F1 GP ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
O Lewis Hamilton της McLaren ολοκλήρωσε την ολική του
επαναφορά στο GP Γερμανίας και στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 κερδίζοντας
στο Nurburgring τη δεύτερη φετινή του νίκη, στον 10ο αγώνα του Παγκοσμίου
Πρωταθλήματος Formula 1.
Ο Αγγλος, που ξεκίνησε το τριήμερο στην κεντρική Γερμανία
με χρόνους ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη κορυφή στις ελεύθερες δοκιμές, βγήκε
νικητής της συναρπαστικής μάχης με τον Fernando Alonso και τον Mark Webber
στους 60 γύρους του αγώνα. Ο Ισπανός της Ferrari και ο Αυστραλός της RBR
συμπλήρωσαν το βάθρο.
O Sebastian Vettel τερμάτισε στην 4η θέση, για πρώτη φορά
φέτος εκτός βάθρου, κερδίζοντας τη μονομαχία του με τον Felipe Massa της
Ferrari στον τρίτο pit-stop των δύο, στον τελευταίο (!) γύρο, έπειτα από μια
μικρή καθυστέρηση των μηχανικών της Scuderia.
Ως αποτέλεσμα, η διαφορά του Γερμανού στην κορυφή της
βαθμολογίας μειώθηκε στους 77 βαθμούς από τον Mark Webber, στους 82 από τον
Lewis Hamilton και στους 86 από τον Fernando Alonso.
Πίσω από τον F. Massa, τη βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισε η
Force India του Adrian Sutil, οι Mercedes των Nico Rosberg και Michael
Schumacher, η Sauber του ui Kobayashi και η Renault του Vitaly Petrov.
O αγώνας ξεκίνησε με τη βραδυφλογία της RBR του poleman
Mark Webber, που επέτρεψε στον L. Hamilton να περάσει πρώτος. Τον M. Webber
ακολούθησαν οι F. Alonso, S. Vettel, N. Rosberg, F. Massa και σύντομα ο S.
Vettel κατάφερε να περάσει στην 3η θέση, έπειτα από ένα μικρό οδηγικό λάθος του
F. Alonso.
Ωστόσο, στον 8ο γύρο ο Ισπανός της Ferrari ανέκτησε την
3η θέση από τον Γερμανό της RBR, ο οποίος δύο γύρους αργότερα έκανε με τη σειρά
του ένα λάθος. Αυτό τον ανάγκασε σε τετ-α-κε, τον άφησε σχετικά μακριά από τη
μάχη της κορυφής - αλλά δεν του κόστισε την 4η θέση.
Μετά την πρώτη στάση στα pits ο M. Webber πέρασε στην
κορυφή, αλλά οι L. Hamilton και F. Alonso (που μπήκαν μαζί για την πρώτη τους
στάση, δύο γύρους μετά τον Αυστραλό) τον ακολουθούσαν σε απόσταση αναπνοής.
Τα πράγματα δεν είχαν εξίσου καλή κατάληξη για τον M.
Webber στα δεύτερα pit-stops. Μπήκε στον 31ο γύρο και ο L. Hamilton στον
επόμενο, αλλά παρόλα αυτά ο Αγγλος κατάφερε οριακά να μείνει στην κορυφή. Ένα
γύρο μετά ακολούθησε ο F. Alonso και η Ferrari κατάφερε να τον βγάλει πρώτο,
αλλά σύντομα με κρύα λάστιχα ο Ισπανός περιορίστηκε στη 2η θέση, πίσω από τον
L. Hamilton και μπροστά από τον M. Webber.
Ο M. Webber ρίσκαρε να κρατήσει τη μαλακή γόμα
περισσότερο από τους δύο αντιπάλους του, στους τελευταίους γύρους, αλλά τελικά
η φθαρμένη μαλακή γόμα αποδείχθηκε πιο αργή από την καινούρια σκληρή. Παράλληλα,
η δυνατότητα του L. Hamilton να θερμαίνει ταχύτερα τη γόμα του σε σχέση με τη
Ferrari, εγγυήθηκε ότι ο Αγγλος δεν θα απειλούνταν από τον F. Alonso μέχρι την
καρό σημαία.
Απέμενε να μπουν στα pits οι F. Massa και S. Vettel για
την –υποχρεωτική- τοποθέτηση της μέσης γόμας. Οι δύο επέλεξαν να μπουν στον
τελευταίο γύρο. Εκεί, μια μικρή καθυστέρηση από τους μηχανικούς της Ferrari
επέτρεψε στον Γερμανό να περάσει τον Βραζιλιάνο και να κατακτήσει δύο βαθμούς
παραπάνω, για τη μάχη του τίτλου.
Ο έτερος από τους οδηγούς των τριών κορυφαίων ομάδων,
Jenson Button, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 36ο γύρο (από τους 60) με
πρόβλημα στο υδραυλικό σύστημα της McLaren, καθώς –όπως είπε στο τέλος- έτρεφε
ελπίδες για την 4η θέση.