πριν το τέλος έφτασε και πέρασε τον F. Alonso, όπως έκανε δύο γύρους αργότερα και ο J. Button. Ο Άγγλος ξεκίνησε νωρίς με τη μέση γόμα και σύντομα (στον 4ο γύρο) απαλλάχθηκε από αυτήν. Με τρία σετ μαλακής γόμας –εκ των οποίων ένα επιπλέον φρέσκο- έκανε την προέλασή του από τις τελευταίες θέσεις, αρχικά, προς την 3η του βάθρου.
Κάτι αντίστοιχο έκανε και ο M. Schumacher, που χρησιμοποίησε για λίγο στην αρχή τη μέση γόμα κι έπειτα έκανε όλα του τα stints με τη μαλακή, για να φτάσει –και να περάσει- στο τέλος τον Nico Rosberg, ο οποίος είδε την καρό σημαία με την αρκετά πιο αργή μέση γόμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)