Τη μακρά παράδοση στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης συνεχίζει η Nissan, παρουσιάζοντας στην ελληνική αγορά την τέταρτη κατά σειρά γενιά του Micra.
Το δημοφιλές "μικρό" της ιαπωνικής φίρμας επιστρέφει με ανανεωμένη σχεδίαση, νέα "πλατφόρμα" και νέους, τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων.
Σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν το μήκος του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος παρουσιάζει αύξηση 6,1 εκατοστών φτάνοντας τα 3,78 μέτρα, ενώ αντίθετα το ύψος έχει περιοριστεί κατά 1 εκατοστό.
Η αύξηση του συνολικού μήκους σε συνδυασμό με την εξίσου σημαντική επιμήκυνση του μεταξονίου -κατά 2 εκατοστά- έχει ενισχύσει την ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών, ο οποίος διατηρεί την πενταθέσια διαμόρφωσή του.
Πέρα από τη σύγχρονη σχεδίαση του εσωτερικού, εντύπωση προκαλεί και ο πλούσιος εξοπλισμός του, καθώς από την βασική έκδοση των 10.490 ευρώ περιλαμβάνονται έξι αερόσακοι και ESP.
Αντιθέτως, για να εξοπλίσει κανείς το νέο Micra με ηχοσύστημα και air condition θα πρέπει να καταβάλλει 770 ευρώ επιπλέον, φτάνοντας τα 11.260 ευρώ.
Ανεξάρτητα, πάντως, από την εξοπλιστική έκδοση, το μοτέρ που αναλαμβάνει την κίνηση των 910 κιλών του μικρού Nissan είναι τρικύλινδρο-ατμοσφαιρικό 1.198 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 80 ίππους και τα 110 Nm ροπής.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και σύμφωνα με τον κατασκευαστή καταναλώνει μόλις 5,0 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 115 γρ./χλμ.
Την άνοιξη του 2011 διαθέσιμη στη χώρα μας θα είναι και η υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του τρικύλινδρου κινητήρα, με απόδοση 90 ίππων και εκπομπές CO2 μόλις 95 γρ./χλμ.
Η άφιξη του νέου Micra στην ελληνική αγορά αναμένεται στα μέσα Ιανουαρίου, ξεκινώντας από τα 10.490 ευρώ και φτάνοντας στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση (Techna με ηλιοροφή) τα 14.960 ευρώ.