Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Nissan Micra από 10.490 ευρώ


Τη μακρά παράδοση στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης συνεχίζει η Nissan, παρουσιάζοντας στην ελληνική αγορά την τέταρτη κατά σειρά γενιά του Micra.
Το δημοφιλές "μικρό" της ιαπωνικής φίρμας επιστρέφει με ανανεωμένη σχεδίαση, νέα "πλατφόρμα" και νέους, τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων.
Σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν το μήκος του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος παρουσιάζει αύξηση 6,1 εκατοστών φτάνοντας τα 3,78 μέτρα, ενώ αντίθετα το ύψος έχει περιοριστεί κατά 1 εκατοστό.
Η αύξηση του συνολικού μήκους σε συνδυασμό με την εξίσου σημαντική επιμήκυνση του μεταξονίου -κατά 2 εκατοστά- έχει ενισχύσει την ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών, ο οποίος διατηρεί την πενταθέσια διαμόρφωσή του.
Πέρα από τη σύγχρονη σχεδίαση του εσωτερικού, εντύπωση προκαλεί και ο πλούσιος εξοπλισμός του, καθώς από την βασική έκδοση των 10.490 ευρώ περιλαμβάνονται έξι αερόσακοι και ESP.
Αντιθέτως, για να εξοπλίσει κανείς το νέο Micra με ηχοσύστημα και air condition θα πρέπει να καταβάλλει 770 ευρώ επιπλέον, φτάνοντας τα 11.260 ευρώ.
Ανεξάρτητα, πάντως, από την εξοπλιστική έκδοση, το μοτέρ που αναλαμβάνει την κίνηση των 910 κιλών του μικρού Nissan είναι τρικύλινδρο-ατμοσφαιρικό 1.198 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 80 ίππους και τα 110 Nm ροπής.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και σύμφωνα με τον κατασκευαστή καταναλώνει μόλις 5,0 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 115 γρ./χλμ.
Την άνοιξη του 2011 διαθέσιμη στη χώρα μας θα είναι και η υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του τρικύλινδρου κινητήρα, με απόδοση 90 ίππων και εκπομπές CO2 μόλις 95 γρ./χλμ.
Η άφιξη του νέου Micra στην ελληνική αγορά αναμένεται στα μέσα Ιανουαρίου, ξεκινώντας από τα 10.490 ευρώ και φτάνοντας στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση (Techna με ηλιοροφή) τα 14.960 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ shakedown ...

Η δράση στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου με τη διεξαγωγή του shakedown στην περιοχή του Λάλα στο οποίο συμμετείχαν 18 πληρώματα, σε μια διαδικασία που ήταν προαιρετική για τους αγωνιζόμενους. Τα πληρώματα πραγματοποίησαν τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα, ο οποίος αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Φέτος, ο αγώνας είναι επετειακός, καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη διεξαγωγή του 1ου Ολυμπιακού Ράλλυ.  Διοργανωτής είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές του αγώνα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. ΟΤΑ. Οι ψιχάλες που έπεφ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το