Ο Sebastien Ogier έβαλε
τέλος στην παράδοση κυριαρχίας του Sebastien Loeb στο Ράλι Γερμανίας, όπως και
στα ασφάλτινα ράλι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, κατακτώντας τη νίκη στον 9ο
αγώνα της φετινής αγωνιστικής χρονιάς.
Η μονομαχία των δύο Γάλλων,
που δεν απειλήθηκαν από κανέναν σε όλο τον αγώνα, κρίθηκε από ένα κλατάρισμα
του S. Loeb στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της 2ης ημέρας, τη φημισμένη
Panzerplatte, που στοίχισε στον πρωταθλητή -που ήταν επικεφαλής, μέχρι τότε-
περισσότερο από ένα λεπτό.
Έτσι, ο S. Ogier απέκτησε
τότε την πρωτοπορία του αγώνα και δεν είχε κανένα πρόβλημα να τη διατηρήσει
στις σημερινές Ειδικές, μέχρι τη ράμπα του τερματισμού.
Πέραν των Ειδικών, πάντως, η
μάχη των δύο Γάλλων εξαπλώθηκε και στο παρασκήνιο. Η Citroen τη 2η μέρα έδωσε
την εντολή στους δύο οδηγούς της, που ήδη είχαν τεράστια διαφορά από τον
ανταγωνισμό, να μην πιέζουν και να μην απειλούνται μεταξύ τους για τη νίκη,
ώστε να μην υπάρξει το ρίσκο εγκατάλειψης και βαθμολογικής απώλειας.
Αυτή η εντολή φάνηκε να εκνέυρισε
τον S. Ogier. Αρχικά, σε ερώτηση για το θέμα, ο νεαρός Γάλλος απάντησε «...δεν
έχω τίποτα να πω για αυτό. Προσπαθώ μόνο να βελτιώσω την ταχύτητά μου».
Ωστόσο στο τέλος της ημέρας,
αφού ανέβηκε στην κορυφή μετά το κλατάρισμα του S. Loeb, δήλωσε: «Επιτέλους
υπάρχει και λίγη δικαιοσύνη σε αυτό το σπορ!». Και συνέχισε: «Αυτό που εννοώ
είναι ότι όσοι γνωρίζουν όλες τις παραμέτρους μπορούν να το καταλάβουν, αλλά
όχι όλοι. Δεν έχω τίποτα παραπάνω να πω».
Από την πλευρά του, ο S.
Loeb απάντησε: «Ίσως μιλάει πολύ ορισμένες φορές. Δεν είναι δικό του λάθος που
είχα κλατάρισμα - μπορεί να λέει ό,τι θέλει». Έπειτα, ο αγωνιστικός διευθυντής
της Citroen, Olivier Quesnel συμπλήρωσε: «Το αποτέλεσμα θα μείνει όπως είναι. Ο
Ogier θα ηγείται με τον Seb πίσω του. Αλλά και πάλι εξαρτάται - αν ο Ogier έχει
κλατάρισμα, ίσως αντιστραφεί ξανά».
H MINI κατέκτησε το πρώτο
βάθρο της σύγχρονης ιστορίας της στο WRC χάρη στη σπουδαία ταχύτητα που
εμφάνισε το John Cooper Works WRC, αλλά και στην εξειδίκευση του Dani Sordo
στην ασφάλτινη επιφάνεια.
Ο Ισπανός κατάφερε να
διατηρήσει διαφορά μισού λεπτού από τον Mikko Hirvonen της Ford, έπειτα από ένα
κλατάρισμα του Φινλανδού στην Panzerplatte. Ο David Richards, ιδιοκτήτης της
Prodrive, είπε: «Είχαμε δύο προσεκτικούς αγώνες και τώρα θέλαμε να αφήσουμε
λιγάκι ελεύθερους τους οδηγούς μας.
Ήταν καιρός να δείξουμε την
απόδοση του αυτοκινήτου. Παρότι δεν είμαστε ακόμα στο σημείο που θέλουμε, δεν
είμαστε μακριά. Μόλις στον τρίτο μας αγώνα, στον πρώτο μας ασφάλτινο, μπορούμε
να είμαστε πολύ περήφανοι για τους εαυτούς μας».
O έτερος οδηγός της MINI,
Kris Meeke, μονομαχούσε με τον Petter Solberg για την 5η θέση. Οι δύο είχαν
αρκετά κλαταρίσματα και ο πρώτος μια μικροέξοδο, αλλά τελικά ο K. Meeke
εγκατέλειψε δύο Ειδικές πριν το τέλος, με προβλήματα στον κινητήρα. Έτσι, στην
6η θέση ανέβηκε ο Kimi Raikkonen, λέγοντας ότι δεν έμεινε ευχαριστημένος με την
οδήγησή του όλο το τριήμερο.
O Jari Matti Latvala, παρότι
ξεκίνησε κερδίζοντας την πρώτη Ειδική, είχε πολύ επεισοδιακό αγώνα. Μετά τα
προβλήματα του κινητήρα του Ford Fiesta WRC την πρώτη μέρα, ο Φινλανδός -που
είχε καταφέρει να επιστρέψει στην πρώτη δεκάδα- είχε έξοδο και σύγκρουση με ένα
δέντρο τη δεύτερη, στην 13η Ειδική. Η σύγκρουση δεν ήταν σφοδρή, αλλά το Fiesta
WRC κόλλησε σε χαντάκι, τρία μέτρα μακριά από το δρόμο - κι έτσι ο Φινλανδός
έμεινε 16 λεπτά πίσω.