Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην αγορά η νέα Citroen C4 από 17.200€


Η μικρομεσαία πρόταση της γαλλικής φίρμας, που ξεχώρισε στο παρελθόν για τον ιδιαίτερα ελκυστικό σχεδιασμό της, επιστρέφει αναβαθμισμένη και ικανή για το καλύτερο σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.
Αρχικά το νέο C4 θα προσφέρεται στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις 1.598 κ.εκ. Στην ατμοσφαιρική (VTi 120), όπου η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 120 ίππους και τα 160 Nm ροπής και την υπερτροφοδοτούμενη (THP 155) των 156 ίππων.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το ατμοσφαιρικό C4 των 1,6 λίτρων διαθέτει από την βασική έκδοση Trend των 17.200 ευρώ έξι αερόσακους, ESP, cruise control, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Στην επόμενη έκδοση (Trend Plus) που κοστίζει 17.800 ευρώ, προστίθενται οι προβολείς ομίχλης, οι σιδερένιες ζάντες 16 ιντσών (αντί για 15 ιντσών) και το ηχοσύστημα με τα έξι ηχεία.
Στα 18.970 ευρώ το Citroen C4 προσφέρει, επιπλέον, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρονικό κλιματισμό δύο ζωνών, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διακοσμητικά χρωμίου αμαξώματος, θύρα USB και Bluetooth.
Τέλος, στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Exclusive που αγγίζει τα 21.400 ευρώ, το μικρομεσαίο Citroen διαθέτει, μεταξύ άλλων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα προειδοποίησης για αντικείμενα στη "νεκρή" γωνία των εξωτερικών καθρεπτών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω με σύστημα υπολογισμού του χώρου στάθμευσης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα τηλεματικής eTouch και αναβαθμισμένες επενδύσεις καθισμάτων.
Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα των υπερτροφοδοτούμενων εκδόσεων του νέου C4, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν προσφέρονται τα επίπεδα εξοπλισμού Trend και Trend Plus και το κόστος ξεκινά από τα 21.300 ευρώ (Attraction), φτάνοντας τα 23.750 ευρώ (Exclusive).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...