Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC RALLY OF DEUTSCHLAND



Ο Sebastien Ogier έβαλε τέλος στην παράδοση κυριαρχίας του Sebastien Loeb στο Ράλι Γερμανίας, όπως και στα ασφάλτινα ράλι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, κατακτώντας τη νίκη στον 9ο αγώνα της φετινής αγωνιστικής χρονιάς.
Η μονομαχία των δύο Γάλλων, που δεν απειλήθηκαν από κανέναν σε όλο τον αγώνα, κρίθηκε από ένα κλατάρισμα του S. Loeb στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της 2ης ημέρας, τη φημισμένη Panzerplatte, που στοίχισε στον πρωταθλητή -που ήταν επικεφαλής, μέχρι τότε- περισσότερο από ένα λεπτό.
Έτσι, ο S. Ogier απέκτησε τότε την πρωτοπορία του αγώνα και δεν είχε κανένα πρόβλημα να τη διατηρήσει στις σημερινές Ειδικές, μέχρι τη ράμπα του τερματισμού.
Πέραν των Ειδικών, πάντως, η μάχη των δύο Γάλλων εξαπλώθηκε και στο παρασκήνιο. Η Citroen τη 2η μέρα έδωσε την εντολή στους δύο οδηγούς της, που ήδη είχαν τεράστια διαφορά από τον ανταγωνισμό, να μην πιέζουν και να μην απειλούνται μεταξύ τους για τη νίκη, ώστε να μην υπάρξει το ρίσκο εγκατάλειψης και βαθμολογικής απώλειας.
Αυτή η εντολή φάνηκε να εκνέυρισε τον S. Ogier. Αρχικά, σε ερώτηση για το θέμα, ο νεαρός Γάλλος απάντησε «...δεν έχω τίποτα να πω για αυτό. Προσπαθώ μόνο να βελτιώσω την ταχύτητά μου».
Ωστόσο στο τέλος της ημέρας, αφού ανέβηκε στην κορυφή μετά το κλατάρισμα του S. Loeb, δήλωσε: «Επιτέλους υπάρχει και λίγη δικαιοσύνη σε αυτό το σπορ!». Και συνέχισε: «Αυτό που εννοώ είναι ότι όσοι γνωρίζουν όλες τις παραμέτρους μπορούν να το καταλάβουν, αλλά όχι όλοι. Δεν έχω τίποτα παραπάνω να πω».
Από την πλευρά του, ο S. Loeb απάντησε: «Ίσως μιλάει πολύ ορισμένες φορές. Δεν είναι δικό του λάθος που είχα κλατάρισμα - μπορεί να λέει ό,τι θέλει». Έπειτα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel συμπλήρωσε: «Το αποτέλεσμα θα μείνει όπως είναι. Ο Ogier θα ηγείται με τον Seb πίσω του. Αλλά και πάλι εξαρτάται - αν ο Ogier έχει κλατάρισμα, ίσως αντιστραφεί ξανά».
H MINI κατέκτησε το πρώτο βάθρο της σύγχρονης ιστορίας της στο WRC χάρη στη σπουδαία ταχύτητα που εμφάνισε το John Cooper Works WRC, αλλά και στην εξειδίκευση του Dani Sordo στην ασφάλτινη επιφάνεια.
Ο Ισπανός κατάφερε να διατηρήσει διαφορά μισού λεπτού από τον Mikko Hirvonen της Ford, έπειτα από ένα κλατάρισμα του Φινλανδού στην Panzerplatte. Ο David Richards, ιδιοκτήτης της Prodrive, είπε: «Είχαμε δύο προσεκτικούς αγώνες και τώρα θέλαμε να αφήσουμε λιγάκι ελεύθερους τους οδηγούς μας.
Ήταν καιρός να δείξουμε την απόδοση του αυτοκινήτου. Παρότι δεν είμαστε ακόμα στο σημείο που θέλουμε, δεν είμαστε μακριά. Μόλις στον τρίτο μας αγώνα, στον πρώτο μας ασφάλτινο, μπορούμε να είμαστε πολύ περήφανοι για τους εαυτούς μας».
O έτερος οδηγός της MINI, Kris Meeke, μονομαχούσε με τον Petter Solberg για την 5η θέση. Οι δύο είχαν αρκετά κλαταρίσματα και ο πρώτος μια μικροέξοδο, αλλά τελικά ο K. Meeke εγκατέλειψε δύο Ειδικές πριν το τέλος, με προβλήματα στον κινητήρα. Έτσι, στην 6η θέση ανέβηκε ο Kimi Raikkonen, λέγοντας ότι δεν έμεινε ευχαριστημένος με την οδήγησή του όλο το τριήμερο.
O Jari Matti Latvala, παρότι ξεκίνησε κερδίζοντας την πρώτη Ειδική, είχε πολύ επεισοδιακό αγώνα. Μετά τα προβλήματα του κινητήρα του Ford Fiesta WRC την πρώτη μέρα, ο Φινλανδός -που είχε καταφέρει να επιστρέψει στην πρώτη δεκάδα- είχε έξοδο και σύγκρουση με ένα δέντρο τη δεύτερη, στην 13η Ειδική. Η σύγκρουση δεν ήταν σφοδρή, αλλά το Fiesta WRC κόλλησε σε χαντάκι, τρία μέτρα μακριά από το δρόμο - κι έτσι ο Φινλανδός έμεινε 16 λεπτά πίσω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)