Ράλλυ Σπριντ Νέο Λουτράκι
Επεισοδιακό ήταν το Ράλλυ
Σπριντ Νέο Λουτράκι που διοργάνωσε η ΠΑ.Λ.Μ.Α..
Ο αγώνας προσμετρούσε στο φετινό Κύπελλο Χώματος και
συγκέντρωσε 46 συμμετοχές εκ των οποίων δεν ξεκίνησαν οι τρεις. Νικητές του
αγώνα στη συνολική κατάταξη ήταν οι Νίκος Ζιώβας – Νίκος Πετρόπουλος με
Mitsubishi EVO IX που επικράτησαν ασφαλώς και στην κορυφαία κλάση. Πάντως η
επικράτησή τους μόνο εύκολη δεν ήταν και συνοδεύτηκε από έντονη μονομαχία με
τους Διονύση Σπανό – Σωτήρη Γκότοβο (Subaru Impreza). Το περιστατικό που
σημάδεψε τον αγώνα πάντως ήταν η σύγκρουση του Βασίλη Βαλούρδου με τον Μίλτο
Ανδριόπουλο λίγο πριν ολοκληρωθεί το τρίτο σκέλος. Οι Ανδριόπουλος –
Μπολιαντζής (Toyota Celica) είχαν σταματήσει στην ειδική με μηχανικό πρόβλημα
και οι Βαλούρδος – Κωστούρος (Subaru Impreza) συγκρούστηκαν μαζί τους, με
αποτέλεσμα η εξέλιξη του αγώνα να διακοπεί για περισσότερο από μία ώρα, μέχρι
να καθαριστεί ο δρόμος και να αποκατασταθεί η ασφαλής συνέχιση, έστω και αν
απέμεναν ελάχιστα περάσματα. Η μεγάλη καθυστέρηση έφερε και αλλαγές στα
αποτελέσματα καθώς στα δύο πρώτα περάσματα ο Σπανός είχε σημειώσει το ταχύτερο
πέρασμα με πολύ μικρές διαφορές στο πρώτο από τον Βαλούρδο και στο δεύτερο από
τον Ζιώβα. Τη στιγμή του ατυχήματος ωστόσο ο Σπανός πέρασε μειώνοντας ελαφρώς
ταχύτητά όπως εξάλλου έκαναν και οι Κλουβάτος – Βλαχογένης (Mitsubishi EVO IX).
Αυτό ήταν αρκετό για τον Ζιώβα ο οποίος έκανε τη δική του προσπάθεια αφού είχε
καθαριστεί ο δρόμος και έτσι πήρε τη νίκη αποσπώντας στο τρίτο σκέλος διαφορά
μεγαλύτερη των τριών δευτερολέπτων από τον Σπανό. Στη δεύτερη θέση της μεγάλης
κλάσης έμειναν οι Σπανός – Γκότοβος και το βάθρο αυτής συμπλήρωσαν οι Στέλιος
Λαϊνόπουλος – Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Subaru Impreza).
Στην κλάση μέχρι 2.000 κ.
εκ. επικράτησαν εύκολα οι Χαράλαμπος Γαζετάς – Παναγιώτης Χαλάτσης (Opel Corsa
S1600) με τους Σάββα Λευκαδίτη – Βαγγέλη Ακράτο (Peugeot 206 Kit Car) να τους
ακολουθούν και τους Ανδρέα Καροτσιέρη – Παναγιώτη Κατάρα (Ford Escort) να είναι
τρίτοι.
Στην κλάση μέχρι 1.600
κ.εκ. οι Γιάννης Χεκιμιάν – Νίκος Λαδογιάννης (Daihatsu Sirion) επικράτησαν
χωρίς να συναντήσουν αντίσταση από τους Αντώνη Κωτσόπουλο – Γιάννη Κόλλια
(Citroen Saxo VTS) που βρέθηκαν στη δεύτερη θέση σχεδόν ένα λεπτό εμπρός από
τους τρίτους Κώστα Μαυραγάνη – Δημήτρη Δημητρόπουλο (Toyota Corolla).
Τέλος στην κλάση μέχρι τα
1.400 κ. εκ. οι Θανάσης Τσάκαλος – Βαγγέλης Σεβαστόπουλος επικράτησαν στην
κλασική πλέον μονομαχία των Yaris και στην επίσης κλασική πλέον οικογενειακή
μονομαχία με τους Θόδωρο Τσάκαλο - Σπύρο Τσέλιο. Την τριάδα των Toyota Yaris
ολοκλήρωσαν οι Δημήτρης Χαϊδάς – Θανάσης Τσιούκας.